pasta

uhu

Experimenterende gebruiker
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?

uhu

Deranged zei:
Hoe verzin je het.

gewoon effe 1tje legge en binne trekke , de rest komt na 5 min van zelf :wink:

maa nee , effe geen gezever...
heb er nog nooit bij stil gestaan eigelijk
ikzelf maakt hem altijd poederdroog ,
maar weet niet wat het beste efect geeft ?

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Hoe verzin je het.

haahhaha

Omdat ik in een goede bui ben :P

Gewoon even verspreiden op een cd hoesje (spiegel oid)met een pasje ( mesje oid :P )... dan is t zo droog... dat cd hoesje onder een warme lamp, nog sneller..
't hoeft niet krukdroog te zijn voor je eerste lijn, maar wel t meest relaxt!

enjoy

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
uhu zei:
jo

als je pasta hebt

Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen.

uhu

Marla Singer zei:
uhu zei:
jo

als je pasta hebt

Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen.

thx marla , dan toch iemand deftig :grin:

het is dex van 70% , is DIRECT opgelost en na enkele sec geen wit meer te zien na inname , dus niet echt las van brokken die er terug uit vallen
maar toch bedankt :wink:

het is btw mijn dope niet maar van iemand die ik op straat tege kwam en vroeg aan mij om het effe te vragen hier (ikzelf van anti-drugs) :sunglasses:

*lacht*

3970

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Hoe verzin je het.

Tja, domme vragen bestaan niet.....

OT; ik maak hem ook altijd poederdroog, en maak hem dan zo fijn mogelijk. Ik heb het idee dat hij dan ook het beste/snelste wordt opgenomen.

Hemi

uhu

3970 zei:
Deranged zei:
Hoe verzin je het.

Tja, domme vragen bestaan niet.....

OT; ik maak hem ook altijd poederdroog, en maak hem dan zo fijn mogelijk. Ik heb het idee dat hij dan ook het beste/snelste wordt opgenomen.

Hemi

valt te zien , als ik haast heb en hij is noh beetje vochtig , dan
duurt het effe voor hij binnekomt , en brand hij extreem hard in de keel

als het poeder is en super fijn , dan schiet hij recht in men keel...
maar das tochniet goed , of wel ? want het moet opgenomen worden in je neusslijmvlies , of heb ik het fout ?

Addick

Bewuste gebruiker
Of je tanden mee poetsen.
Brood mee smeren.

Antwoord lijkt me duidelijk voor topic starter ; - )

Taat

Bewuste gebruiker
uhu zei:
als het poeder is en super fijn , dan schiet hij recht in men keel...
maar das tochniet goed , of wel ? want het moet opgenomen worden in je neusslijmvlies , of heb ik het fout ?
Het moet idd door je neusslijmvlies opgenomen worden, maar alles wat bij jou doorschiet word dan oraal opgenomen..
Maar don't worry want er blijft altijd wat achter, het kan nooit zijn dat jij de volle 100%van die lijn in een keer je slijmvlies laat passeren:wink:

En tsja pasta snuiven is idd niet heel fijn, bij mij duurt het dan wat langer en blijft er vaak voor wat hangen wat dus niet opgenomen word (= eruit peuteren en opnieuw :sunglasses: )

Te droog laat ik het nooit worden, want dan ben ik bang dat er teveel amfetamine vervliegt en de kwaliteit erop achter uit gaat..
En ik ben te ongeduldig om het lang te laten drogen :wave:

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Taat zei:
Te droog laat ik het nooit worden, want dan ben ik bang dat er teveel amfetamine vervliegt en de kwaliteit erop achter uit gaat..

De verdampingstemperatuur van amfetamine is veel te hoog om iets te laten vervliegen op kamertemperatuur.

(...denk ik, correct me if i'm wrong)

Taat

Bewuste gebruiker
zou zomaar kunnen, maar als je het een tijdje laat liggen (in sealtje/afgesloten zakje óf open en bloot op de spiegel) gaat de kwaliteit toch achteruit, of dat een uur een dag of langer duurt is denk ik vooral de vraag

Marla Singer zei:
uhu zei:
jo

als je pasta hebt

Zo droog mogelijk uiteraard. Eerst uitsmeren op een spiegel, dan koffiefilters erover heen leggen en dan met bijv. de deegroller er overheen. Je ziet dan dat de walvisolie in de koffiefilters overblijft. Hierna de zaak nog eens fijnhakken met een stanleymesje en weer verspreid op de spiegel leggen. Daarna de spiegel op een warm oppervlak leggen en na een kwartier is het klaar.

xpressurself

Bewuste gebruiker
pastaspeed is kut! vroeger wist ik niet dat je het moest drogen alles, vervolges dus letterlijk 'klontjes' door me neus naar binnen gepropt waarna je 5 min. later je neus ophaalt en die hele klont(en) mee trekt.. :kots:

nutsss

Wijs gebruiker
xpressurself zei:
pastaspeed is kut! vroeger wist ik niet dat je het moest drogen alles, vervolges dus letterlijk 'klontjes' door me neus naar binnen gepropt waarna je 5 min. later je neus ophaalt en die hele klont(en) mee trekt.. :kots:

:rolleyes: ... pasta ... snuiven?... weten waar je mee bezig bent? ... pasta kan je dan beter gewoon inslikken

xpressurself

Bewuste gebruiker
haha ja stom inderdaad, ik dacht dat het vanzelf wel poeder werd ofzo, en als ik het in de zon zou leggen dat de kwaliteit achteruit ging :wave:

Deranged

Badass junkie
Speed moet altijd nog een beetje nat zijn. Zodra hij helemaal droog is kan je hem weg gooien. Dat is net als bier dat niet meer schuimt, dat is gewoon not done.

Deranged zei:
Speed moet altijd nog een beetje nat zijn. Zodra hij helemaal droog is kan je hem weg gooien. Dat is net als bier dat niet meer schuimt, dat is gewoon not done.
Klopt niet, wel moet je de speed als ie droog is op een donkere koele plek bewaren.

nutsss

Wijs gebruiker
Shine_a_Light zei:
Deranged zei:
Klopt niet, wel moet je de speed als ie droog is op een donkere koele plek bewaren.

maar dan nog...

Spylacopa

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Daar komt dus ook de naam speed vandaan, logisch eigenlijk.

verklaar je nader

en droge speed snuift lekkerder weg
maar speed wat NET 'bijna' droog is vind ik het lekkerst en werkt het beste ja.

Dan nog werkt compleet droge speed wel degelijk.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Nou tegenwoordig snuif ik mn droge speed echt wel op iniminimale energiebesparende snuifstand weg, want droge pep tot diep in je keelgat, en je hebt gegarandeerd de tijd van je leven de komende 2 minuten. Als je snakkend naar adem happen helemaal t einde vind en t gevoel hebben dat je stikt in de vers bijtende/brandende pep op je huig helemaal jouw ding is, dan is een normale snuif grotdroge pep niet aan jou besteedt.

dussssssss

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
een beetje pasta oplossen in zoutoplossing, en deze als neusspray gebruiken.

weet niet of t effect dan minder word. heb weinig ervaring met speed.

Spylacopa

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Nou tegenwoordig snuif ik mn droge speed echt wel op iniminimale energiebesparende snuifstand weg, want droge pep tot diep in je keelgat, en je hebt gegarandeerd de tijd van je leven de komende 2 minuten. Als je snakkend naar adem happen helemaal t einde vind en t gevoel hebben dat je stikt in de vers bijtende/brandende pep op je huig helemaal jouw ding is, dan is een normale snuif grotdroge pep niet aan jou besteedt.

dussssssss

iniminimale energiebesparende snuifstand
hahaha top!!!

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Beste manier voor mij is nog steeds :

Verse pasta even snel drogen met een lampje erbij, na een paar minuutjes kloten met je pasje, en dan nog een paar keer kloten met je pasje tot het een mooi fijn bergje poeder wordt.

Dan alvast een paar mooie lijntje klaarleggen; nu even je neus even snel doorspoelen met water en zorgen dat het mooi schoon is daarbinnen en goed doorloopt en niet verstopt is.

En dan gelijk als het nog nat is daarbinnen een mooie lijn bij elk neusgat naarbinnen, en dan genieten van het lekkere branderige gevoel en dan de komende minuten wachten tot het zalige gevoel opkomt. :hearteyes:

Zelf heb ik dan het gevoel dat het het beste blijft plakken daarbinnen, en het dus het beste wordt opgenomen.

berbe

Bewuste gebruiker
ik heb een klein spiegeltje
waar ik de pep op uitmekaar smeer
dan leg ik het spiegeltje op een roostertje op de kachel zodat de spiegel tusse de 5 en 7 cm van de kachel af is
en dan gewoon af en toe eens kijke wat fijner kappe tot brokjes
en dan terug het zakje in

Phreakingout

Bewuste gebruiker
berbe zei:
ik heb een klein spiegeltje
waar ik de pep op uitmekaar smeer
dan leg ik het spiegeltje op een roostertje op de kachel zodat de spiegel tusse de 5 en 7 cm van de kachel af is
en dan gewoon af en toe eens kijke wat fijner kappe tot brokjes
en dan terug het zakje in

Terug je neus in bedoel je :P?

Bovenaan