Pantozol + LSD ?

GODdamn

Experimenterende gebruiker
Hi allemaal.,

Ik heb van de dokter Pantozol tabletten gekregen (iets tegen maag en darmzweren), en nou moet ik dat dagelijks innemen, want het is een kuur.
Nou ben ik van plan om overmorgen, donderdag, een zegeltje te nemen, nou is myn vraag; gaat dit wel samen?
De werkzame stof in die Pantozol is Pantoprazol, en ook dat zegt me niet veel.
Weet iemand van jully of dit wel of niet samengaat? Ik heb er nl. echt absoluut géén verstand van

bvd,
:)

L

Lid 6909

Gast
Ik zou zeggen dat het wel samen kan, maar kijk even op de bijsluiter of type het in op google!

Flameon

Badass junkie
Als het maar een kuurtje is van een paar dagen zou ik als ik jou was de lsd nemen nadat de kuur is uitgewerkt. Dan zit het nooit fout.
Opzich denk ik echter dat er weinig fout kan gaan. Pantazol is een maagbeschermer, legt een soort extra vliesje in je maag en kan o.a. gebruikt worden bij maagzweren etc inderdaad.
Gezien LSD niet zoals speed bv op je maagwand "in brand" lijkt het me geen levensgevaarlijke combinatie.

Maar zoals Gnuxx je al adviseerde, doe ff research in je bijsluiter

GODdamn

Ja, ik had al gegoogled en in de bijsluiter gelezen, maar ik denk idd ook wel dat het niet zo heel veel kwaad kan
Dus ach, we merken 't wel

GODdamn

Ach, ik slik dat pilletje maar gewoon niet
ik belde vanmiddag de doktersassistente en die zei dat ik niet zozeer die kuur hoefde te volgen, alleen als ik last heb
en dat heb ik niet

caatje

Badass junkie
Pantozol als kuur? Ik slik ook pantozol maar dan als maagzuurremmer/ maag beschermer. NIet in de vorm van een kuur. Had er ook nooit van gehoord trouwens.

Bovenaan