paddos + speed

Bal0n

Badass junkie
Speed @ geestvernauwend/ego-vergrotend
paddo's @ geestverruimend/ego-verkleinend

Lijkt me echt kut.

J0rrit

Badass junkie
nee omdat k heb afgesproke om paddos te doen ma aan de andere kant heb k de kans om een lijntje mee te pikke, drm dus?

k doelde meer op, is het gevaarlijk zoals alcohol+ghb bijv.?

cunt

Wijs gebruiker
lijkt me niet echt ideaal om speed te gebruiken tijdens een paddo trip. want van speed word je juist klaarwakker en helder enzo. lijkt me niet echt tof tijdens een paddo trip

(heb zelf helaas nooit paddos gehad dus correct me if i'm wrong)

toepiekloot

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Probeer je van paddo's een partydrug te maken oid? Dat gaat je niet lukken hoor :)

bwa, tis geen partydrug, dat is een feit, liever met een paar mensen op t gemak bij iemand zijn thuis ofzo...
ma kmoe zeggen, ben al uitgeweest op paddo's en kheb mij telkens wel goe geamuseerd :)

J0rrit

Badass junkie
geef niet zon bleude antwoorden je snapt best wat ik bedoel:

stel ik neem eerst paddos en als dat uitgewerkt is MAAR dus wel nog in me bloed zit speed, is de combinatie paddos speed gevaarlijk??????? omdat het wel degelijk een combo is omdat het ng in je bloed zit?

snap je t nu?

Bal0n

Badass junkie
Heb je uberhaupt gezocht naar informatie daarover? Je kan best even moeite doen voordat je je heil hier zoekt :wink:. Nee het kan geen kwaad, alleen ik denk niet dat je er nog zin in hebt.

spacekonijn

Badass junkie
vriend van me heeft een keer paddo's gegeten ( 1 portie hawaainse), dit was om 12 uur smiddags en hij had de nacht daarvoor de hele nacht gefeest op de speed.

hij vertelde dat hij tijdens zn trip de hele tijd last had van een chemische worm die door zn neus heen bezig was stukjes van zn neus op te eten en dat het stonk als een ziekte ( je ruikt sowieso erg goed tijdens paddo's).

maar hij kon er wel mee omgaan omdat hij zich vantevoren bewust was dat deze problemen zouden optreden.

ook speed tijdens LSD ervaarde hij als alleen maar verschrikkelijk irritant in je neus.
paddos/lsd is een zo sterk middel dat je pep echt niet als lekker wat extra energie zult ervaren maar het kan best een klap geven

-sowieso moet je jezelf erg goed kennen wil je niet gaan denken van 'waarom de fuck heb ik die shit mn neus in geboord?'

J0rrit

Badass junkie
ja ma kwil die speed pas doen als de paddos helemaal uitgewerkt zijn maakt nie uit hoelang dat duurt, miss doen we die speed dus pas 6 uur later of weet k veel hoelang, dan zou je t tog moeten voelen?

spacekonijn

Badass junkie
haha de trip gaat het je leren jongeman :wink:

na een paddotrip voel je je zo 'echt , opgewekt , voldaan , vol natuurlijke energie , gezond , schoon , vrolijk'

dat het laatste waar je zin in hebt chemische rotzooi is waar je helemaal van naar de kanker gaat .

maar mensen verschillen dus je moet het zelf maar uitvinden

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
ja ma kwil die speed pas doen als de paddos helemaal uitgewerkt zijn maakt nie uit hoelang dat duurt, miss doen we die speed dus pas 6 uur later of weet k veel hoelang, dan zou je t tog moeten voelen?

Het enige wat je gaat voelen zoals de andere ook al zeggen is een enorm kutgevoel,je gaat niet echt zoals je wilt gaan op speed en je voldaanheid van de paddotrip is ook nog eens verneukt.Daar zit je dan helemaal uitgeblust van de trip en niet meer kunnen slapen voor een lange periode door de pep overal steekjes en trillingen...Zeker geen aanradertje dus...

BacingsPen

Badass junkie
Bal0n zei:

Lijkt me echt kut.

Paddo's zijn egoverkleinend? Dat heb ik toch zeker niet zo ervaren

Verklaar u nader? (als je hier nog eens komt! :))

Ps, dit topic is dubbel, op die andere maar een slotje doen?

zommes

Badass junkie
Dat heb ik wel een keer geprobeerd.

Had als enige een portie paddo's op en opeens belandde ik tussen de speedfreaks. Op de tafel lagen allemaal lijnen en ik wilde weten hoe het was om dat trippend naar binnen te werken.

Dus ik heel snel twee lijntjes weghalen.

Nou het is geen aanrader. In plaats van een beetje branderig gevoel in je neus lijkt het net alsof er een soort gifslangen door je neus kruipen en dat blijft bijna de hele trip. Je voelt je luchtwegen in je neus opeens helemaal, alleen niet echt op een prettige manier.
Maar in principe kan de extra concentratie wel relaxed zijn als je in een drukke omgeving aan het trippen bent. Maar dan raadt ik natuurlijke pepmiddelen aan zoals guarana e.d. Snuiven is in ieder geval geen aanrader.

Mindless1985

Badass junkie
SpacingBen zei:
Bal0n zei:

Lijkt me echt kut.

Paddo's zijn egoverkleinend? Dat heb ik toch zeker niet zo ervaren

Verklaar u nader? (als je hier nog eens komt! :))

Ps, dit topic is dubbel, op die andere maar een slotje doen?

Mwah, ik vind het toch wel. Ik dacht echt de hele tijd van, wat ben ik eigenlijk maar een miniem klein deeltje van de aarde, van het universum. Ik genoot gewoon van de rust, en geloofde echt dat de wereld veel beter kon dan het nu was. Ik zag de wereld als een groter geheel, en mezelf als echt klein deeltje daarvan, dus in die zin is het wel ego-verkleinend.

zommes

Badass junkie
Ben, ik denk dat jij het begrip 'ego' niet helemaal begrepen hebt zoals Bal0n het bedoelde.

Met het ego bedoelde Bal0n je "gevormde ik" dus jouw manier van denken over de wereld die gevormd is door de loop van jou leven. Je geest staat daar los van. Paddo's werken in die zin ego-verleinend dat ze zorgen dat je dat ego los kan laten en puur vanuit je geest kan handelen, een worden met het geheel dus.

Intoxicated

Wijs gebruiker
zommes zei:
Paddo's werken in die zin ego-verleinend dat ze zorgen dat je dat ego los kan laten en puur vanuit je geest kan handelen, een worden met het geheel dus.

Dat geloofde ik eerst ook, dat je je ego los kan laten en eigenlijk objectief kan kijken als je paddestoelen op hebt. Maar dat idee heb ik ook maar laten varen, je 'geest' is eigenlijk gewoon je manier van denken beinvloed door wat je je hele leven geleerd en gedaan hebt. Dus ik denk dat het echte ego-loss een sprookje is. Ik geloof best dat er bepaalde barriere's tijdelijk opgeheft worden in je hersenen, zodat je anders kan kijken naar dingen. Maar echt oplossing van het ego, en dat je dan dingen objectief kan zien. Nee dat geloof ik niet.

zommes

Badass junkie
Hm. het bestaat wel volgens mij. Met een hele hoge dosis LSD heb ik weleens meegemaakt dat ik niet meer wist wie of wat ik was, ik werd een met het geheel. In het begin was dat vrij beangstigend, maar later was het wel mooi.

Door meditatie is het ook te bereiken, eigenlijk nog beter. Dat is ook het uiteindelijke doel van de monniken in bijvoorbeeld Tibet. Het is wel heel erg lastig om er te komen, maar het moet kunnen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik weet dat boeddhisten het inderdaad proberen te bereiken door te mediteren, en al de 10 ketens van hun geest af te laten vallen. Ik heb ook zeker wel ervaren wat meestal omschreven word als ego-loss, maar ik denk niet dat dit echt zo is. In je onderbewuste werken alle dingen die je ooit hebt geleerd toch nog mee, en ik geloof wel dat psychedelica dat veranderen, maar als je nog denkt, telt je referentiekader nog mee. en dan is je ego er nog, denk ik. Die boeddhisten proberen ook om een constante staat van verlichting te bereiken. Het is gewoon een soort mind-set heb ik het gevoel, maar met psychedelica krijg ik daar alleen maar een korte 'glimpse' van. Ik denk niet dat het vergelijkbaar is. Maarja wie weet is het dat wel, ik weet dat ook niet.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Speed en paddo's is geen goed idee, zoals al gezecht is de ene ego vergrotend (speed) en de andere ego verkleinend. Daarnaast zijn paddo's (in mijn ogen) een drug waarvan je lekker ontspannen, liefst liggend of rustig zittend van moet geniet, op het moment dat je er speed bij neemt wordt je naar mijn mening zo actief dat je af doet aan de paddo's. Ook is een heftige paddo trip vaak vrij uitputtend, zowel fisiek als mentaal, speed maakt het dan meestal moeilijk of onmogenlijk om te slapen waardoor je behoorlijk wat schade aan je lichaam toebrengt. Geen goed idee dus!!

Florian01

Belezen gebruiker
Ik heb gister 3/4 portie gedroogde mexicaantjes gehad, na een paar ur, (midden in de trip) heb ik een paar punten speed genomen, geestelijk was ik (voordat ik de spit nam) heel erg in de war en ik snapte niks meer (je kent het wel) na die snuif was dat na 10 minuten bijna helemaal verdwenen.. het visueele bleeft , maar ik zat vol energie en ik was helemaalneit meer in de war..alle angsten waren weg, we hebben namelijk nog een stukje in het donker door het bos gelopen wat super vet was, en ik kon weer normaal sjekkies draaien..
Eerlijk gezegt vond ik het een supervette ervaring,,,

Later op de avond hebben we een jointje gerookt, dat had ik beter niet kunnen doen, ik was echt super van de kaart wat niet meer zo leuk was,

Psilo

Bewuste gebruiker
Florian01 zei:
Ik heb gister 3/4 portie gedroogde mexicaantjes gehad, na een paar ur, (midden in de trip) heb ik een paar punten speed genomen, geestelijk was ik (voordat ik de spit nam) heel erg in de war en ik snapte niks meer (je kent het wel) na die snuif was dat na 10 minuten bijna helemaal verdwenen.. het visueele bleeft , maar ik zat vol energie en ik was helemaalneit meer in de war..alle angsten waren weg, we hebben namelijk nog een stukje in het donker door het bos gelopen wat super vet was, en ik kon weer normaal sjekkies draaien..
Eerlijk gezegt vond ik het een supervette ervaring,,,

Later op de avond hebben we een jointje gerookt, dat had ik beter niet kunnen doen, ik was echt super van de kaart wat niet meer zo leuk was,

Goed om een "ervaringsdeskundige" te horen. De theorie (bewustzijnvernauwend-vergrotend etc etc etc......) is heel leuk maar laat de ervaring van mensen ook een beetje spreken.
Ik zou wel benieuwd zijn naar de combinatie....

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:

Lijkt me echt kut.
speed is niet zo geestvernauwend hoor, het vergroot je zelfvertrouwen wel wat, maar als ik kijk naar het verschil van zever dat er uit een cokehead zijn mond komt dan vind ik die toch veel erger

het enigste dat me vuil lijkt is die chemische smaak

het lijkt mij ook wel wat onnodig, maar voor op een fees kan het mss handig zijn

btw.. als je niet té hard tript vind ik paddo's nog een redelijke partydrug
maar ik zou dan eerder voor lsd gaan als je het psychedelisch wilt doen

Bovenaan