Paddo's

MrFreezz

Newbie
Ik ga mischien dit weekend het ook eens proberen... Ik heb het nog nooit gedaan... Vraag me toch af hoe het is... Ik wil gelijk echt goed halicuneren... Ik heb het 1x gehad door de pillen!! En dan bedoel ik niet alleen brilletjes maar echt vreemde beesten enzo... Was mischien wat te veel van het goeie maar was heel leuk!! Dus wat raden jullie mij aan... Ik lees hierboven dus om het niet verkeerd te laten lopen eerst een halve... Maar denk zelf eerder juist wat meer dan halve... Mischien een hele?? En welke soort moet je hebben om goed te hallicuneren?? Want ik wil het wel even goed mee maken!! Hoor het wel van jullie!!

Gr Erwin

Shroomie

Bewuste gebruiker
hawaiaanse om goed te hallucineren

en best met een halve portie beginnen om te kijken of je er niet te gevoelig voor bent, iets meer kan ook maar ja...

MrFreezz

Newbie
Jaa ik bedoel hoe zit t met een bad trip?? Valt wel wat mee met paddo's toch? Want zou anders lsd halen... Maar ik denk kan beter eerst maares proberen met paddo's dat is even wat minder...

Shroomie

Bewuste gebruiker
juist daarmee beter met een halve portie beginnen, de kans is kleiner om te badtrippen en als je badtript is het toch minder dan badtrippen na een hele portie

fokker

Belezen gebruiker
Trippen op de paddo's is TOTAAL niet te vergelijken met trippen op de X als je t mij vraagt. Op de X heb ik mn halicunaties veel beter onder controlle, weet ik deste beter dat t halicunaties zijn en werkt mn verstand in grote lijnen nog t zelfde als in nuchtere staat op t gebied van redeneren.

Paddo's laat je niet alleen dingen zien, maar je hebt totaal geen controlle en t fukt echt met je hoofd. Ik vind Paddo's onwijs te gek, maar je moet er niet de verwachting bij hebben dat t op X trips lijkt, in de verste verte niet namelijk. :wink:

However, Paddo's is wel leuk, leerzaam, verlichtend (op bepaalde momenten) en zeer waus, echt n aanrader, alleen je verwachtingen over boord zetten :)

MrFreezz

Newbie
Ik heb het geprobeerd inderdaad dit weekend!! Ik had thaise paddo's en ze deden het prima ik had ongeveer 3/4 portie op. En inderdaad het is heel anders dan halicuneren van de X... Ook al vond ik dat vetter:P
Je moet bij dit spul echt je kop erbij houden... Maar toch vond ik het een leuke ervaring... Ook al vond ik dat de trip te lang duurde... Want de tijd ging heel langzaam voor mij... Maar een leuke ervaring er bij in ieder geval:grin:

Bovenaan