Passiebloem thee

Stunner

Belezen gebruiker
Ik en een maat van mij gaan vrijdag maar weer eens trip knollen doen. Ik heb het 4 keer gedaan en die maat 1 keer. We gaan dit keer passiebloem thee maken om de trip intenser te maken. Ik wil dit samen trekken met munt thee. Ik heb een zakje van 80 gram passiebloem in blader vorm. Moet ik nadat ik de bladeren heb laten trekken in de thee deze uit de thee filteren of moet je deze ook mee opdrinken/eten voor beter effect?

Maddog

Bewuste gebruiker
nee net als gewone thee. als je het een half uur laat trekken dan kan je t gewoon dor een theezeefje doen.

Die combinatie van komeetjes( space rocks = philopers stones of andere naam voor truffels) en kan heftig zijn :tongueout: maar wel lekker

Stunner

Belezen gebruiker
Madcat zei:
nee net als gewone thee. als je het een half uur laat trekken dan kan je t gewoon dor een theezeefje doen.

Die combinatie van komeetjes( space rocks = philopers stones of andere naam voor truffels) en kan heftig zijn :tongueout: maar wel lekker

Thx voor je snelle reactie, maar je weet dus zeker dat alle stoffen van de passiebloem dan in de thee zitten als ik de bladeren laten we zeggen een half uurtje laat trekken?

We pakken denk White daimonds, Royal beluga's of Golden teachers qua truffels. Maar dat moeten we vrijdag even bekijken :rock:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
werkt dit echt die passiebloem thee? vroeger ging ik in de smartshop peganum harmala halen dit is een heftige tripversterker.

Stunner

Belezen gebruiker
mandragora zei:
werkt dit echt die passiebloem thee? vroeger ging ik in de smartshop peganum harmala halen dit is een heftige tripversterker.

Als ik de ervarningen op internet mag geloven wel. Passiebloem remt de afbraak van de stoffen die o.a. in truffels en paddos zitten.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
dus passiebloem is ook een mao remmer?
als dit zo is moet je oppassen met zuivelproducten, vlees,....

Maddog

Bewuste gebruiker
In elk geval als ik de rocks kauwde met passiebloem thee dan ging t harder dan zonder de thee.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
goed om te weten :) , moet je die thee ook een half uur voor je de knollen opkauwt opdrinken?

Bovenaan