Paddo's en speed...?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met trippen op paddo's en dan speed nemen. Of miss weet iemand wat voor uitwerking dit heeft?? :P

of werkt een van de 2 dan niet? :mrgreen:

:wave:

A

Anonymous

Gast
De speed overheerst, zonde van je paddo's.

Tevens omdat je zintuigen versterkt zijn, kan de speed nog smeriger smaken en aanvoelen dat dat het al is.

Maar als je verkeerd gaat door de paddo's kan een lijntje pep misschien wonderen doen. Maar neem dit niet te letterlijk op.

J0rrit

Badass junkie
BobG zei:

Tevens omdat je zintuigen versterkt zijn, kan de speed nog smeriger smaken en aanvoelen dat dat het al is.

Maar als je verkeerd gaat door de paddo's kan een lijntje pep misschien wonderen doen. Maar neem dit niet te letterlijk op.

ma wat k me afvroeg als paddos je zintuigen versterkt dan ruik je bijv. dingen eerder omdat een beetje geur al meteen meer geur wordt door de paddos of niet? dan is het dus ook gewoon heel nuttig

toepiekloot

Belezen gebruiker
paddo's en mdma waren in ieder geval heel leuk :sunglasses:
maar speed en paddos kweetnie, nog nie geprobeerd allesinds...

spacekonijn

Badass junkie
denk eigenlijk dat de paddo's gewoon overheersen hoor , weet het eigenlijk wel bijna zeker.
speed voel je natuurlijk wel erdoorheen maar denk echt nite dat het de paddos zal overheersen bob

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik had de fantasie dat als je miss paddo's en speed neemt je gewoon Té hyper word en miss ok wat helderder(omdat je met paddo's altijd zo verward bent in je kop(ik teminste wel )) en dat je beeld als je rent en springt nogggg vreemdere hallucinaties op overhoud :hearteyes:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Ik had de fantasie dat als je miss paddo's en speed neemt je gewoon Té hyper word en miss ok wat helderder(omdat je met paddo's altijd zo verward bent in je kop(ik teminste wel )) en dat je beeld als je rent en springt nogggg vreemdere hallucinaties op overhoud :hearteyes:
mss moet ik het ook maar eens proberen :tongueout:

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik heb de woensdag toen ik op 2c-i aan het trippen was een lijn speed gesnoven.
dat is dus echt wel niet aan te raden omdat idd je zintuigen versterkt zijn.
brande echt ZEER fel en smaakte ONGELOOFELIJK vettig.
en de speed overheerste de trip zeker niet.

spacekonijn

Badass junkie
schranziewanzie zei:
ik heb de woensdag toen ik op 2c-i aan het trippen was een lijn speed gesnoven.
dat is dus echt wel niet aan te raden omdat idd je zintuigen versterkt zijn.
brande echt ZEER fel en smaakte ONGELOOFELIJK vettig.
en de speed overheerste de trip zeker niet.
pcies , bij paddó's denk ik net zo!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
BobG zei:

Hoe kom je erbij? Je dropt steeds statements terwijl je helemaal niet weet
wat het effect is. :wave:

A

Anonymous

Gast
Omdat een maat van me helemaal fout ging op de paddo's, en na een lijn speed weer back2baseline was.

Het trippende effect was vrijwel weg bij hem, maarja eigenlijk mag ik niet uitgaan van de ervaringen van 1 persoon. Weer een lesje geleerd.

Jeller

Badass junkie
volgens mij blijven de paddo's gewoon overheersen, ben er eigenlijk zlefs zeker van..

wel niet zo nuttige combinatie imo, want van paddo's word je imo redelijk energiek en wakker

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
volgens mij blijven de paddo's gewoon overheersen, ben er eigenlijk zlefs zeker van..

wel niet zo nuttige combinatie imo, want van paddo's word je imo redelijk energiek en wakker
ik zeg u snuif het nie tijdens uw trip want pffff.
geloof me ge zijt er echt niet goed van dan.
speed smaakt zo al vettig maar als je aan het trippen bent is het nog 100x zo erg.
kan er over meepraten :mrgreen: :mrgreen:
heb het vorige week op dat festival gedaan en ik ben er echt een tijdje niet goed van geweest.las je het doet tijdens je trip pak het dan in een capsul ofzo maar snuif het best echt nie op. :wave: :wave:

Bovenaan