Pep en kettingroken

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik speed op heb, verander ik echt in een kettingroker. Van een half pakje per dag, naar meer dan twee pakjes per dag (dit ook omdat de dagen met pep op natuurlijk al langer zijn ivm slaapgebrek). Ik vind sigaretten in combinatie met speed gewoon zo lekker.... (denk ik dan, het vele roken kan ook gewoon een dwangmatige speedneurose zijn).
Maar goed, erg gezond is het niet, want de dagen erna heb ik altijd een ontzettende rokershoest en keelpijn (en rook ik weer nauwelijks). Wie heeft dit ook?

Carlitos

Badass junkie
Hmm normaal rook ik nooit.
Maar op xtc vind ik het idd lekker.

Vrienden van me ook,steken de een na de ander op op xtc.
Is wel normaal denk ik :)

Al hoewel sommige het juist vies vinden :openmouth:

Solidius

Badass junkie
Ik rook ook veel meer met amfetamine, alcohol, of xtc op.
Maar in tegenstelling heb ik achteraf geen last van keelpijn of hoest.

MetaalKonijn

Badass junkie

Meeerrrrrrrrrr van die dingen. :smoke: :smoke: :smoke:

Djo

Badass junkie
Ik vind het wel een merk voor mannen hoor! Ik vind de naam alleen al wat hebben! :wave:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
jaaaaaah, lekker doorroken tot je je huig er bijna uithoest!

op dat moment ga ik denken dat ik maar es moet stoppen met roken. 2 minuten later pak ik een biertje en steek onvermijdelijk een peukie op.

:smoke:

Chronix

Experimenterende gebruiker
Op speed ook wel, maar zeeker op XTC :smoke: gebeurt wel vaker da'k een nieuwe opsteek terwijl de ander nog ligt te roken in de asbak :P

Brandon

Bewuste gebruiker
met speed op is roken heerlijk, met xtc nog lekkerder al rook ik dan zoveel dat ik mijn peuken geeneens meer proef, heb dan constant een peuk aan :grin:

maarja wat is veel roken, ben zonder iets op ook al een ketting roker :grin:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Op Speed ook erg veel inderdaad.. op XTC niet echt

Sigaretten werken namelijk ook op je Dopamine systeem ( Speed ), en ik heb zelf gemerkt dat je dan ineens een flinke boost krijgt van het lekkere gevoel zeg maar.

Lana

Wijs gebruiker
Toen ik nog rookte, veranderde ik ook in een complete fabriekschoorsteen. Zeker als ik een nacht achter de computer zat, kon ik wel 2 asbakken legen naderhand.
Maar nu ik niet meer rook, komt de behoefte ook niet meer terug als ik pep op heb.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Phreakingout zei:

Sigaretten werken namelijk ook op je Dopamine systeem ( Speed ), en ik heb zelf gemerkt dat je dan ineens een flinke boost krijgt van het lekkere gevoel zeg maar.

Heeeeel logische beredenering van jou :sunglasses: ! Dit verklaart het voor mij, want bij XTC heb ik inderdaad ook weer niet die extreme rookbehoefte. Wel weer wat meer met (vooral) alcohol en koffie (werken dus ook op dopamine systeem?). Maar met speed op span ik wat betreft het roken toch echt de kroon. Steek dan bij wijze van spreken met mijn oude sigaret weer een nieuwe op. Of ik steek er weer 1 op terwijl die ander nog in de asbak ligt te roken, maar dat heeft dan ook weer met mijn eigen vaagheid te maken. :mrgreen: :smoke:

Supervlieg

Wijs gebruiker
op t begin had ik dat ik zo 2 pakjes wegrookte op n avond, tegenwoordig blijft het steeds maar bij 1.. Denk dat ik tegenwoordig meestal te vaag ben en het vergeet :grin:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Phreakingout zei:

Heeeeel logische beredenering van jou :sunglasses: ! Dit verklaart het voor mij, want bij XTC heb ik inderdaad ook weer niet die extreme rookbehoefte. Wel weer wat meer met (vooral) alcohol en koffie (werken dus ook op dopamine systeem?). Maar met speed op span ik wat betreft het roken toch echt de kroon. Steek dan bij wijze van spreken met mijn oude sigaret weer een nieuwe op. Of ik steek er weer 1 op terwijl die ander nog in de asbak ligt te roken, maar dat heeft dan ook weer met mijn eigen vaagheid te maken. :mrgreen: :smoke:

:) Herken het helemaal..

Koffie en Alcohol weet ik zo nog niet.. zou best kunnen, maar wel in mindere mate. Als je met Speed eenmaal lekker gaat, en je er dan ineens eentje opsteekt en de rook lekker lang vast houdt, met geen gevoel te omschrijven :grin:

Immo

Badass junkie
Ik merk aan mn vrienden dat ze heel veel gaan roken als ze speed of xtc gebruiken. Tis maar goed dat ik niet rook. :grin:

^_^

Bewuste gebruiker
Door speed ben ik begonnen met roken en heb ik nu een sigarettenverslaving ook zonder pep hmz :cry:

zommes

Badass junkie
Hoe ironisch: Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance. Zo'n prachtige uitspraak vind ik niet bij je verslaving passen.

Zelf heb ik alleen dat ik denk dat ik wil roken, een peuk opsteek en die na vier keer hijsen alweer uitdruk omdat ik er geen zin meer in heb. Zit alleen maar zwaar in de weg en ik krijg er geen kick van. Als ik veel heb gezopen wil ik nog weleens veel gaan roken. Maar niet dwangmatig oid.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
zommes zei:
Hoe ironisch: Jezelf beminnen is het begin van een levenslange romance. Zo'n prachtige uitspraak vind ik niet bij je verslaving passen.

Zelf heb ik alleen dat ik denk dat ik wil roken, een peuk opsteek en die na vier keer hijsen alweer uitdruk omdat ik er geen zin meer in heb. Zit alleen maar zwaar in de weg en ik krijg er geen kick van. Als ik veel heb gezopen wil ik nog weleens veel gaan roken. Maar niet dwangmatig oid.

Je hebt gelijk, mijn mooie uitspraak kan ironisch opgevat worden, het is alleen hoe je het bekijkt. Ik accepteer (bemin) hoe ik ben, ik accepteer dus ook dat ik op mijn 14de er zo graag bij wilde horen en toen begon te roken. En de kick van iets doen wat niet mocht speelde natuurlijk ook mee. Dat is (inmiddels ruim 13 jaar later) een hardnekkige verslaving geworden, maar is ook een onderdeel van de persoon die ik nu ben (en bemin).
Zeg nou zelf, iedereen heeft wel zijn eigen slechte, rare of ongezonde gewoontes toch? Het zou toch mooi zijn als we die van elkaar of in iedergeval van onszelf leren te accepteren. Als je eenmaal echt van jezelf houdt, is dat voor je hele leven... Tenminste, zo zie ik dat :smoke: . Drugs gebruiken is ook niet zonder risico, maar de ervaringen kunnen wel je leven verrijken. Ik ben van kinds af aan altijd al iemand geweest die over grenzen gaat en kicks opzoekt. Dus ben ik o.a ook met drugs gaan experimenteren. Gezond is het niet, maar het zegt wel iets over mijn karakter, de persoon die ik ben en bemin.
En zolang ik nog daadwerkelijk een gevoel van genieten ervaar als ik een sigaretje rook, zie ik ook nog geen reden om ermee te stoppen. Rook in het dagelijks leven ook maar een stuk of tien sigaretten per dag, alleen met wat speed op dus zo enorm veel. Door dit topic te plaatsen, wilde ik een verklaring er voor vinden en ik was benieuwd wie dit ook heeft. Eerder is te lezen dat ik ook bevredigend antwoord daarop heb en ik heb reacties van mensen die zich in mijn verhaal herkennen. Dus iedereen die een reactie heeft geplaatst: Bedankt, ik kan er mee verder!! :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Marla Singer zei:
zommes zei:

Je hebt gelijk, mijn mooie uitspraak kan ironisch opgevat worden, het is alleen hoe je het bekijkt. Ik accepteer (bemin) hoe ik ben, ik accepteer dus ook dat ik op mijn 14de er zo graag bij wilde horen en toen begon te roken. En de kick van iets doen wat niet mocht speelde natuurlijk ook mee. Dat is (inmiddels ruim 13 jaar later) een hardnekkige verslaving geworden, maar is ook een onderdeel van de persoon die ik nu ben (en bemin).
Zeg nou zelf, iedereen heeft wel zijn eigen slechte, rare of ongezonde gewoontes toch? Het zou toch mooi zijn als we die van elkaar of in iedergeval van onszelf leren te accepteren. Als je eenmaal echt van jezelf houdt, is dat voor je hele leven... Tenminste, zo zie ik dat :smoke: .

Kan ik me goed in vinden, het leven gaat zoals 't gaat. :stoned:

DreamWeaver

Badass junkie
Rook zelf eigenlijk niet, maar krijg het nog al eens aangeboden. Soms sla ik het af, maar als ik pep op hebt paft het zo lekker weg :smoke:

falinter

Experimenterende gebruiker
geen last van.
ik rook net zoveel als anders op dat moment.

maar ik moet als ik speed heb gehad wat te doen hebben.

ga meestal muziek luisteren dan en lekker meegenieten.

maar als ik dat niet heb ga ik meestal wel roken ja.

© B.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als ik coke opheb dan steek ik wel vaak een sigaret op maar na 4a 5 trekkies druk ik hem weer uit omdat ie me niet meer smaakt,
als ik speed of xtc op heb dan rook ik zoveel dat ik wel eens denk dat ik een locomotief ben, niet normaal meer. heb het wel gepresteerd om in 1 nacht 3 pakjes weg te paffen! de dagen erna heb ik nauwelijks behoefte aan een sigaret, dus rook ik erg weinig. :smoke:

Bovenaan