Paddo's met oxazepam?

Rosah

Newbie
Binnenkort ga ik weer eens aan de paddo's met wat vrienden.
Ik heb het al vaker gedaan, maar het blijft toch altijd een beetje eng, vind ik. Ik ben toch bang dat er eens iets verkeerd gaat of dat ik de realiteit echt helemáál verlies.

Nu slaap ik nogal slecht onder stress/angst. Van de dokter heb ik Oxazepam gekregen voor als het echt niet gaat. Is het verstandig om dat te gebruiken, the day before? Ik bedoel, heeft het geen negatief effect op de trip?
(En misbruik ik de Oxazepam zo niet? Het is tenslotte geen snoepje)

Ook vraag ik me af of goed slapen überhaupt wel een vereiste is voor een fijne trip.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Oxazepam heeft een korte halfwaardetijd, je trip zal mogelijk wat minder intens zijn. Laat duidelijk zijn dat je niet meer paddo's moet eten, een normale dosis zou ik nemen.

Bekijk het gewoon van de zonnige kant, mocht de trip wat te sterk/overweldigend worden helpt het een beetje om het af te remmen. (de trip zal niet ineens stoppen na oxazepam/benzo's gebruik)
Een goede nachtrust heeft bij velen volgens mij de voorkeur (vooral bij psychedelica) Het zal hoogst waarschijnlijk een sterkere werking hebben als je slecht of niet slaapt. Is maar net wat men fijn vind lijkt me.

Als je ook zonder oxazepam kan slapen is dat een goed idee, hoe minder hoe beter natuurlijk.

Bovenaan