fokker zei:Geen idee, misschien een idee om een psychidelisch restaurant te beginnen!![]()
Bij de soep kan ik maar 1 ding adviseren, laat t NIET koken, gewoon rustig op n klein pitje warmen, blijven roeren. Er moet nog ergens een van mn topics staan met foto's van mn heldere paddosoep.![]()
shiva zei:of sausje voor bij de biefstuk voor de zondagmiddag met ganse familie moet gieren zijn achteraf
Waarom moeilijk doen? Gewoon een blik champignonnensoep warm maken en achteraf die paddo's erin gooien joh, kan het ook niet mis gaan... Smaakt nog bijzonder goed ook, zo'n champignonnensoepie met extra lekkere, extra verse ingredientenfokker zei:Geen idee, misschien een idee om een psychidelisch restaurant te beginnen!![]()
Bij de soep kan ik maar 1 ding adviseren, laat t NIET koken, gewoon rustig op n klein pitje warmen, blijven roeren. Er moet nog ergens een van mn topics staan met foto's van mn heldere paddosoep.![]()
Ceko zei:Waarom moeilijk doen? Gewoon een blik champignonnensoep warm maken en achteraf die paddo's erin gooien joh, kan het ook niet mis gaan... Smaakt nog bijzonder goed ook, zo'n champignonnensoepie met extra lekkere, extra verse ingredientenfokker zei:Geen idee, misschien een idee om een psychidelisch restaurant te beginnen!![]()
![]()
Waren misschien 3 of 4 slokken soep!
Mulholland Drive zei:Ceko zei:Waarom moeilijk doen? Gewoon een blik champignonnensoep warm maken en achteraf die paddo's erin gooien joh, kan het ook niet mis gaan... Smaakt nog bijzonder goed ook, zo'n champignonnensoepie met extra lekkere, extra verse ingredientenfokker zei:Geen idee, misschien een idee om een psychidelisch restaurant te beginnen!![]()
![]()
Mee eens![]()
![]()
fokker zei:Niks van gemerkt!![]()
fokker zei:en wat zit dan in soep stelletje knoepganzen?![]()
fokker zei:en wat zit dan in soep stelletje knoepganzen?![]()
, die stoffen worden niet volledig afgebroken. Alleen voor een klein deel (net zoals dat bij drogen gebeurt).disaster zei:fokker zei:en wat zit dan in soep stelletje knoepganzen?![]()
wat dacht je van psilocybine en psilocine, die stoffen worden niet volledig afgebroken. Alleen voor een klein deel (net zoals dat bij drogen gebeurt).
oh dat is heel simpel, in principe kan je voor 1 portie soep gewoon een grote mok ( of 2 mokken voor 2 porties )water gebruiken. Doe deze in een pan en verwarm het ( tot ongeveer 80 graden ), het water mag niet koken!!! dat vermindert de werking aanzienlijk. Als het water de juiste temperatuur heeft de paddo's erbij doen en dit 20 a 25 minuten laten staan. Daarna doe je gewoon de cup a soup in je mok en vult deze met het water uit de pan.Osi` zei:Hoeveel liter water voor 1 portie of een halve portie?
Btw, moogt ge daar ook ne zakje poeder met tomaten ingooien? Zodat je tomatensoep heb maar dan met die stofkes.
Kheb daar nog altijd geen antwoord over![]()
Dags zei:bij mij werkte het zeker net zo sterk als gedroogde en veel sneller, als ik nog eens neem dan maak ik er zeker thee van