hallo,
Ik ben zaterdag avond/nacht uit gegaan, heb in de discotheek best wat gedronken maar niet overdreven veel, verder heb ik die avond geen andere drugs gebruiks. Ik kan me herrineren dat ik het in de discotheek heel gezellig heb gehad, alleen hoe later het word hoe minder ik me ervan kan herrineren. Ik schijn ook nog van de trap te zijn gevallen en ik heb van meerdere mensen gehoord dat ik ongeloofelijk dronken overkwam. Ik ben hierna met de taxi naar mijn vriend gegaan terwijl ik geen geld bij me had voor de taxi
, de taxi rit kan ik me vaag herrineren. Vanaf het moment dat ik uit de taxi ben gestapt kan ik mij nix meer herrineren. Volges mijn vriend werd ik voor de deur van zijn huis al agressief en begon ik te schreeuwen en te slaan. Ik heb nog nooit iemand van mijn leven geslagen. Ik heb binnen in zijn huis mijn kleren uitgetrokken en ben gillend het huis rond gaan rennen, op de muren slaant mijn vriend elke keer opnieuw aanvallend. Mijn ogen draaide alle kanten op en ik had het over allemaal mannen die achter me aan zaten en die zou ik wel even vermoorden.
Ik heb dit 2 uur lang vol gehouden terwijl mijn vriend zich heeft opgesloten in de badkamer. Normaal gesproken is hij veel sterker dan mij, maar ik heb het die avond voor elkaar gekregen om hem op de grond te werpen en een paar stoten op zijn neus te geven.
Mijn lichaams temperatuur was heel hoog, en de dag erna kreeg ik nog steeds zweetaanvallen. Ik heb zo'n erge lawaai gemaakt dat de politie is komen kijken wat er aan de hand was. Vanaf het moment dat de politie binnen kwam kan ik me weer dingen herrineren. Omdat ik me van het hele gebeuren zelf absoluut nix kan herrineren kan ik alleen vertellen vanuit de beschrijvingen van mijn vriend en de ervaringen van 1 dag later. Ik werd de volgende dag in paniek wakker en omdat mijn vriend was gaan werken was ik ongeloofelijk bang omdat ik alleen was. Ik had geen kater zoals ik vaker heb als ik wel echt veel heb gedronken. Ik had geen dorst en geen honger is was alleen ongeloofelijk moe. Ik had een rare smaak in mijn mond en een rare geur in mn neus. Alles wat ik dronk of at smaakte naar die vieze chemische krijtachtige smaak zelf als ik een sigaret rookte proefde ik het. Ik heb heel de zondag geslapen ik kreeg af en toe nog paniek aanvallen en s'avonds begon ik te kotsen.
Natuurlijk ga ik mijn urine laten testen maar ik vroeg me af of iemand dit bekent voorkomt of een idee heeft wat ik binnen heb gekregen. Ik dacht zelf aan pcp omdat de symptonen die ik daarvan kon vinden het meest overeen komen.
groeten
Ik ben zaterdag avond/nacht uit gegaan, heb in de discotheek best wat gedronken maar niet overdreven veel, verder heb ik die avond geen andere drugs gebruiks. Ik kan me herrineren dat ik het in de discotheek heel gezellig heb gehad, alleen hoe later het word hoe minder ik me ervan kan herrineren. Ik schijn ook nog van de trap te zijn gevallen en ik heb van meerdere mensen gehoord dat ik ongeloofelijk dronken overkwam. Ik ben hierna met de taxi naar mijn vriend gegaan terwijl ik geen geld bij me had voor de taxi
Natuurlijk ga ik mijn urine laten testen maar ik vroeg me af of iemand dit bekent voorkomt of een idee heeft wat ik binnen heb gekregen. Ik dacht zelf aan pcp omdat de symptonen die ik daarvan kon vinden het meest overeen komen.
groeten