Paddo's en wiet

dzN

Belezen gebruiker
Zijn er mensen met ervaring met deze combi?

Ik had een halve porti paddo's op ( mexicaanse ) en trok een paar keer dan een joint.. En toen begon ik wel hard te trippen.

:wave:

Kigh

Bewuste gebruiker
Ik heb er zeker ervaring mee,
maar ik kan niet zeggen dat ik er bepaald harder van trip, alleen langer, misschien onbewust harder.
Maar ik ben normaal iemand, die na een paar teugjes al goed iets voelt van een joint, bij paddo's kan ik de een na de andere opsteken zonder moeite, wat mij 'nuchter' zeker niet zou lukken.

Ook het gevoel een joint helemaal voor jezelf te hebben bij een trip, was voor mij een geweldig gevoel, hij maakte het hele verhaal gewoon af op dat moment.

Aap

Experimenterende gebruiker
Als ik echt veel ga blowen in een paddotrip ga ik veel meer nadenken.. een mindfuck komt dan ook dichterbij. Niet dat ik meteen 'dicht sla' na 1 joint, maar veel blowen heeft wel degelijk effect op je trip.

psysurfer

Belezen gebruiker
meestal heb ik echt geen zin om te smoren onder de paddestoelen. En ik smoor dagelijks.
Ik voel niet veel verschil maar soms is het gewoon leuk om de rook te voelen. zeker onder lsd heb ik een ongecontroleerde drang om te smoren. :grin:

L

Lid 6909

Gast
heerlijke combinatie, de wiet / hasj smaakt zo intens lekker dan!

Maar een mindfuck kan wel sneller optreden idd!

Javaanse Jongen.

dzN zei:
gNuxx zei:

wat is mind fuck ? :flushed:

Ik heb een paar keer gehad in trips dat je er gewoon helemaal niks meer van snapt dat het na kunnen denken stopt je kan niks je weet niks. er is nergens een touw aan vast te knopen. en ik blow ook tijdens het trippen. dat lijkt mij een mindfuck

dzN

Belezen gebruiker
Javaanse Jongen. zei:
dzN zei:
gNuxx zei:

Ik heb een paar keer gehad in trips dat je er gewoon helemaal niks meer van snapt dat het na kunnen denken stopt je kan niks je weet niks. er is nergens een touw aan vast te knopen. en ik blow ook tijdens het trippen. dat lijkt mij een mindfuck

thx :grin:

Aap

Een mindfuck kan ook zijn dat je opgesloten zit in je eigen gedachten. Je kan niet meer stoppen met nadenken of je gedachten ordenen. Je kop ratelt maar door en weet niet van ophouden. Soms kan je maar aan 1 ding denken, of soms juist aan zoveel verschillende dingen tegelijk dat je het ook niet meer weet.

edwin__

Belezen gebruiker
Aap zei:
Een mindfuck kan ook zijn dat je opgesloten zit in je eigen gedachten. Je kan niet meer stoppen met nadenken of je gedachten ordenen. Je kop ratelt maar door en weet niet van ophouden. Soms kan je maar aan 1 ding denken, of soms juist aan zoveel verschillende dingen tegelijk dat je het ook niet meer weet.

dan is het tijd om te practiseren, alles wat er in je kop opkomt met van o dat moet ik zo ff doen.
direct doen ! uitvoeren. al die dingen kun je niet logisch achter elkaar zetten dus je voert ze direct uit wanneer het in je kop komt. gaat het om filosofie, dan heb je pech en kun je het beste tegen iemand anders gaan praten om tot oplossingen te komen :)

dzN

Belezen gebruiker
Aap zei:

Ik dacht ff een tijdje dat het ff dat het effect niet ging minderen, en dat ik in de trip ging blijven hangen. Ik kon daar alleen maar aan denken. Maar men maat heeft me gekalmeerd.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
toen ik philosopher stones op had , ging ik na een uurtje of 2 een jointje roke , detrip van de paddo vond ik een beetje afzwakken.
tot ik in bed ging liggen toen vond ik het behang werke zeer interesant!

shokora

Wijs gebruiker
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit getript zonder er bij te blowen. Wel altijd in een later stadium (dus nooit stoned beginnen aan je trip) en ik moet zeggen dat het erg relaxt is. Als je midden in de trip rookt smaakt het alleen goddelijk maar je krijgt niet echt meer effecten, aan het einde kun je het gebruiken om een relaxt gevoel met wat spacende dingen te creëeren.

Nijntje

Newbie
Aap zei:

haahah vriend van mij had dat dit weekend !
ik heb zo gelachen hij heeft 4 uur lang alleen maar gezegt;
'' ik snap niet meer wat ik wel snap''
'' ik weet niet meer wat ik normaal wel weet, maar ik weet neit wat ik normaal wel weet''

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik vind het ook erg relaxed om te blowen tijdens het spacen :stoned:
Ik raad je alleen wel aan om er 1 of 2 te draaien voordat je trip is begonnen. Ten eerste kan ik echt niet draaien als ik zwaar aan het trippen ben.. Ten tweede krijg je een euforisch gevoel als je er opeens achter komt dat je nog een joint in je broekzak hebt zitten :)

Escoban

Bewuste gebruiker
ImmortalTech zei:
Ik vind het ook erg relaxed om te blowen tijdens het spacen :stoned:
Ik raad je alleen wel aan om er 1 of 2 te draaien voordat je trip is begonnen. Ten eerste kan ik echt niet draaien als ik zwaar aan het trippen ben.. Ten tweede krijg je een euforisch gevoel als je er opeens achter komt dat je nog een joint in je broekzak hebt zitten :)

Dit komt echt exact overeen met mijn laatste trip.

We hadden een stuk of zes jointjes gedraaid voordat we begonnen. Vervolgens kwamen we na elke joint weer een andere joint tegen om op te roken... Tot ze op waren natuurlijk.

Ik vind het persoonlijk vooral chill om te blowen nadat de piek van een paddo trip voorbij is. Hierdoor ga je van afnemend trippen naar lekker stoned. Ook vind ik het leuk om met een onaangestoken joint in me handen te zitten als ik aan het trippen ben, al heb ik dan iets te vaak het probleem dat ik hem als me maatje begin te zien. En dan wil je hem niet meer oproken natuurlijk :P.

Bacon

Newbie
Ja relaxde combi hor :sunglasses: als het in je trip past tenminste :tongueout:
mn eerste keer paddo's (columbian) kon ik echt niet blowe, maakte ook niet uit want t was toch wel leuk.
De andere 2 keer (blue meanies) heb ik wel lekker bij geblowed, enja is gewoon relaxed en lekker:P normaal kan ik wel redelijk doorblowe maar met 1 blow al behoorlijk knetter, nu kon ik gewoon doorgaan idd :stoned:

TB-303

Blowen tijdens de trip is altijd wel fijn als ie halverwege iets begint af te zwakken, meestal snap ik niet meer hoe ik kan draaien, maar goed. :grin:

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Is voor mij een must dat ik ook wiet heb als ik ga trippen. Sowieso op het begin van de trip vand ik dat hij lekker wordt aangezwengeld door een jointje. Ik merk vooral heel sterk dat de euforie na een joint groter is. Ook de visuals worden wel eens wat heftiger na een joint.

shokora

Wijs gebruiker
Ik moet zeggen dat je wel een beetje op moet passen met de hoeveelheden wiet :P Gisteren ging alles super goed in de trip, maar toen we aan onze 5e joint begonnen (met 3 mensen dus valt nog mee) kreeg ik dat typische wiet paranoid effect, wat niet leuk is in combinatie met dikke trip :P (al kan ik er wel de humor van in zien).

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
dzN zei:

voorbeeldje:

Je weet dat de deur dicht is, maar toch weet je dat ie openstaat, maar je loopt er heen om m dicht te doen, en halverwege vergeet je waarom je er heen loopt, en doet m open omdat je dacht dat er iemand aanbelde.

Dan hoor je een kat miauwen, het gemiauw gaat over in een ander geluid, wat lijkt op je wekker. maar dat kan niet want het is je telefoon. als je je telefoon pakt, ben je ineens aan het luisteren naar je beltoon. en na een kwartier sta je nog steeds naar je telefoon te kijken, en verbaas je je over het smsje [ 1 gemiste-oproep]

Elke keer als je naast je kijkt is t net of er iemand door t raam heen kijkt, maar er is helemaal niemand. maar dan zie je ineens je eigen spiegelbeeld. of niet, ja toch wel.

etc....

KoxBox

Badass junkie
Ik blowde altijd als ik net mijn paddo's ophad dan ga je van goed stoned naar zwaar trippen maar ben dan eens redelijk fout gegaan door deze combi daarna niet meer gedaan. Tijdens de trip hangt het er een beetje van af bij mij, soms heb ik echt zin om een joint te roken maar meestal heb ik daar echt geen behoefte aan, behalve dan als het bijna uitgewerkt is dan is het altijd lekker om stoned terug te kijken op de trip.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik had de laatste keer met paddestoelen en wiet inderdaad ook een flinke mindfuck. :P
Zal het dan ook niet aanraden als eerste of tweede keer.
Ik had echt het idee dat de wiet er voor zorgte dat de werking van de portie paddo's verdubbelde ofzo haha. :grin:

tjahh

Newbie
Noh gister een halfje truffels en een halfje mc kennai opgegeten.
Na een half uurtje begon het lekker in te werken, muziekje erop, bttje nadenken over vanalles. Zat in mijn eigen slaapkamer, die je dan echt opnieuw ondekt als ware. Was behoorlijk chill dus.
Op het gegeven moment rookte ik een pijpje met wiet en daarna kon ik echt niet meer lekker denken. Snapte er niets meer van. Echt dikke mindfucks en de trip was daardoor ook meteen een stuk minder leuk. Ik had dit de vorige keer ook al toen ik onder hawaiiaanse ging blowen.
Volgende keer dus niet erbij blowen voor mij.

Spatzi

Belezen gebruiker
Paddo's + wiet = gemaakt voor elkaar! :stoned:

Ik neem meestal een klein hijsje uit de pijp voordat ik paddo's neem. De smaak van paddo's vind ik zo weergaloos goor, maar direkt na het blowen lijken mijn smaakpapillen altijd een beetje verdoofd. Gebruik van maken dus! Ik neem echter maar een heeeeeel klein beetje wiet; ik wil net wel wat voelen van de werking, maar niet te heftig stoned of high zijn als de trip begint.

Tijdens de trip heb ik meestal geen zin om te blowen, maar zodra hij afzwakt neem ik meestal een hflinke ijs (en gaat er bv. een pot chocolade-ijs achteraan, haha!), en dan krijgt de trip nog even een trap na. Niet meer zo heftig als tijdens de trip, maar wel heeeeeeeel relaxed... :grin:

Bovenaan