matthijs zei:Het is een antidepressivum.
Nee. Daar wordt je niet high van.
matthijs zei:Meeste antidepressiva moet je gebruiken als een kuur dus een tijd lang. Lees dat paroxtenine sneller werkt, maar dan nog denk ik niet dat het werkt als je verder geen issues hebt (las toevallig dat jij het had gekregen na een angstaanval).
En ook al zou het wél werken... zou ik het je afraden.
Die vergelijking vind ik een beetje vreemd. XTC brengt nou niet bepaald je serotonine niveau op pijl. Het zorgt er (onder andere) voor dat je serotoninevoorraad in een keer opgemaakt wordt. Dit is dus het tegenovergestelde van het op pijl brengen van serotonine. Dit is ook de oorzaak van de depressie die vaak volgt na het gebruik van XTC.Telefoon zei:Heeft iemand hier ervaring mee ..
het zou je serotine op peil brengen.
( dus de magie van xtc iedere dag kunnen beleven als het moet )
Ik vraag me af hoeveel mensen op dit forum drugs werkelijk als medicijn tegen een ziekte gebruikenmatthijs zei:Als je het echt nodig hebt kan het wel bevrijdend werken lijkt me.
Doerak zei:Ik vraag me af hoeveel mensen op dit forum drugs werkelijk als medicijn tegen een ziekte gebruikenmatthijs zei:Als je het echt nodig hebt kan het wel bevrijdend werken lijkt me.![]()

Het was mij ook opgevallen dat veel mensen aan de AD's zitten. Daarom begon ik te twijfelen of deze mensen het echt als geneesmiddel gebruiken of als recreatieve drugs. Dit laatste kan ik me echter niet voorstellen, omdat de meeste AD's stemmingspieken afvlakken, terwijl de meeste drugs de pieken juist vergroten. Ik vond het iig vreemd zoveel mensen aan te treffen die aan de AD's zitten onder de drugsgebruikers, aangezien het algemeen bekend is dat deze twee slecht combineren.lj_bob zei:Het valt me op dat heel veel mensen op dit forum AD gebruiken.. Hoe zou dit komen? Meer omdat jullie er meer mee willen experimenteren of omdat jullie het echt nodig hebben (danwel/niet door het drugsgebruik)?
Lijkt mij namelijk nix om mee te experimenteren om je lekker te voelen.. dat is dan weer een grens die ik niet over wil. Voor anderen is dit anders natuurlijk en dat respecteer ik ook, maar ik vroeg het me ff af..
Je moet het gewoon accepteren dat je het hebt.Razar zei:Daarom zou ik soms nog eens durven teruggrijpen naar MDMA ( niet voor de roes, maar voor het effect als het uitgewerkt was bij mij => minder symptomen van PDDNOS ). Hoe raar het ook mag klinken.