Paddos in capsules

Martinus

Wijs gebruiker
Had gister het idee, zou je paddos niet tot poeder kunnen malen en dan in capsules stoppen? Zodat het wat makkelijker te eten is. Heeft iemand zoiets wel eens geprobeerd hier?

Lijkt me namelijk niet echt chil om 5 gram te moeten gaan eten. En thee zetten zit ook in mn hoofd, maar ik weet niet of dat op zo een hoge dosis een goed idee is.

Paddo's

Newbie
Zelf nog nooit gedaan, maar denk dat het wel moet werken.

Wat ik zelf meestal doe zijn de paddo's vermalen in een grinder en het poeder in een glas doen. Beetje citroensap erbij en 20 min laten staan en om de 5 min even roeren. Niet heel smakelijk maar de citroensap maakt het dragelijker. Het wordt ook wel Lemon Tek genoemd, het kan de trip ook intenser maken of sneller op laten komen:

Martinus

Wijs gebruiker
Zelf nog nooit gedaan, maar denk dat het wel moet werken.

Wat ik zelf meestal doe zijn de paddo's vermalen in een grinder en het poeder in een glas doen. Beetje citroensap erbij en 20 min laten staan en om de 5 min even roeren. Niet heel smakelijk maar de citroensap maakt het dragelijker. Het wordt ook wel Lemon Tek genoemd, het kan de trip ook intenser maken of sneller op laten komen:
Ja, ik ken lemon tek wel. Maar ik weet niet of ik dat op hoge dosis fijn zou vinden. Ik heb wel eens thee van 3 gram gezet en dat kwam heel snel op en was ook vrij snel weer weg. Met lemon tek zal je dan wel helemaal als een rakket gaan 🤣 Vind een wat langere trip juist wel fijn.

Na wat experimenteren met 1p-LSD jeukt paddos weer erg. Misschien maar weer eens een growkit kopen en een aantal paddo trips doen. Beetje kloten met verschillende consumptie methodes. Misschien probeer ik lemon tek ook wel.

Paddo's

Newbie
Ja, ik ken lemon tek wel. Maar ik weet niet of ik dat op hoge dosis fijn zou vinden. Ik heb wel eens thee van 3 gram gezet en dat kwam heel snel op en was ook vrij snel weer weg. Met lemon tek zal je dan wel helemaal als een rakket gaan 🤣 Vind een wat langere trip juist wel fijn.

Na wat experimenteren met 1p-LSD jeukt paddos weer erg. Misschien maar weer eens een growkit kopen en een aantal paddo trips doen. Beetje kloten met verschillende consumptie methodes. Misschien probeer ik lemon tek ook wel.
Ja, paddo's blijven fascinerend. Ik heb ook hogere dosissen met Lemon Tek gedaan (4-5 g). De opkomst is inderdaad alsof je gaat opstijgen als een raket haha. Zodra ik was 'geland' was alles weer prima en de duratie van de trip was ook normaal. Maar dat kan verschillen per trip/persoon.

Inderdaad even kijken wat je fijn vindt. Wellicht het citroensap vervangen door water of iets anders voor minder snelle opkomst.

PaddoKweker

Belezen gebruiker
De 5 gram paddo's vermalen (let op dat is wel 50 gram vers!!!! 3 gram is al een heel hoge dosis).
Daarna een cup a soup champignon maken en iets laten afkoelen tot warm.
Paddopoeder er doorheen doen en klaar.

geniet ze

Martinus

Wijs gebruiker
Ja, paddo's blijven fascinerend. Ik heb ook hogere dosissen met Lemon Tek gedaan (4-5 g). De opkomst is inderdaad alsof je gaat opstijgen als een raket haha. Zodra ik was 'geland' was alles weer prima en de duratie van de trip was ook normaal. Maar dat kan verschillen per trip/persoon.

Inderdaad even kijken wat je fijn vindt. Wellicht het citroensap vervangen door water of iets anders voor minder snelle opkomst.

Eigenlijk is het vooral de misselijkheid wat ik tegen wil gaan. Voorheen at ik het met pindakaas of choco pasta weg, maar ik wil eigenlijk naast paddos niks in mn maag. Als ik te misselijk ben in de trip dan leid dat nog al af.

De 5 gram paddo's vermalen (let op dat is wel 50 gram vers!!!! 3 gram is al een heel hoge dosis).
Daarna een cup a soup champignon maken en iets laten afkoelen tot warm.
Paddopoeder er doorheen doen en klaar.

geniet ze

Ik heb meerdere keren 3 gram gedaan en 1 keer 4 gram. Pas bij 4 gram begon het bij mij echt indrukwekkend te worden. Dat de hallucinaties hun eigen leven gaan lijden ofzo. Dus ik ben wel nieuwschierig wat de 5gram dosis met me gaat doen.

PaddoKweker

Belezen gebruiker
In dat geval kan je ook capsules vullen, hier de methode om een enkele te maken. Gebruik wel een microweegschaaltje zou ik aanraden.

of als je er veel wilt maken:

1615039402260.png

Martinus

Wijs gebruiker
In dat geval kan je ook capsules vullen, hier de methode om een enkele te maken. Gebruik wel een microweegschaaltje zou ik aanraden.

of als je er veel wilt maken:

Bekijk bijlage 17425

Ja, zo een weegschaaltje had ik al aangeschaft voor dmt. 😋

Bovenaan