Arrie
Newbie
Ik heb dus in het verleden al een aantal keer magic truffels genomen die ik online had gehaald. Eerste twee keer waren zeker wel leuk maar ik heb nooit een echte trip gehad voor mijn gevoel, ik zag de muren wel een beetje bewegen en mijn vriend zijn gezicht zag er een beetje grappig uit maar daar blijft het ook wel bij qua het visuele. De derde keer dat ik het wilde doen nam ik 15g en had ik er helemaal niks van gevoeld, ik denk niet dat dit tolerantie was aangezien er zeker een maand of twee tussen elke keer in zat.
Nou vraag ik me af magic shrooms dan sterker zijn op een manier of dat ik gewoon nog geen goede magic truffels heb genomen. Ik lees overal dat er in principe weinig verschil zit in de werking tussen de twee dus ik zou het niet weten. Als er nou wat ervaren trippers zijn die weten wat ik misschien beter kan doen om een leukere trip te hebben zou ik het erg waarderen om uw wijsheid met mij te delen.
De dosis hoort het niet te zien ondanks dat ik wel 110kg ben, ik nam de laatste keer wat er maximaal aangeraden stond op het doosje.
Ik heb ook 2cb gedaan en was daarvan echt meer aan het trippen.
Alvast bedankt voor de reacties
Nou vraag ik me af magic shrooms dan sterker zijn op een manier of dat ik gewoon nog geen goede magic truffels heb genomen. Ik lees overal dat er in principe weinig verschil zit in de werking tussen de twee dus ik zou het niet weten. Als er nou wat ervaren trippers zijn die weten wat ik misschien beter kan doen om een leukere trip te hebben zou ik het erg waarderen om uw wijsheid met mij te delen.
De dosis hoort het niet te zien ondanks dat ik wel 110kg ben, ik nam de laatste keer wat er maximaal aangeraden stond op het doosje.
Ik heb ook 2cb gedaan en was daarvan echt meer aan het trippen.
Alvast bedankt voor de reacties