PCP??????

varken

Newbie
hallo,
Ik ben zaterdag avond/nacht uit gegaan, heb in de discotheek best wat gedronken maar niet overdreven veel, verder heb ik die avond geen andere drugs gebruiks. Ik kan me herrineren dat ik het in de discotheek heel gezellig heb gehad, alleen hoe later het word hoe minder ik me ervan kan herrineren. Ik schijn ook nog van de trap te zijn gevallen en ik heb van meerdere mensen gehoord dat ik ongeloofelijk dronken overkwam. Ik ben hierna met de taxi naar mijn vriend gegaan terwijl ik geen geld bij me had voor de taxi :confused: , de taxi rit kan ik me vaag herrineren. Vanaf het moment dat ik uit de taxi ben gestapt kan ik mij nix meer herrineren. Volges mijn vriend werd ik voor de deur van zijn huis al agressief en begon ik te schreeuwen en te slaan. Ik heb nog nooit iemand van mijn leven geslagen. Ik heb binnen in zijn huis mijn kleren uitgetrokken en ben gillend het huis rond gaan rennen, op de muren slaant mijn vriend elke keer opnieuw aanvallend. Mijn ogen draaide alle kanten op en ik had het over allemaal mannen die achter me aan zaten en die zou ik wel even vermoorden. :confused: Ik heb dit 2 uur lang vol gehouden terwijl mijn vriend zich heeft opgesloten in de badkamer. Normaal gesproken is hij veel sterker dan mij, maar ik heb het die avond voor elkaar gekregen om hem op de grond te werpen en een paar stoten op zijn neus te geven. :cry: Mijn lichaams temperatuur was heel hoog, en de dag erna kreeg ik nog steeds zweetaanvallen. Ik heb zo'n erge lawaai gemaakt dat de politie is komen kijken wat er aan de hand was. Vanaf het moment dat de politie binnen kwam kan ik me weer dingen herrineren. Omdat ik me van het hele gebeuren zelf absoluut nix kan herrineren kan ik alleen vertellen vanuit de beschrijvingen van mijn vriend en de ervaringen van 1 dag later. Ik werd de volgende dag in paniek wakker en omdat mijn vriend was gaan werken was ik ongeloofelijk bang omdat ik alleen was. Ik had geen kater zoals ik vaker heb als ik wel echt veel heb gedronken. Ik had geen dorst en geen honger is was alleen ongeloofelijk moe. Ik had een rare smaak in mijn mond en een rare geur in mn neus. Alles wat ik dronk of at smaakte naar die vieze chemische krijtachtige smaak zelf als ik een sigaret rookte proefde ik het. Ik heb heel de zondag geslapen ik kreeg af en toe nog paniek aanvallen en s'avonds begon ik te kotsen.
Natuurlijk ga ik mijn urine laten testen maar ik vroeg me af of iemand dit bekent voorkomt of een idee heeft wat ik binnen heb gekregen. Ik dacht zelf aan pcp omdat de symptonen die ik daarvan kon vinden het meest overeen komen.

groeten

Adrenochroom

Wijs gebruiker
lijkt inderdaad op PCP maar ik heb dat nooit gedaan dus ik kan je verder ook niet helpen... Erg lijp allemaal hoor! Hoe gaat het nu met je?

Adreno

varken

Newbie
ja ik voel me nu wel weer redelijk normaal, ik vind het alleen heel eng dat iemand mij onvrijwillig dit soort drugs kan geven. :angry:

Drientje

DF-koning
:openmouth: :openmouth: wat een verhaal, als het inderdaad pcp is geweest dan ben ik erg opgelucht dat je ok bent, hoewel het hele voorval niet echt fijn voor jou en je vriend was... Als je je urine wil laten testen dan denk ik dat het wel veel geld gaat kosten, misschien kunt je met je huisarts over leggen?...

Veel succes!!

X

varken

Newbie
ja ik heb met mn huisarts overlegd en de urine test word gewoon vergoed, alleen was hij niet zeker waar ze allemaal op kunnen testen omdat hij hier totaal geen ervaring mee heeft

kotssmurf

Belezen gebruiker
klinkt inderdaad erg als PCP... ookal geloofde ik de verhalen niet echt.
Iemand al ervaring met PCP?

inferno33

Bewuste gebruiker
Klinkt als een PCP verhaal inderdaad.. Heb je mss gerookt en/of geblowd? Wiet word weleens gelaced met PCP, en een sigaret kan in de PCP gedoopt worden..

varken

Newbie
ik heb wel gerookt ja en ik probeer me ook te herrineren of ik van iemand een sigaret heb aangenomen, maar voor zover ik me nu kan herrineren is dat niet gebeurt, ik heb niet geblowd terwijl ik dat normaal gesproken na het uitgaan bijna altijd doe om ff tot rust te komen

Northawke

Wijs gebruiker
Behoorlijk heftig verhaal. Het is wel goed dat je je urine laat testen, want anders is het natuurlijk alleen maar raden wat het geweest is. Ik heb zelf geen enkele ervaring met PCP, dus kan daar niks zinnigs over zeggen.

varken

Newbie
ja ik wil ook precies weten wat dit nou veroorzaakt heeft, ik hoop alleen dat ik nog optijd ben geweest ik heb gister mijn urine ingeleverd dus ik hoop dat er nog iets te vinden is

azgaza

Badass junkie
Klinkt inderdaad als PCP, hoewel ik niet wist dat dit echt voorkwam in Nederland. Ik hoop dat de test meer duidelijkheid zal geven.

varken

Newbie
is er een andere drugssoort die dit effect op me kan hebben gehad? het enige wat ik kan vinden was pcp , maar als dit inderdaad zo schaars in nederland is .... was het misschien wat anders :confused:

takala

Bewuste gebruiker
Methamfetamines kunnen je ook in een staat van doen brengen dat je niet meer weet wat je doet...
Kzou et zoiezo al kut vinden dat zowel PCP als Meth tegenwoordig te vinden zijn.

azgaza

Badass junkie
takala zei:
Methamfetamines kunnen je ook in een staat van doen brengen dat je niet meer weet wat je doet...
Kzou et zoiezo al kut vinden dat zowel PCP als Meth tegenwoordig te vinden zijn.

Meth is óók zeldzaam en zeer onwaarschijnlijk. Het klinkt nog een meest als een delerium achtig effect, vandaar de vermoedens PCP, andere bekende delerium middelen lijken me ook onwaarschijnlijk want daarvoor waren zijn effecten te kort. Meth zou daarom ook onwaarschjnlijk zijn, dat duurt veel langer en bovendien zou meth gewoon voelen, vooral bij eenmalig gebruik als een soort superspeed.
Het enige wat ik eigenlijk kan doen is noemen wat het niet is, maar wat het wel kan zijn blijft appart. Iets dat geheugen dus volledig onfunctioneel kan maken voor enkele uren, voor delerium achtige waanbeelden zorgt en agressie kan veroorzaken, maar slechts een paar uur duurt in totaal. Dat is moeiijk te oordelen.

shokora

Wijs gebruiker
Klinkt wel als PCP ja. Behoorlijk kut... Vraag me ook af wat het doel van zoiets is. Wel interessant om een aanslag te plegen doormiddel van zoiets. Je geeft mensen een agressief dilerium middel en kijkt wat voor chaos er ontstaat. Kun je na gaan wat er gebeurt als je dit aan tientallen mensen geeft.

Meth is niet zo heel erg zeldzaam hoor. Als je het super graag wilt hebben kun je het altijd nog zelf maken. Chemisch gezien is het een makkie en de ingrediënten zijn voor een appel en een ei te koop. Alleen wie wil dat spul nou...

Spor

Wijs gebruiker
PCP zou inderdaad een optie zijn, heb wel vaker filmpjes erover gezien en kwam gedeeltelijk overeen met wat jij verteld...

Maar heb laatst ook docu gezien over meth, en daar kwamen ook bepaalde delen heel sterk terug, vooral dat je echt de realiteit kwijt was, en blijkbaar dacht dat er mensen achter je aan zaten. Dat kwam beide in die docu terug. Hoe ze zich de volgende dag voelde echter niet, ze gingen namelijk dood na de eerste keer gebruik omdat ze in een sneeuwstorm hun auto verlieten omdat ze dachten dat mannen hun kwamen pakken.

Ik zou zelf echter zeggen dat meth veel te lang zou duren, ik weet niet of dit op de een of andere manier te "verkorten" is.

Verder zijn ze allebei erg schaarste in nederland, maar als je het dan puntje bij paaltje laat komen kun je meth gewoon zelf met wat middeltjes van het kruidvat en de belgische apotheek maken...

Blijft hoe dan ook een raar verhaal want bij beide zou ik er de fun niet van inzien om het "stiekem" aan iemand te geven.

We wachten benieuwd je urinetest af :)

varken

Newbie
ja die wacht ik zelf ook nog steeds af ik zou de uitslag afgelopen vrijdag al hebben, kreeg toen te horen dat dit doorgestuurd is naar delta lab .... maar ze konden me niet vertellen waarom precies, ik heb vandaag weer gebeld en kreeg te horen dat ik het later op de dag nog een keer kon proberen........... waarom dit allemaal zo ongeloofelijk lang duurt vraag ik me af :openmouth:

varken

Newbie
Dankzij mijn achtelijke dokter kom ik er nooit meer achter wat het geweest is aan gezien hij mijn urine alleen heeft laten testen op thc en opiaten. :angry: thc is gevonden ja .... maarja dat is niet zo vreemd aangezien ik de dagen er voor inderdaad geblowd heb
Mijn dokter wist in 1e instantie niet eens wat thc was.... :openmouth:
De rest van mijn urine is weg gegooid... en het zit vast niet meer in mijn urine of bloed. DUS DANK U ZEER KLOTE DOKTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had toch duidelijk mijn verhaal uitgelegd volges mij

daggggggg

azgaza

Badass junkie
Wat onzettend vervelend; en een extreem getuige van ongelovelijke onwetendheid. Ik zou me bijna schamen voor de mensheid als de mensen die deskundig moeten zijn op een dergelijk gebied zo grandioos falen. Verder is het natuurlijk nog vervelender voor jou persoonlijk gezien je er zo niet achter kan komen behalve door lijstjes met effecten door te lezen, lijkt me zeer vervelend.

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Wat is PCP?
Phencyclidine, kortweg PCP genoemd, is een zeer bizarre drug.
Het werd in de late jaren 50 ontwikkeld als een verdovingsmiddel.
In 1963 kwam het onder de naam Sernyl op de markt en werd gebruikt bij de behandeling van schizofrinie en alcoholisme. Men zag echter vlug de neveneffecten zoals hallucinaties, opgewonden-heid, agressieve uitbarstingen, zodat de stof sinds 1967 niet meer gebruikt werd bij de mens. Het werd wel nog gebruikt als verdovingsmiddel bij dieren, onder de naam Sernylan.De drug dook dan echter ook op in de illegale drugshandel in de USA en werd tevens illegaal aangemaakt.PCP is een synthetische stof en kan voorkomen als een wit tot lichtroze kristallijnpoeder, een bruin brokkelig poeder, als een kleurloze tot groenachtige vloeistof en ook als capsules en tabletten van allerlei kleuren.

Werking
PCP werkt bij kleine dosissen zowel verdovend, stimulerend als bewustzijnverruimend.Bij hoge dosissen werkt PCP vooral bewustzijnsverruimend en verdovend.Bij gebruik kan het geslikt, gesnoven of vermengt met water ingespoten worden. Het kan ook vermengd tabak gerookt worden.Bij oraal gebruik van PCP ervaart men soms een metaalsmaak op de tong.De gebruiker ervaart een verhoogde lichaamskracht en is ongevoelig voor pijn.De bewegingen die men maakt onder invloed zijn als van een robot. Men lijkt dan net een zombie.Een gemiddelde dosis is 5 tot 10 mg. De effecten bij gebruik duren 4 tot 6 uur.

Risico’s
Het gebruik kan leiden tot uitzonderlijke hevige uitbarstingen van geweld. Doordat men geen pijn meer voelt kan men zich ernstig verwonden zonder het te merken. Er ontwikkeld zich vooral een geestelijke afhankelijkheid en tolerantie.Straatnamen voor PCP zijn: Angel Dust, zombiedrug.

Bovenaan