paddo's na lsd...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hallo beste gebruikers en liefhebbers, :wave:

Het is enige tijd geleden sinds mijn laatste paddo trip, de reden is dat het niet meer heftig genoeg was voor me.. heb toch zeker 20 trip ervaringen er op zitten met allerlei verschillende paddo's, met Azurescense toch zeker als favoriet.
Na mijn laatste trip heb ik voor het eerst lsd gebruikt, en dit beviel me zeer goed.
Een aantal acid trips gemaakt en nu wil ik toch wel weer eens een paddo'tje eten.
Maar heb ik dan genoeg aan een normale portie? (15gr nat/ 4 gr droog) of moet ik er ietsje meer tegen aan gooien aangezien ik heb kennis gemaakt met een sterker hallucinogeen?
Zou verwachten dat de drempel nu hoger licht?

alvast bedankt,

trip on! :rock:

L

Lid 6909

Gast
paddos werken niet als je net lsd hebt gedaan als het goed is

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
gNuxx zei:
paddos werken niet als je net lsd hebt gedaan als het goed is

Ik bedoel niet direct na een lsd trip, ik bedoel stel ik heb vorige week op lsd getript en ik wil een van de komende dagen weer eens lekker een paddestoelen vlucht maken.
Heb ik dan voldoende aan een normale portie, of kan ik beter voor de zekerheid 1,5 potie nemen..

underworld

Wijs gebruiker
paddo's en lsd hebben een kruistolerantie van een week als ik het goed herinner.
alsje het na die week doet moet het gewoon hetzelfde effect geven en omdat je met lsd kennis heb gemaakt wil niet zeggen dat de werking van paddo's minder wordt hoor.

L

Lid 6909

Gast
underworld zei:
paddo's en lsd hebben een kruistolerantie van een week als ik het goed herinner.
alsje het na die week doet moet het gewoon hetzelfde effect geven en omdat je met lsd kennis heb gemaakt wil niet zeggen dat de werking van paddo's minder wordt hoor.

als je een week wacht, staat je een leuke trip tegemoet.

mijn paddotrips voor en na mijn eerste lsd trip waren een wereld van verschil, de paddo trips na mijn eerste lsd trip waren te gek!

hodgepodge

Bewuste gebruiker
underworld zei:
4 tot 14 dagen heb ik gelezen is de lichamelijke tolerantie. Als je na een paddo of LSD trip een maand wacht op de volgende is die trip echt veel mooier dan wanneer je een week wacht. Verschilt ook per persoon en dosis.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ja zo snel trip ik ook niet achter elkaar hoor, zal vast wel een maand tussen zitten.
Maargoed fijn om te weten dat ik gewoon lekker met een portie toe kan en mischien nog een mooiere trip ga beleven ook :) .
Hartelijk dank voor de info!

azgaza

Badass junkie
Er vannuit gaand dat je meer dan 2 weken wacht en dus geen kruis tollerantie hebt zie ik niet in waarom je een hogere dosis paddo's zou moeten nemen na ervaring met LSD. De verschillen zullen je misschien ineens extra duidelijk worden maar je wordt niet minder gevoelig ofzo.

Angramar Temenos

Badass junkie
Waarom gaan mensen er altijd van uit dat LSD "Sterker" is? Het is gewoon anders... Ik vind paddo's zelfs heftiger dan LSD door hardere mindfucks. LSD kan ik prima in een drukke omgeving doen etc, en kan nog redelijk normaal doen, ik moet er niet aan denken om dat met paddo's op te doen...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
@ Angramar Temenos.
Ik denk niet dat lsd persee sterker is, ik vroeg me alleen af of er geen lichte tolerantie voor paddo's zou zijn een tijd na een trip.

Zowel lsd als paddo's kunnen een erg zware trip geven, maar ook een aangename milde.

TrippyShit

Badass junkie
Ze hebben idd een kruistollerantie. Maar die verschilt nogal. Ik heb een keer paddo's gegeten en 5dagen later nog een keer. Ze werkte prima, precies hetzelfde. Er zijn ook mensen die na een week nog steeds tollerantie merken. Dus daar moet je zelf achter komen. Ik denk dat na een weekje of zo'n 5dagen het toch wel weg moet zijn.

Verder.. een portie 15gram? Welke paddenstoelen neem je dan want ik ken er geen van 15gram per portie. De meeste waren 30gram en hawaiiaanse 10gram. En 15gram vers is geen 4gram gedroogd. 15gram verse is gedroogd 1.5gram..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
heb het ook niet over paddo's na paddo's, ik kan gerust 2 dagen achter elkaar paddo's en heb ongeveer dezelfde trip.
Maar dacht dat het met lsd mischien anders zou zijn, maar ik heb mijn antwoord al.

Wat betrefd die gewichten, ik zal mijn scale maar weer eens laten ijken :P
oud rot ding :beer:

Trouwens als ik me niet vergis is een portie truffels 15gr in de shop? :confused:

TrippyShit

Badass junkie
Paddo's na paddo's is hetzelfde als paddo's na lsd. Dezelfde tollerantie.
En een portie truffels is meestal 1.2kg :openmouth:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
Paddo's na paddo's is hetzelfde als paddo's na lsd. Dezelfde tollerantie.
En een portie truffels is meestal 1.2kg :openmouth:

WOOOW, heb je daar een reportje van? :tearsofjoy: :beer:
Zowiezo al een prestatie om 1.2 Kg truffels op te eten, smerige dingen :kots:
Echt hardcore dude :rock:

Bovenaan