Mijn huis wordt op het ogenblik gerenoveerd, en de tuinen zijn, omdat ze zijn opgehoogd helemaal kaal, op een appelboompje in het midden na dan. Waarschijnlijk kan ik er ergens eind april begin mei weer in. De gehele tuin in 1 x aanleggen gaat me niet direct lukken, Hoewel ik wel van plan ben om er fruit te gaan verbouwen (riessling :wine: doet het goed in het stadsklimaat) of misschien een paar vierkante meter gerst is misschien ook leuk
Maar nu bedacht ik dat het daar het eerste jaar waanzinnig warm gaat zijn omdat het nog vrijwel kaal is. Daarom kwam ik op het idee om opium te gaan telen, 30 vierkante meter klaprozen van de goede soort zou wel iets op moeten leveren dacht ik zo, Modknip Is het zo dat het gehalte aan werkzame stof varieert naargelang het ras? enfin hoe pak ik dit aan of maakt het niet uit en kan ik de boel gewoon inzaaien met maanzaad wat ook hele mooie bloemen oplevert? Iedere tip is welkom!
Maar nu bedacht ik dat het daar het eerste jaar waanzinnig warm gaat zijn omdat het nog vrijwel kaal is. Daarom kwam ik op het idee om opium te gaan telen, 30 vierkante meter klaprozen van de goede soort zou wel iets op moeten leveren dacht ik zo, Modknip Is het zo dat het gehalte aan werkzame stof varieert naargelang het ras? enfin hoe pak ik dit aan of maakt het niet uit en kan ik de boel gewoon inzaaien met maanzaad wat ook hele mooie bloemen oplevert? Iedere tip is welkom!
Ook waren er daarbij echte verslaafden die zouden gaan ontwennen als er daar geen opiaten in zouden zitten. De documentairemaker liet aan het eind van de documentaire het goedje in een echt lab testen. Daar bleek dat er geen heroine in zat, maar wel een hoop morphine en codeine.