paddo's en cactus

Ik heb vrijdag avond paddos gegeten, ik wou het de volgende dag, zaterdag middag, nog eens proberen omdat ik een leuke trip wou beleven maar ik voelde er weinig tot niks van...
Hoeveel dagen moet je wachten tot de paddos trg werken? 3 dagen ofzo?
Ik heb ook een paar cactussen, de san pedro en peyote, de san pedro cactussen zijn allemaal ongeveer 10cm groot en de peyote is 3cm groot, hoeveel moet ik van de cactussen eten? En kan ik er de dag nadien trg van trippen? Of als ik eerst paddos eet, en de volgende dag cactus eet kan ik dan ook nog trippen? Of moet je bij cactus ook 3dagen wachten om er trg van te trippen?

Vanadesse

Wijs gebruiker
Paddo's werken niet vaker dan één keer in de paar weken. Als je over 4 weken nog eens doet, dan weet je in iedergeval zeker dat het wel weer werkt. :)

azgaza

Badass junkie
Na een weekje werkt het wel weer ja; na 4 dagen in pirncipe ook al weer maar dan wel iets minder sterk. Ik wacht zelf met trippen toch minstens steeds twee weken ertussen omdat het anders niet goed kan zijn.. maar.. een paar dagen is genoeg, je hoeft geen maand ertussen te laten om het te voelen; het is gewoon beter voor je dan.

En de cactus?
Werkt de cactus ook pas altijd na een week?
Als ik bv maandag paddos eet, en woensdag cactus, kan ik dan trippen van de cactus of moet ik ook een week wachten tussen paddos en cactus?

flashkop

Bewuste gebruiker
Ja, dat kan...
Ik denk zelf de dag erna, maar vraag dat maar aan de smartshop het zou zonde zijn van je cactus als het niet zo is hé.
Je kan dus op een festival bvb LSD nemen, dan als je nog tript een paddestoeltje dan lekker "uitslapen" een bolletje poppen voor wat energie en dan een cactusje aansijden en weer lekker spaceu...
Ondertussen is het aangeraden overdreven hoge en veel dossisen cannaaabis te paffen/verorberen voor de relaxtheid...
Als je dan op weg moet naar huis kan een beetje pep altijd die extra energiekick geven en de lome beentjes volpompen met energie...

Je zou na dit nog eens doornappel of ibogaine kunnen nemen om alles nog eens te overzien, echter sta niet verbaasd van de werking van datura, tegen een tv-scherm een intilligente conversatie voeren is zeer normaal of wat dacht je van je overleden kennisen, allemaal mogelijk...
Een beetje slaap erna is moeilijk te vatten maar toch wel een goede aanrader en met behulp van enkele slaappillen is dit echt niet zo ver af als je op die moment denkt...

Happy trippin

Nu, als ik 2 kleine cactussen eet van bv 8cm heb ik dan genoeg mescaline binnen om te trippen of is dit niet hetzelfde effect als 1 grote cactus van bv 16cm?

JJJ

Bewuste gebruiker
trippin on the edge zei:
Nu, als ik 2 kleine cactussen eet van bv 8cm heb ik dan genoeg mescaline binnen om te trippen of is dit niet hetzelfde effect als 1 grote cactus van bv 16cm?
Misschien is dat een beetje weinig... Ik zou ze zelf eerst een paar jaar laten groeien. Die peyote is sowieso veel te klein

Bovenaan