linda2000000
Experimenterende gebruiker
Mijn partner heeft voor we een relatie begonnen regelmatig cocaine gebruikt om beter en langer te presteren op zijn werk. Hij heeft me altijd verteld dat hij basecoke slechts enkele keren gebruikt had, maar dat dit niets voor hem was. Sinds enkele jaren is hij volledig gestopt met cocaïne en vertelt hij me regelmatig dat het vergif is waar hij nooit nog mee wil beginnen. Enkele vrienden van hem gebruiken wel cocaïne, maar hij is heel negatief over hun gebruik. Vorige week vond ik verbrand aluminiumfolie in een vuilniszak in zijn huis (We hebben een lat-relatie). Hij heeft toen bekend dat hij een tijdje geleden nog één keer basecoke gebruikt heeft. Ik geloof dit niet omdat ik niet geloof dat je zoiets éénmalig kan gebruiken en ik heb de relatie (voorlopig) beëindigd hoewel ik hem nog doodgraag zie. We hebben een kind van enkele maanden samen. Ons kind is gelukkig kerngezond. Ik zou graag jullie mening weten. Liegt hij volgens jullie? Wat lijkt jullie de beste oplossing? Ik zou graag concreet advies krijgen en geen dramatische verhalen want ik besef maar al te goed dat dit absoluut geen positief verhaal is. Ik hoop gewoon dat ik een verstandige beslissing kan nemen.