Pakje..

eckies

Belezen gebruiker
Via een vriend heb ik een halve gram (naja als het daadwerkelijk ook 0.5 gram is) weten te regelen. Ik krijg het over 1-2 dagen. Nu weet ik dat je het vaak in pakjes krijgt. Maar hoe vol zit zo n pakje als je een halve gram koopt (of 0.4 zoals ik vaker hoor). ik weet dat dit lastig is om te zeggen maar is er iets waarop kan duiden dat het ongeveer een halve gram is. (is het een dikke laag is het hele pakje volledig bedekt etc?) Die vriend van mij krijgt het van een andere vriend, die ik ook ontmoet heb. hij leek me wel oprecht maar je weet maar nooit.

ik zal wel comments krijgen van weeg het dat is de enige manier, maar ik vraag het tog maar ff misschien kan je het wel ongeveer zien, heb namelijk geen flauw idee hoeveel een gram witpoeder nou precies moet zijn :confused: Heb namelijk maar een enkele keer een nakkie genomen van het spul.

Verder kijk ik er erg naar uit, heb wel andere dingen gebruikt maar heb geen idee wat ik me er precies bij moet voor stellen behalve dan dat je jezelf helemaal "de shit" voelt.

Carlitos

Badass junkie
Je hebt verschillende pakjes.
Snow seals etc.

Voor de rest weet ik niet hoe je het moet zien,moeilijk in te schatten en al helemaal op 0,4/0,5.

eckies

Belezen gebruiker
Ok dacht dat seals ong allemaal even groot zijn. Het gaat mij niet om de 0.4 - 0.5 verschil maar gewoon over het algemaal dat ik bijv niet veel minder heb dan 0.5.

dfssdfde

Badass junkie
veel zal het wel niet schelen want als je te veel uit een halve gram haalt schiet er niks meer over :P

Robdebob

Bewuste gebruiker
Die halfjes zitten waarschijnlijk tot de helft vol. Ik heb er nooit zo opgelet eigenlijk want zon pakje is sneller leeg dan je lief is :grin:

eckies

Belezen gebruiker
@ yellow

daar ga ik niet van uit omdat ik het niet persoonlijk haal bij de dealer, ik denk dat die dealer gewoon onder de veronderstelling is dat het voor die jongen is.

@ rob

ja dat pakje zal wel snel op zijn ja, heb begrepen dat het ook niet echt veel is ofzo. Tis ook voor niet meer dan een middagje bedoelt als het me bevalt, koop ik wel meer.

Wartaal

Belezen gebruiker
eckies zei:
Ok dacht dat seals ong allemaal even groot zijn. Het gaat mij niet om de 0.4 - 0.5 verschil maar gewoon over het algemaal dat ik bijv niet veel minder heb dan 0.5.
Koop een weegschaaltje voor 25 euro bij de bazaar. En je zult al snel zien dat je ong 0.3 krijgt.

eckies

Belezen gebruiker
Ja, het is een beetje fout afgelopen de eerste avond. Had 25 binnen no time op en heb in de club (heb het op zaterdagavond gedaan uiteindelijk) zelf van een vriend van me nog eens 50 gekocht. Dit was echter veel betere coke. heb andere mensen ook wel een nakkie. Wist niet dat je er best wel veel energie van kreeg en di was best wel chill. Was om 7 uur nog lekker wakker en probeerde uiteindelijk maar te slapen. Zeker voor herhaling vatbaar, maar heb het gevoel als ik het binnekort nog een keer doe dat ik er erg snel een gewoonte van zal maken. Dat moet niet gebeuren dus.

Albino

Bewuste gebruiker
Je moet het niet te snel nog een keer doen, kost te veel geld en binnen no time ben je verslaafd.

Bovenaan