Via een vriend heb ik een halve gram (naja als het daadwerkelijk ook 0.5 gram is) weten te regelen. Ik krijg het over 1-2 dagen. Nu weet ik dat je het vaak in pakjes krijgt. Maar hoe vol zit zo n pakje als je een halve gram koopt (of 0.4 zoals ik vaker hoor). ik weet dat dit lastig is om te zeggen maar is er iets waarop kan duiden dat het ongeveer een halve gram is. (is het een dikke laag is het hele pakje volledig bedekt etc?) Die vriend van mij krijgt het van een andere vriend, die ik ook ontmoet heb. hij leek me wel oprecht maar je weet maar nooit.
ik zal wel comments krijgen van weeg het dat is de enige manier, maar ik vraag het tog maar ff misschien kan je het wel ongeveer zien, heb namelijk geen flauw idee hoeveel een gram witpoeder nou precies moet zijn
Heb namelijk maar een enkele keer een nakkie genomen van het spul.
Verder kijk ik er erg naar uit, heb wel andere dingen gebruikt maar heb geen idee wat ik me er precies bij moet voor stellen behalve dan dat je jezelf helemaal "de shit" voelt.
ik zal wel comments krijgen van weeg het dat is de enige manier, maar ik vraag het tog maar ff misschien kan je het wel ongeveer zien, heb namelijk geen flauw idee hoeveel een gram witpoeder nou precies moet zijn
Verder kijk ik er erg naar uit, heb wel andere dingen gebruikt maar heb geen idee wat ik me er precies bij moet voor stellen behalve dan dat je jezelf helemaal "de shit" voelt.