HEY
ik ben 28, en sinds een dik jaar gebruik ik elk weekend coke; In het begin kon ik twee keer weg gaan met een gram, nu verdoe ik er drie op een avond...
In de week bleef ik eraf.
Nu ik ben moe en men motivatie in alles is ver weg als ik niets binnen heb.
Gisteren ben ik dan speed beginnen nemen (in de week, op het werk)
Wow, ik voelde me bijna even goed (zelfs even goed) als met coke en het kost veel minder. Ik heb niet zo veel genomen maar een hele nacht niet geslapen en gisteren ook niet gegeten (zaterdag ook niet)
Ik voel dat ik door al men dommigheden door men reserver zit. Ik heb vandaag ook al drie keer iets heel raars gehad. Meestal als ik eventjes neer gezeten heb en dan iets wil doen.
men hoofd tolt, hartslag versnelt, en enkele seconden flip ik gewoon, ik zie beelden (vraag me niet wat!) en ik grijp dan precies naar iets (naar wat weet ik ook niet!!)
Ik moet me dan even zetten en het gaat over.
Ik denk dat ik gewoon door al men reserves zit. Ik moet zeggen ik ben van nature al een kleine eter en een pluimgewichtje... Misschien ligt het daaraan...
Het probleem is dat ik weet dat ik er niet zal afblijven. Men werkdag liep gisteren schitterend. Ik kon alles aan, de tijd vloog... En zonder ben ik gewoon zo moe.
Infeite valt het gevoel "moe zijn" nu mee, als ik bekijk hoeveel uren ik heb geslapen de laatste 5 dagen...
Maar ik flip wel op het "wegdraaien", het is echt enorm raar. Ik denk dat als ik me niet zet ik sowieso flauwval. Maar ik vind het zo raar dat ik na die paar seconden altijd zie dat ik op men hukje zit en probeer iets open te doen...
Echt heel raar.
Voor mensen die dit nog niet hebben gehad (please, laat me niet de enige zijn) klinkt dit heel raar denk ik.
Ook moet ik zeggen dat ik niet kunnen stoppen ben met stuff omdat ik al jaren angstaanvallen heb. Ik kon niet meer weg gaan, ik kwam ziek tussen veel volk, ik kon niet meerijden met iemand.
En als ik men lijntjes pak ben ik gelukkig en heb ik daar geen last van.
Ik weet dat ik enorm dom bezig ben. Ik zou mezelf voor de kop moeten slaan.
Maar ik wil niet ongelukkig zijn... En ik wil gewoon nog heel even genieten van een gelukzalig gevoel.
Doch, ik heb veel vriende, mooie job, ben niet lelijk, heb een lieve familie,... En toch die angsten en de constante nood aan drugs.
Het is jammer dat ik het nu niet meer enkel bij het weekend hou, en dat ik zo stom ben om op het werk zelfs te snuiven....
Bon, maar infeite wou ik gewoon uitleg over men "wegdraaien met beelden"... herkent iemand dit?
Kan goed zijn dat het tekort is aan vitaminen hoor, door te weinig eten en roken...
Ik weet het niet....
En nu stop ik met zagen!
Geef me geen preek, ik weet hoe dom ik bezig ben nu. Maar ik ben toch niet de enige zie ik he....