paddosoep recept

eXeCuze

Bewuste gebruiker
hooi wij gaan dadelijk paddosoep maken maar wij vragen ons af wanneer wij de paddo's bij de soep moeten gooien van het begin of als het pas aan het koken is of ???

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
eXeCuze zei:
hooi wij gaan dadelijk paddosoep maken maar wij vragen ons af wanneer wij de paddo's bij de soep moeten gooien van het begin of als het pas aan het koken is of ???

Als je paddo's in kokend water doet kun je ze net zo goed niet eten :tongueout:. Kokend water verkut de psilocybine (werkende stof van paddo's).

Voor goede recepten moet je bij ellesdee zijn, of google, beide kunnen je beter helpen dan ik :).

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
eXeCuze zei:

Als je paddo's in kokend water doet kun je ze net zo goed niet eten :tongueout:. Kokend water verkut de psilocybine (werkende stof van paddo's).

Dat moest ik nog even benadrukken. Je moet niet je paddo's vermoorden!!

Intoxicated

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
bij het vermoorden van paddo's is men genoodzaakt de dader met gelijke munt te betalen.

Dit lijkt mij nog een understatement. Zware martelingen onder invloed van een hoge dosis lijkt mij passender.

Bovenaan