Paniekaanvallen

jef_p

Newbie
Vorige week met oud & nieuw heb ik aardig wat gedronken en ongeveer een 1/2 gram gesnoven. Ik was ook erg verkouden en had een verstopte neus. De volgende dag voelde ik me 's ochtends nog best redelijk maar daarna kreeg ik constant van die adreline rushes en mijn hart ging tekeer als een beest. Nu een week later voel ik me nog steeds elke dag draaierig in me hoofd en soms krijg ik nog steeds van die paniekaanvallen. Kan het zo zijn de de cocaine in je bijholten blijft zitten omdat je verkouden bent? En na een week is de coke toch wel uitgewerkt zeker? Daarom snap ik niet waarom ik nog steeds heel draaierig ben en nog van die paniekaanvallen heb...

blu

Bewuste gebruiker
Het lijkt mij verstandig om even een afspraak met de huisarts te maken, want wat alcohol en een half grammetje coke vind ik nou niet echt extreem buitensporig gebruik.

jef_p

Newbie
Nee daarom vind ik het al zo vaag. Coke moet na 72 uur toch al uit je bloed zijn? En misschien krijg ik van die paniekaanvallen omdat ik denk dat het van de coke komt terwijl het misschien heel iets anders is. Maar goed het rare is dat ik last heb gekregen van draaierigheid en die paniekaanvallen nadat ik coke heb gebruikt.

Flameon

Badass junkie
De coke kan niet in je bijholtes zitten, althans het werkt dan niet meer. De tijdsduur is verstreken, is inderdaad rond de 72 uur. Een paniekaanval kun je zelf ook heel makkelijk kweken door te denken: "ojeee tis de coke in me neus, daarom voel ik me draaierig, ojeee wat nu bla bla". Een paniekaanval wek je echt heel gemakkelijk zelf op, en bij zo'n aanval en van dat denken kun je je knap beroerd gaan voelen (misselijkheid, draaierig, hoofdpijn, niet goed kunnen zien).

Ik ga een gruwelijk foute tip geven, maar heb je iets van kalmerens in huis?
Bijvoorbeeld een benzo of wat natuurlijks kalmerends van het kruidvat (weet ff niet hoe 't heet).
Neem dat, doe je dagelijkse dingen wat je weer in het ritme komt en slaap eens heel goed en lang (refresht je hersenen nl). Als dat niet werkt dan zou ik eens naar de huisarts gaan, want misschien is er lichamelijk iets niet in orde. Hoge bloeddruk, of juist lage, zorgt bv ook voor draaierigheid.

Je wereld draait in iedergeval niet door ..... het komt allemaal goed

Dopezilla

Badass junkie
Hem meteen aan de kalmerende middelen praten lijkt me geen goed plan. Laat hem eerst eens langs de huisarts gaan.

Pas als die het zinnig acht iets kalmerends voor te schrijven zou je er gebruik van moeten maken.

Olle

HUSTL4R

Newbie
Ik heb er ook last van. Als ik heb gebruikt heb ik het gevoel dat men lichaam 1week nodig heeft om terug de oude te zijn! En dit gaat gepaard met angst, hartkloppingen, draaiingen, soms echt PANIEK!
Ik denk dat je hetzelf een beetje activeert! Elke keer na gebruik ben ik paranioa, moe, kort, paniekerig maar dat is meestal omdat ik dan begin te piekeren en op men ademhaling ga letten!
Ik probeer zo weinig mogelijk te gebruiken omdat de dag erna echt een hel is en ik het er niet voor over heb om me zo te voelen! Maar zeg maar is nee als je gedronken hebt :grin:

HUSTL4R

Newbie
Arizona zei:
HUSTL4R zei:
Maar zeg maar is nee als je gedronken hebt :grin:
Niet meer drinken wellicht, het is maar een idee :sunglasses: :P

Daar ga ik nu aan beginnen! Ik probeer terug te fitnessen en een gezond leven te leiden!
Mor zit momenteel in een afkick dus het zal voor morgen zijn :)
Gebruik niet zoveel (5x per jaar)! Heb vroeger regelmatig gebruikt o.a. cocaine. Maar beperk het nu wel want merk dat ik harder van afzie! Ben ook geen 18j mee en mijn lichaam herstelt zich ni zo snel meer :tearsofjoy:

kabam

Newbie
hallo,

ik gebruik nu ong. 3 maanden sos, en alles ging goed. ik gebruik ong. 1 gram per weekend.. toen vorig weekend in een keer een rood gezicht kreeg onder het gebruiken, als ik dan stop gaat het na een uurtje ong. over.. Weet iemand waardoor dit komt?

Oom Klaas

Badass junkie
Je krijgt het te warm denk ik.
Rustiger snuiven (=minder per uur snuiven), je lichaam genoeg vocht gunnen (vocht, geen alcohol) en niet tering veel gaan roken want dat kan je ook benauwd maken .

Arizona

Bewuste gebruiker
grammetje in het weekend is niet echt veel, drink je veel alcohol erbij dat kan misschien een rede zijn voor een :angry: hoofd :wink:

Bovenaan