Gelegenheidsgebruiker zei:Waarom zou je dat in hemelsnaam willen combineren?![]()
Bal0n zei:Probeer je van paddo's een partydrug te maken oid? Dat gaat je niet lukken hoor![]()
DarkScope zei:ja ma kwil die speed pas doen als de paddos helemaal uitgewerkt zijn maakt nie uit hoelang dat duurt, miss doen we die speed dus pas 6 uur later of weet k veel hoelang, dan zou je t tog moeten voelen?
Bal0n zei:Speed @ geestvernauwend/ego-vergrotend
paddo's @ geestverruimend/ego-verkleinend
Lijkt me echt kut.
SpacingBen zei:Bal0n zei:Speed @ geestvernauwend/ego-vergrotend
Lijkt me echt kut.
Paddo's zijn egoverkleinend? Dat heb ik toch zeker niet zo ervaren
Verklaar u nader? (als je hier nog eens komt!)
Ps, dit topic is dubbel, op die andere maar een slotje doen?
zommes zei:Paddo's werken in die zin ego-verleinend dat ze zorgen dat je dat ego los kan laten en puur vanuit je geest kan handelen, een worden met het geheel dus.
Florian01 zei:Ik heb gister 3/4 portie gedroogde mexicaantjes gehad, na een paar ur, (midden in de trip) heb ik een paar punten speed genomen, geestelijk was ik (voordat ik de spit nam) heel erg in de war en ik snapte niks meer (je kent het wel) na die snuif was dat na 10 minuten bijna helemaal verdwenen.. het visueele bleeft , maar ik zat vol energie en ik was helemaalneit meer in de war..alle angsten waren weg, we hebben namelijk nog een stukje in het donker door het bos gelopen wat super vet was, en ik kon weer normaal sjekkies draaien..
Eerlijk gezegt vond ik het een supervette ervaring,,,
Later op de avond hebben we een jointje gerookt, dat had ik beter niet kunnen doen, ik was echt super van de kaart wat niet meer zo leuk was,
speed is niet zo geestvernauwend hoor, het vergroot je zelfvertrouwen wel wat, maar als ik kijk naar het verschil van zever dat er uit een cokehead zijn mond komt dan vind ik die toch veel ergerBal0n zei:Speed @ geestvernauwend/ego-vergrotend
Lijkt me echt kut.