Paddo's en truffels.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
1) Welkom op drugsforum

2) Hey ik woon ook in dr88, lol

3) Truffels en paddo's is iets heel anders. Truffels zijn bereid met cannabis erin, en je kunt er relaxt op trippen. Maar een paddo is een natuurproduct en geeft een veel heftiger effect.

Als je alleen joints rookt, is truffels een goed stap als je meer wilt proberen (niet teveel de eerste keer). Maar paddo's is voor de gevorderde psychonaut.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Lijkt me sterk Baukereg.

Truffels groeien onder de grond en blijven langer vers omdat ze een lager percentage aan water bevatten dan andere paddestoelen, namelijk 50-65% in plaats van 80-90%.

Ik lees dat truffels meer lichamelijk, euforisch en visueel zijn volgens sommigen.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Inderdaad :P
Ik heb zelf nooit truffels gebruikt.. Ik lees trouwens verschillende dingen over truffels, soms zegt men dat het wel paddestoelen zijn terwijl anderen beweren dat het geen paddestoelen maar vruchten van het mycelium zijn (dus paddestoelen :confused: ).

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik heb ze een paar keer gebruikt en vind ze niet zoveel voldoening geven als gewoon mexicaantjes. Maar in combinatie met mexicaantjes vond ik ze vooral erg leuk. :wave:

lot

Badass junkie
dan heb ik even een vraagje over truffels:
kan je die beter gebruiken de eerste keer dan paddo's?
zoja waarom?
kan je ze kopen bij een smartshop? en voor hoeveel dan?

Intoxicated

Wijs gebruiker
lot zei:
zoja waarom?

Als je een makkelijkere trip wil wel.
Truffels zijn iets happier dan de andere soorten vind ik zelf.
maar voor mij daarom ook minder voldoenend

lot

Badass junkie
Intoxicated zei:
lot zei:
zoja waarom?

Als je een makkelijkere trip wil wel.
Truffels zijn iets happier dan de andere soorten vind ik zelf.
maar voor mij daarom ook minder voldoenend

jah maar als k al zou doen..
wil ik de eerste keer gewoon rustig ontdekken wat 'hallicunaties' nou precies inhouden.. :) ik heb veel gelezen maar heb er zelf nog geen ervaring mee... dan zijn truffels dus verstandiger?

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik denk dat het in principe niet heel veel uitmaakt of je nou gewoon mexicaanse pakt of truffels. het gaat er gewoon om dat je een goede mind-set hebt. Je moet het echt willen en je ook echt helemaal overgeven aan de paddestoel. Maar voor mij gaan truffels meestal minder diep. Ik kan nog iets logischer nadenken, met mexicaanse ben ik regelmatig gewoon helemaal de weg kwijt. Dus ja, truffels zijn een goede keuze voor de eerste keer. Ze zijn alleen wel verschrikkelijk ranzig. in het begin smaakt het gewoon naar walnoot, en dan na een paar seconden begint t ineens helemaal zuur te smaken tot in je speekselklieren. Echt heeeeeeel vies.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Lol, ik dacht hele andere truffels. Bij een shop bij ons in de buurt verkopen ze space chocolade truffels, daar moest ik meteen aan denken. Maar da's idd iets heel anders:

Bovenaan