Paddo's en reizen

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Hola,

Zondag is het weer eens zover, ik ga overdag mn 3e paddo trip doen. Ik doe het samen met 2 vrienden en omdat zij nog niet zo heel veel ervaring hebben verdelen we 2 porties onder 3 personen. Ieder 2/3 mexicaanse dus.
Maar het probleem is dat ik erg ver moet rijden. Ik moet namelijk langs de smartshop die een aardig stukje om is en van mijn huis naar de outdoor trip plek is een klein uurtje rijden (op mn scooter jaja).
Nu gaat de smartshop om 12 uur open en heb ik dus uitgerekend dat ik ongeveer om 1 uur aan het trippen ben. Dan zal het rond 5 uur 6 uur afgelopen zijn voor mij. Nu heb ik met uitspacetijd rekening gehouden dus ik vroeg me af hoelaat raden jullie mij aan (rekening houdend met ervaring en dosis) om weer te gaan rijden? Ik zelf zeg 2 tot 3 uur na de trip (dus dat je echt in die fase zit van damn die trip was wel weer leuk maar ik ben gesloopt nu en alles begint alweer normaal te doen etc:P)
Ergens blijven slapen zit er niet echt in maarja achteraf was dat die eerste 2 keer ook nooit nodig geweest want als de trip afgelopen was ging alles alweer snel zoals ik gewend ben.

Grtz en zondag/maandag zal ik ongetwijfeld een tripreport plaatsen als alles doorgegaan is :)

TrippyShit

Badass junkie
Ik zou zelf helemaal niet gaan rijden. Als ik in de middag trip en ik ben in de avond weer 'terug',
blijf ik toch nog tot ik ga slapen een beetje trippy/vaag. Ik raad je af om na een trip te rijden. Helemaal na 2á3 uur al :openmouth:

Rammelslakje

Belezen gebruiker
2 tot 3 uur na de trip nog vaag? Bij mij kwam na een uur of 4 al het besef hey ik heb net hard getript en was na een uurtje uit spacen op de bank toen na 5 tot 6 uur na inname weer de oude :stoned:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou inderdaad ook niet gaan rijden.
Ik durf het de volgende ochtend zelfs nog niet aan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als jij het gevoel hebt dat de trip weg is en je weer helder bent. Wij kunnen daar geen tijdstip voor noemen. Ik heb eens midden in een lsd trip scooter moeten rijden, ik mag het niet aanraden natuurlijk, maar vet was het wel. Rijd langzaam en laat je niet afleiden.

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Helaas is het hele feest niet doorgegaan dus kan ik ook geen tripreport plaatsen.

Bedankt voor de reacties trouwens en misschien heeft iemand nog wat aan deze posts ter informatie

Ceko

Belezen gebruiker
Zo da's jammer joh, vooral als je ernaar uitgekeken hebt! Nou ja volgende keer beter!

Bovenaan