Pen Vaporizer.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Fool zei:
En dan kun je wel goed/actief je werk doen? :P

Laten we zeggen dat ik niet veel om me stage geef.
Als ik maar voldoende heb en mijn baas tevens ook mijn nonk is al blij als ik 2 bestellingen op een dag verwerkt. 10 minuutjes werk, een uur met men stoned kopke.. Ik moet elke woensdag 4 uurtjes werken. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MentalFucked zei:
Kan deze wiet verbranden
Ik hoop het niet voor je want dan doet het ding niet goed zijn werk :wink:.

Wat betreft het blowen op werk of school, ik zou het gewoon niet doen als ik jou was. Hoewel het nu misschien niet zo'n probleem lijkt, ga je er een gewoonte van maken en dan kun je over een tijdje helemaal niet meer zonder. Ik heb 6 jaar dagelijks geblowd (niet op studie of werk trouwens), maar kan je zeggen dat de lol er snel af gaat als je verslaafd bent.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
MentalFucked zei:
Kan deze wiet verbranden
Ik hoop het niet voor je want dan doet het ding niet goed zijn werk :wink:.

Wat betreft het blowen op werk of school, ik zou het gewoon niet doen als ik jou was. Hoewel het nu misschien niet zo'n probleem lijkt, ga je er een gewoonte van maken en dan kun je over een tijdje helemaal niet meer zonder. Ik heb 6 jaar dagelijks geblowd (niet op studie of werk trouwens), maar kan je zeggen dat de lol er snel af gaat als je verslaafd bent.

Om verslaafd aan wiet te geraken, vind ik net hetzelfde om verslaafd aan sigaretten te geraken.
Alleen verslaafd aan wiet zijn heeft minder nadelen dan verslaafd aan sigaretten te zijn.

Ik zie cannabis niet echt als een drug, ik geloof nog altijd in de theorie dat het zelfs kanker remt, of heelt.

Ik ben zo een type dat in overheidscomplotten gelooft. :)

Wij mogen geen truffels,paddo's en andere psychedelica gebruiken omdat wij ons mentaal verruimen. Meer mensen zullen inzien wat voor een slecht systeem België heeft. Hoe België ons gebruikt etc. De overheid manipuleert de mensheid.
Grappig tot alle nieuwskanalen op TV in België toebehoren aan de overheid, en dus geen apart bedrijfje is.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MentalFucked zei:
Ik zie cannabis niet echt als een drug, ik geloof nog altijd in de theorie dat het zelfs kanker remt, of heelt.

Ik ben zo een type dat in overheidscomplotten gelooft.

Wij mogen geen truffels,paddo's en andere psychedelica gebruiken omdat wij ons mentaal verruimen. Meer mensen zullen inzien wat voor een slecht systeem België heeft. Hoe België ons gebruikt etc. De overheid manipuleert de mensheid.
Grappig tot alle nieuwskanalen op TV in België toebehoren aan de overheid, en dus geen apart bedrijfje is.

Dat zijn inderdaad bekende paranoide gedachten die mensen die veel en dagelijks blowen gaan krijgen.

Ik vind het een beetje sneu dat je op je werk zo graag wilt blowen en dat je stage je niet interesseert. Val je baas dan niet lastig, stop met je opleiding en ga lekker thuiszitten.

Ik heb ook regelmatig stagiaires zitten en sommigen gedragen zich zo. Strontvervelend. Ik probeer een mooi bedrijf op te zetten en geef mensen een plek om mee te leren, komen ze zitten blowen en niks doen........

MentalFucked zei:
Om verslaafd aan wiet te geraken, vind ik net hetzelfde om verslaafd aan sigaretten te geraken.
Alleen verslaafd aan wiet zijn heeft minder nadelen dan verslaafd aan sigaretten te zijn.

Onzin. Wiet veranderd je gedachtengang, je wordt wantrouwender tegenover alles en iedereen. Wiet kost je meer geld. Wiet zorgt ervoor dat je geen reet meer uitvoert. Wiet zorgt ervoor dat je jaren van je leven verliest als je het dagelijks doet.

Ik spreek uit ervaring. Blowen moet je af en toe doen, dan blijft het leuk. Als je het dagelijks doet is de lol er heel snel vanaf.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Helemaal mee eens Smartie! Ik heb zelf jaren dagelijks geblowd, maar heb wel altijd de regel voor mij zelf aangehouden om het niet tijdens studie of werk te doen. En zelfs dan beïnvloed het ook nog je dagelijks functioneren. Wiet is echt niet zo onschuldig als veel mensen denken. Af en toe is niks mis mee, maar dagelijks iets gebruiken is gewoon niet goed. En daarbij is een verslaving ook helemaal niet leuk. Wiet beïnvloed duidelijk meer je gedachten gang dan sigaretten.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik geloof jullie wel.
Maar die complottheorieën heb ik al van voor dat ik drugs had aangeraakt.
Ik ben opgegroeid met Eminem, Rihanna, Biggie, 2pac, etc..
Ik heb veel onderzoek gedaan naar Illuminati op het internet.
Over complottheorieën zoals 9/11 etc.

Aliens in area 51 of 62? (Ik ben in de war door GTA SA.)

Nahja, ik geloof best dat wiet mij dommer maakt enzovoort.
En nee, ik gebruik niet dagelijks.
Ik blow wel vaker op school en voor ik naar mijn stage ga.

En hoe moet ik iets leren als ik alle rotklusjes mag opknappen?

Fool

Badass junkie
Staat het feit dat je alle rotklusjes mag opknappen niet in verband met het feit dat je altijd stoned op je werk zit en daardoor niet echt topwerk aflevert? :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wiet maakt je niet perse dom, vooral lui. Daarbij ga je soms iets minder logisch naar dingen kijken. Stoned werk uitvoeren werkt gewoon niet handig. Als het maar 4 uur in de week is, overleef je dat toch ook wel als je niet stoned bent?

Dat je de kut klusjes doet is misschien vervelend, maar zeker niet onlogisch. Op werk is het gebruikelijk dat iemand die net start eerst met de simpele klusjes begint, als je het dan goed doet of op een andere manier laat zien dat je potentie hebt komt er vaak snel meer. Daarbij kijkt werk ook of de investering van jou inwerken in verhouding staat met hoe vaak je werkt of hoe lang je blijft. Of ze het voor 4 uur per week de moeite vinden om jou in te werken op interessante dingen is natuurlijk de vraag.

Maargoed dit alles neemt niet weg dat je ook van simpel werk een hoop kunt leren. Inmiddels heb ik 3 jaar nu een echte baan, hiervoor 12 jaar de meest uiteenlopende bijbaantjes gehad die ook niet allemaal even interessant of leuk waren. Maar merk nu wel dat ik een duidelijke voorsprong heb op anderen die een gelijkwaardig opleidingsniveau hebben maar niet die werkervaring. Ik kan veel makkelijker mijn denkwijze van de universiteit combineren met pragmatisch naar problemen kijken. Dat pragmatische heb ik door al die kut klusjes geleerd.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Wiet maakt je niet perse dom, vooral lui. Daarbij ga je soms iets minder logisch naar dingen kijken. Stoned werk uitvoeren werkt gewoon niet handig. Als het maar 4 uur in de week is, overleef je dat toch ook wel als je niet stoned bent?

Dat je de kut klusjes doet is misschien vervelend, maar zeker niet onlogisch. Op werk is het gebruikelijk dat iemand die net start eerst met de simpele klusjes begint, als je het dan goed doet of op een andere manier laat zien dat je potentie hebt komt er vaak snel meer. Daarbij kijkt werk ook of de investering van jou inwerken in verhouding staat met hoe vaak je werkt of hoe lang je blijft. Of ze het voor 4 uur per week de moeite vinden om jou in te werken op interessante dingen is natuurlijk de vraag.

Maargoed dit alles neemt niet weg dat je ook van simpel werk een hoop kunt leren. Inmiddels heb ik 3 jaar nu een echte baan, hiervoor 12 jaar de meest uiteenlopende bijbaantjes gehad die ook niet allemaal even interessant of leuk waren. Maar merk nu wel dat ik een duidelijke voorsprong heb op anderen die een gelijkwaardig opleidingsniveau hebben maar niet die werkervaring. Ik kan veel makkelijker mijn denkwijze van de universiteit combineren met pragmatisch naar problemen kijken. Dat pragmatische heb ik door al die kut klusjes geleerd.

Ik geef je helemaal gelijk.

Maar dat neemt niet weg dat ik nu zo goed als niets leer.
Mijn baas zegt zelf dat ze me niet meer kunnen laten doen omdat mijn school mij niet 3 weken aan een stuk stage wilt laten doen I.P.V elke woensdag alleen.

Ik krijg gelukkig wel betaald.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Balen dat je niks leert, beter dat je wel betaald krijgt. Overigens kun je op werk ook best een hoop leren buiten jouw werkzaamheden om. Houd je ogen en oren open zodat je kunt zien hoe mensen met elkaar om gaan, hoe de verhoudingen liggen, hoe mensen dingen aanpakken, etc. Als je nieuwsgierig bent valt er altijd wel iets te leren namelijk.

reverb

Bewuste gebruiker
OT: Ben eigenlijk benieuwd naar het antwoord.

Hoe kun je een dergelijke pen gebruiken, alleen concentrates (welke?), dus geen hash of weed?
Ik lees dat er wax mee kunnen worden ge-vaporizeerd. Heeft iemand hier ervaring mee?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
reverb zei:
OT: Ben eigenlijk benieuwd naar het antwoord.

Hoe kun je een dergelijke pen gebruiken, alleen concentrates (welke?), dus geen hash of weed?
Ik lees dat er wax mee kunnen worden ge-vaporizeerd. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als ik de beschrijving goed begrijp zou je er wiet en hasj of concentraten zoals hasj olie of wax mee moeten kunnen verdampen. Je kunt altijd azarius even mailen natuurlijk. Zelf geen ervaring met zo'n pen, ik heb een dabber voor mijn concentraten, werkt super goed is alleen niet heel handig om mee te nemen. Mocht je zo'n pen gaan gebruiken raad ik je niet aan om er zowel wiet als concentraten uit te roken, die kun je beter gescheiden houden voor zowel effect als smaak.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Balen dat je niks leert, beter dat je wel betaald krijgt. Overigens kun je op werk ook best een hoop leren buiten jouw werkzaamheden om. Houd je ogen en oren open zodat je kunt zien hoe mensen met elkaar om gaan, hoe de verhoudingen liggen, hoe mensen dingen aanpakken, etc. Als je nieuwsgierig bent valt er altijd wel iets te leren namelijk.

Agreed, behalve het feit dat je betaald krijgt. Dat lijkt me namelijk niet redelijk als je niks uitvoert :P Verder helemaal gelijk, inderdaad als je gemotiveerd bent en een geïnteresseerde houding toont krijg je gerust meer te doen en mag je leukere dingen doen. Als je de hele dag stoned in een kamertje verstopt zit achter de computer, ja dan zou ik je ook geen greintje verantwoordelijkheid of leuk werk geven. Dan zou ik je de hele dag doosjes laten inpakken ofzo... :P Just my 2 cents..

OT: Ja, de meeste vaporizer pens kunnen dat. Die specifieke die je noemt heb ik geen ervaring mee maar zo te zien kan het gewoon.

Bovenaan