Paddo's kweken en gebruiken

psilix

Newbie
Hallo,

Ik ben van plan om mezelf een beetje in het 'paddo-wereldje' te werpen, en ik wil hier graag wat informatie over opdoen.
Ik heb al heel veel gelezen op internet, maar ik heb toch nog wat vragen.
Paddo's, is het nou illegaal om deze te hebben groeien/in bezit hebben?
Ook wil ik misschien graag wat paddo's, doorverkopen aan mijn maten. Maar ik heb geen benul van de prijzen per gram paddo, of per 10 gram. Weet iemand dit? En verschillen de prijzen sterk per paddo soort?

Ook nog een vraag over de kweek. Ruik je paddo's sterk? Ik zit namenlijk in een zeikerig studentenhuis, en mochten de paddo's sterk ruiken, dan zal ik toch de schuur om moeten bouwen naar kweekruimte (luchtvochtigheid en temperatuur zien te regelen..Het is nu een ongeisoleerd tuinhuisje..)

Ook zit ik nog een beetje te zoeken over de sterkte van de paddo's. Ik heb een aantal soorten van Azarius genoteerd, en zouden jullie deze kunnen plaatsen in een lijstje, van minder sterk naar sterker?

B+
Cambodia
Mazatapec
Thai
Equador
Golden teacher
Amazon
Mc Kennaii

Mijn laatste vraag gaat uiteraard over het gebruik.
Welke dosering, bijvoorbeeld bij de B+ Paddo's moet je nou aanhouden, om in een lekkere trip te komen. De mensen die het gebruiken zijn allemaal nieuw op het gebied van paddo's (including me), en hebben alleen ervaring met zware wietsoorten (WhiteWiddow etc.)

Ik hoop dat het niet al te veel vragen zijn, en alvast superbedankt voor de antwoorden.

Psilix

dingo's kidneys

Experimenterende gebruiker
paddo's ruik je niet of nauwelijks(denk aan een bakje rauwe champignons)
de sterkte verschilt nog meer per paddestoel onderling dan per soort(ja ook van één batch)
prijs: vraag wat ze der voor over hebben, twee euro per gram gedroogd ofzo

Clemens

Newbie
Inderdaad hoef je geen stankoverlast te verwachten met paddo's. Kwa legaliteit is het in principe al illegaal op het moment dat je voor jezelf gaat kweken, laat staan gaat doorverkopen.

Wat betreft sterkte is het allemaal min of meer allemaal gelijk en vooral afhankelijk van kweekomstandigheden. We raden onervaren klanten meestal de Cambodia vanwege de eenvoud van het kweken en de over het algemeen redelijke opbrengst.

Ik zou beginnen met niet meer dan 5 tot 10 gram paddenstoelen per persoon nemen (= 1-2 gram gedroogd). De een is meer gevoelig dan de ander.

Bovenaan