paddo's kopen maar waar ?

frankiekrak

Experimenterende gebruiker
ik ga dus een weekje met vriende naar centerparcs ( het meerdal) in nederland dus ik hadt zo zitte denke dit is de tijd dat ik nog is paddo's ga eete maar waar percies is er een smartshop en coffieshop te vinde dicht in de buurt op google vindt ik totaal niets zouw iemand me mss kunne helpen dit is het adres van centerparcs Het Meerdal
Laagheideweg 11
5966PL America

:stoned:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
uhh dude, haal gewoon een paar porties verse shrooms bij een smartshop bij jou in de buurt op de dag van vertrek en neem ze mee. Als je ze niet die dag nog gaat nuttigen, neem dan gedroogde i.v.m. schimmel.

frankiekrak

ik woon in belgie ... dus ik zoek daar een smartshop inverband met ouders die ons daar afzetten is het niet zo verstandig om effe te vragen om effe langs een schop te gaan :stoned:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik heb even gekeken en in Venlo is de dichtsbijzijnde smartshop. Tevens is daar een coffeeshop te vinden, dus als ik jou was zou ik de bus daar naartoe nemen (kijk op www.9292ov.nl)
- Coffeeshop: "Klein maar fijn"
- Smartshop: "copelandia"
Zoek maar even op in www.maps.google.nl en gij zult vinden
Succes ermee en geniet ervan :stoned: :stoned: :wave:

Robdebob

Bewuste gebruiker
you're welcome :wave:
En ga nou niet de buitenlandse paddotoerist uithangen door van een brug/hotel/viaduct af te springen :openmouth:

Flinter

Belezen gebruiker
weekje centerparcs en paddo's haha dat heb ik net achter de rug drie weken geleden. Te veel wiet, paddo's en andere drugs :). Veel plezier zou ik zeggen en vermaak je :grin:.

falinter

gewoon meenemen en in de koelkast ermee daar.

deden wy ook. alleen hadden wy slechte paddo's en tripten we niet. :rolleyes:

veel plezier. :mrgreen:

frankiekrak

bedankt jongens mja azerius is ook een optie maar wouw altij is graag naar een smartshop gaan dus dit is men kans :beer: :stoned:

frankiekrak

eigenlijk iemand ervaring met de smartshop "copelandia" verkoope ze daar de meeste dinge die ze ook op de bestelsite azarius verkopen??
is het duurder dan de site of zijn de prijzen ongeveer het zelvde cheerz :beer: :stoned:

Bengt

Bewuste gebruiker
Ze zullen daar wel een mooi aanbod hebber hoor, niet zo uitgebreid als bij azarius maar genoeg.
Prijzen ook wel ok

meneerk

Newbie
iemand al ervaringen met het aantal dagen dat die andere online smartshop nodig heeft om het product tot in belgie te poste? :grin:

Bengt

Bewuste gebruiker
Als je het met expres besteld( kost wel stukken duurder) heb je het in 1 dag.
Als je paddo's wilt bestellen is expres ook vereist.

Bovenaan