pado vraagje

doaxp

Newbie
Ik heb vandaag een bakje hawaiaanse paddestoeltjes gekocht het waren slechts 7 lange smalle paddestoele. de bedoeling was om ieder de helft te eten maar dit lijkt me zo weinig. vorige keer heb ik een bakje opgegete dezelfde soort enkel een ander soort bakje en visueel hebk er weinig aan gehad het leek toen sterk op een korte lsd trip. maar nu vraag ik mij af of ik wel iets ga hebben aan die 3 a 4 pados? op het bakje staat ook dat het twee porties zijn?

azgaza

Badass junkie
Ik verplaats je bericht even naar het ervoor bedoelde forum. En als het goed is staat er 10 of 12 gram op, als dat er op staat is het gewoon een portie en de helft daar van is gewoon een halve portie. Hoeveel je nodig hebt ligt aan jou persoonlijk en aan waar je naar op zoek bent.

doaxp

Newbie
ja excuus ik wou snel ff poste en had te laat door dat ik het beter op de voorziene plek had gedaan :) tog bedankt voor het antwoord had het wel kunnen weten eig dus kank morge ng eens een ritje maken voor nog een bakje

groentjesss

shokora

Wijs gebruiker
Hoeveel trip ervaring heb je? Als je nog nooit getript heb zou ik geen heel bakje hawaiiaanse op eten. Die zijn namelijk redelijk sterk.

doaxp

Newbie
shokora zei:
Hoeveel trip ervaring heb je? Als je nog nooit getript heb zou ik geen heel bakje hawaiiaanse op eten. Die zijn namelijk redelijk sterk.

tog al redelijk,om het zo te stellen :wink: maar vorige keer heb ik een heel bakje hawaiiaanse gegete en dat waren meer paddestoelen dan wat iknu heb gekrege

kraak

Newbie
een half bakje lijkt me wel wat weinig. Maarja dat hangt idd. ook af van hoe heftig je je trip wilt hebben..

henkie84

Bewuste gebruiker
doaxp zei:
tog al redelijk,om het zo te stellen :wink: maar vorige keer heb ik een heel bakje hawaiiaanse gegete en dat waren meer paddestoelen dan wat iknu heb gekrege

Het gaat niet om het aantal stoeltjes maar om het aantal gram. Lijkt me sterk als dat afwijkt van wat je de vorige keer hebt gekocht; normaal zit er evenveel gram in zo'n bakje.

seraphinia

Experimenterende gebruiker
Een hele portie hawaiiaanse paddo's raad ik zeer af voor de eerste keer.

Een normale portie hawaiiaanse ligt zo rond de 12 gram. Wegen die paar steeltjes rond de 12 gram? dan heb je een hele portie, lijkt me niet zo moeilijk toch :)

Bovenaan