gNuxx zei:heerlijke combinatie, de wiet / hasj smaakt zo intens lekker dan!
Maar een mindfuck kan wel sneller optreden idd!
dzN zei:gNuxx zei:heerlijke combinatie, de wiet / hasj smaakt zo intens lekker dan!
wat is mind fuck ?![]()
Javaanse Jongen. zei:dzN zei:gNuxx zei:heerlijke combinatie, de wiet / hasj smaakt zo intens lekker dan!
wat is mind fuck ?![]()
Ik heb een paar keer gehad in trips dat je er gewoon helemaal niks meer van snapt dat het na kunnen denken stopt je kan niks je weet niks. er is nergens een touw aan vast te knopen. en ik blow ook tijdens het trippen. dat lijkt mij een mindfuck
Aap zei:Een mindfuck kan ook zijn dat je opgesloten zit in je eigen gedachten. Je kan niet meer stoppen met nadenken of je gedachten ordenen. Je kop ratelt maar door en weet niet van ophouden. Soms kan je maar aan 1 ding denken, of soms juist aan zoveel verschillende dingen tegelijk dat je het ook niet meer weet.
Aap zei:Een mindfuck kan ook zijn dat je opgesloten zit in je eigen gedachten. Je kan niet meer stoppen met nadenken of je gedachten ordenen. Je kop ratelt maar door en weet niet van ophouden. Soms kan je maar aan 1 ding denken, of soms juist aan zoveel verschillende dingen tegelijk dat je het ook niet meer weet.

ImmortalTech zei:Ik vind het ook erg relaxed om te blowen tijdens het spacen![]()
Ik raad je alleen wel aan om er 1 of 2 te draaien voordat je trip is begonnen. Ten eerste kan ik echt niet draaien als ik zwaar aan het trippen ben.. Ten tweede krijg je een euforisch gevoel als je er opeens achter komt dat je nog een joint in je broekzak hebt zitten![]()

dzN zei:wat is mind fuck ?![]()