Paddo's combineren?

Frowdy

Newbie
Hey,

Ik heb nu al een aantal keer paddo's gebruikt, nu vroeg ik me af of je paddo's ook kunt combineren met verschillende drugs of iemand dat al gedaan heeft?

Ik wilde graag paddo's combineren met ritalin, dit is dan geen drugs maar een medicijn.
Omdat ritalin bij mij erg goed werkt, lijkt het me best een keer leuk met paddo's. is hier iemand bekend mee?

Nu vroeg ik me ook of je paddo's met xtc kunt combineren? of kan dat heel erg fout gaan..

Dan nog iets, ik heb nu al een paar keer paddo's genomen zonder problemen een paar keer een half portie en vaak een complete portie(3 gram Mexicaans). dit was dan egt geweldig!

maar nu wil ik dus wat meer nemen, wat raden jullie aan hoeveel ik kan nemen? gewoon 1,5 portie ofzo? (4,5 gram)

M.v.g

Frowdy

Tigg

Belezen gebruiker
Wat betreft het combineren van paddo's met andere drugs. Zelf vind ik de combo met lachgas heerlijk, het maakt je trip voor een kort moment heel heftig. Vaak weet ik dan niet meer wie waar of wat ik ben. Als de lachgas na een minuutje weer uitgewerkt is heb je het gevoel wakker te worden uit een intense droom. Heerlijk is dat. Daarna trip je weer gewoon verder alsof er niets gebeurd is.

De combinatie met XTC schijnt heerlijk te zijn. Hier heb ik zelf geen ervaring mee. Volgens mij moet je de XTC dan nemen tijdens de piek van de paddotrip, zodat de piek van de XTC er net iets na komt. Dit wordt vaak hippieflippen genoeemd (of candyflippen, maar dat is eigenlijk LSD en XTC).

Van ritalin weet ik niet echt veel, of je het wil proberen moet je zelf weten. Als je verwacht dat de effecten goed combineren zou je het voorzichtig met een kleine hoeveelheid kunnen proberen. Of het verstandig is is natuurlijk de vraag...

Wat betreft een grotere dosis. Voer deze niet te snel op. Als je 3g gewend bent zou 4,5 wel heel overweldigend kunnen zijn. Ik zou dan eerder rond de 3,75-4g gaan zitten. Maar ik heb zelf nog niet echt ervaring met zo'n grote portie. Wees voorzichtig!

Frowdy

Newbie
Bedankt voor de reactie!

Ik ga zeker een keer hippyflippen :hearteyes: maar eerst ga ik eens op een portie van 3,75 gram trippen. ik denk dat het idd verstandig is om het langzaam op te bouwen.

Kan haast niet wachten :grin:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Frowdy zei:
Bedankt voor de reactie!

Ik ga zeker een keer hippyflippen :hearteyes: maar eerst ga ik eens op een portie van 3,75 gram trippen. ik denk dat het idd verstandig is om het langzaam op te bouwen.

Kan haast niet wachten :grin:

En als je gaat combineren neem dan van de drugs die je gaat combineren minder dan dat je zou pakken als je alleen die ene drug neemt.

Ohja en ritalin is gewoon drugs hoor. Net zoals amphetamine en zelfs methamphetamine die worden namelijk ook gebruikt als medicijn tegen ADHD. Meth is alleen in de US toegestsaan als medicijn, maar in nederland is amphetamine ook toegestaan.

Bovenaan