pep klaarmaken helup!!!

miekie

Newbie
hallo mensen, effe probleempje heb ik net pep gehaald is het nog pap... nou moet ik het volgens me dealer verwarmen en dan kan ik er gewoon porties van maken, maar goed wil dus effe weten of ik bepaalde details mis in me uitleg of dat ik dit niet kan. Wie kan me effe helpen

Psykaholik

Wijs gebruiker
miekie zei:
hallo mensen, effe probleempje heb ik net pep gehaald is het nog pap... nou moet ik het volgens me dealer verwarmen en dan kan ik er gewoon porties van maken, maar goed wil dus effe weten of ik bepaalde details mis in me uitleg of dat ik dit niet kan. Wie kan me effe helpen
leg het even op een doosje en leg het dan ff op de verwarming
paar keer beetje fijn kappen en ff terug leggen
is redelijk rap droog normaal

JewCookie

Wijs gebruiker
of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..:wink:

duurt alleen wat langer voordat het werkt..

Qocaïne

Badass junkie
Oh mooi... dan kan ik meteen ff het volgende vragen..

Kan je pep - speed in poedervorm dus ook gewoon in je drinken gooien.. laten oplossen en drinken?

Qocaïne

Badass junkie
Jah zo dacht ik ook.. beter drinken dan snuiven!

Is enorm pijnlijk als ik de verhalen zo hoor!

My oh my!! Ben echt té nieuwschierig! Binnenkort maar ff trippen op speed! :openmouth:

Qocaïne

Badass junkie
Weet ik eigenlijk ook niet.. waarom ben ik bv aan de coke begonnen?
Wist ook dat het alleen maar vernuchterend gevoel gaf.

Speed.. jah.. gewoon lekker 'snel' gaan. Ff een avondje overslaan :P
De come-dwon lijkt wel vreselijk te zijn... miss moet ik maar nie doen dan hè? Wat is het effect nou eigenlijk.. niks anders dan energierijk toch?

BacingsPen

Badass junkie
ja...

En vergeleken met speed zal Ephedra wel niets voorstellen... Maar de risico's van ephedra zijn echt ontzettend klein...

Heb je dat wel eens geprobeerd?

Je zal daar zeker 1 nacht mee door kunnen halen als je voor de rest gewoon een normaal slaapritme hebt en ook niet te veel/vaak koffie drinkt/hebt gedronken...

Benn

Experimenterende gebruiker
Als je natte speed hebt kun je dit gewoon uitsmeren op een spiegeltje, paar minuutjes laten drogen .. en het er af schrapen met een pasje of mesje .. vervolgens de brokjes die je hebt fijn hakken met hetzelfde pasje .. :P verwarmen is niet nodig .. als je het maar goed uitsmeert en ff wacht .. Ik vind snuiven nogsteeds het beste .. al is het alleen al om de smerige smaak van speed .. :P

JewCookie

Wijs gebruiker
de poeder kan je idd gewoon in je drinken gooien, maar wil je de smaak niet hebben doe het dan in een vloeitje, draai het vloeitje aan de boven kant dicht en slik het dan weg met wat drinken (bommetje)

drinken / bommetje is idd lichamelijk beter, omdat je neus een stuk kwetsbaarder is dan je maag.

als je speed toch snuift zal het een veel sterker gevoel zijn in je neus als met coke, meeste mensen vinden dit pijnlijk, ik persoonlijk niet:P. coke heeft namelijk een verdovende werking die speed niet heeft.

JewCookie

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..:wink:

snuiven is beter
ma wel nie lekker

eigenlijk is snuiven helemaal niet beter.. orale inname is minder schadelijk, en bij orale inname schijnt de werking langer te zijn.

nutsss

Wijs gebruiker
de 'bommetjes' werken inderdaad veel prettiger vind ik. Het komt lekkerder opzetten en houdt langer aan. Snuiven is verleidelijk omdat het dan na een minuut of 5 al voelbaar is maar soms lijkt het of het totaal niet aankomt en blijf je snuiven.. (althans bij mij). Bommetje, half uurtje geduld en helemaal top! Neem niet te veel en niet te snel achter elkaar. Geef het de tijd!

Psykaholik

Wijs gebruiker
nutsss zei:
de 'bommetjes' werken inderdaad veel prettiger vind ik. Het komt lekkerder opzetten en houdt langer aan. Snuiven is verleidelijk omdat het dan na een minuut of 5 al voelbaar is maar soms lijkt het of het totaal niet aankomt en blijf je snuiven.. (althans bij mij). Bommetje, half uurtje geduld en helemaal top! Neem niet te veel en niet te snel achter elkaar. Geef het de tijd!
met snuiven voelt ge het echt ook wel feller

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:

snuiven is beter
ma wel nie lekker

eigenlijk is snuiven helemaal niet beter.. orale inname is minder schadelijk, en bij orale inname schijnt de werking langer te zijn.
minder schadelijk is dikke larie volgens mij...
het is gewoon schadelijk op een andere manier,maar of dit minder is....

JewCookie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:

snuiven is beter
ma wel nie lekker

minder schadelijk is dikke larie volgens mij...
het is gewoon schadelijk op een andere manier,maar of dit minder is....

het is idd schadelijk op een andere manier.. alleen kan je maagwand tegen wat meer stootjes dan je neus..

SGiZO

toch als je veel bommetjes neemt kunnen er gaten in je maagwand komen, das wel schadelijker dan een kapotte neus denk ik :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
dat zijn heel veel bommetjes vergeleken met een heel stuk minder lijntjes.. maar idd als je kapotte maagwand en kapotte neus vergelijkt is maagwand erger.. maar dan moet je beste wat derin gegooit hebben.. :wave:

boy

Bewuste gebruiker
SGiZO zei:
toch als je veel bommetjes neemt kunnen er gaten in je maagwand komen, das wel schadelijker dan een kapotte neus denk ik :wink:

Ik weet niet wat voor bommetjes jij slikt hoor, maar je moet toch wel regelmatig een echte huge motherfucker naar binnengooien voordat je maag uberhaupt beschadigd. Beetje lariekoek :smoke:

Benn

maxtc

hoeveel doen julie meestal in een bommetje dan?
en krijg je hetzelfde gevoel als wanneer je het snuift?
of krijg je hetzelfde gevoel net als van pillen alleen dan meer energie?

A

Anonymous

Gast
De hoeveelheid van een lijn doe je in een bommetje, hij zal harder inslaan maar zachter werken..

BUBBS

Ik doe het gewoon in een lege capsule . Ik heb het voor over om een half uurtje te wachten voor het zijn werking heeft want snuiven heb ik al een paar keer geprobeerd maar ik vind die smaak maar niets .

Greetz Bubbs :wink:

the_love_docter

2 weken geleden een blokje van 10 gram gehaalt. ( goed nat. )
stuk er af gehaalt voor me zelf gram of 3, de rest was voor wa maten een kleine gezamelijk in koop gedaan scheelt weer wat pleuro's.

ik mijn deel klein gehakt maar wilde het snel drogen.
ik A4'tje gepakt de helft afgescheurt en de meest grote lompe lelijk pony ooit gevouwen. ik de Pep er in gegooid +/- 3 gram duzz tussen de verwarming gedaan. denk naja is lkkr droog smorgens me verwarming brandt savonds een uurtje of anderhalf en dan niet al te warm.
naja sochtens open gehaalt was lkkr droog beetje wat klontjes maar jah blijf je houden. goed snifklaar klein ge maakt en in een zakje gedemopeert. moes die dag werken en savond zou het Hardebas zijn, niks op me werk gepakt denk je als ik om 8 uur begein en dan tot de volgende dag 7 uur moet weet ik nie eens hoe ik binnen ben gekomen en dass togg zonde eant je bent voor da kaartje 38,25 euro lichter. ( dat terzijde) smiddags thuis aan gekomen wat gegeten want jah da word zondag ochtend togg niks anderss :wink: .
9 uur zouden we weg rijden denk naja pak om 8 uur dikke lijn en dan net voor we weg gaan weer een lkkre witte streep. want jah op die feesten zelf is het altijd moelijk om lijnen te leggen plee's trekken ze open enne je heb er nie bijna niet eens de knas voor. ( zeg nooit nooit ) komen daar aan uurtje onder weggeweest stapt op denk naja zal het wel goed voelen in me benen. helemaal niks super vaag had die vaker enne was niks en al bijna een gram weg. eg kut naja wa bleek nou ik had het nooit moeten drogen in een A4tje alle vocht was er uit allen jah het leek wel of alle werkzame delen ook in het papier waren getyrokken, was gewoon een zielig hoopje wit waardeloos poeder. gelukkig togg wa kunne regelen en is togg goed gekomen :sunglasses: .

de volgende keer togg maar weer uit smeren over een Cd hoesje, paar keer bij elkaar schrapen weer uit smeren blijft togg de snelte methode.
en dan hoeft het eigen lijk ni eens op de verwarming te leggen.

greets Tha Doc :wave:

the_love_docter

nog ff wa over inname van Pep of speed, ik doe soms op me werkt= wat Pep in me spa citroen , of wa bij je redbull werk ook wel ok. loop ik te minste niet heel de dag me neus op te halen. maar jah dat gevoel dat het door je neus schiet dat het je keel in glijd en dan die tranen met als gevolg kk vieze smaak in je bek, blijf ook wel wat hebben :sunglasses:

greets Tha Doc. :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
the_love_docter zei:
nog ff wa over inname van Pep of speed, ik doe soms op me werkt= wat Pep in me spa citroen , of wa bij je redbull werk ook wel ok. loop ik te minste niet heel de dag me neus op te halen. maar jah dat gevoel dat het door je neus schiet dat het je keel in glijd en dan die tranen met als gevolg kk vieze smaak in je bek, blijf ook wel wat hebben :sunglasses:

als je klein lijntje heb genomen hoeft dat ook niet..:P

the_love_docter

klopt klopt maar jah waarom een kleine nemen als je een lkkre chemisch ruikende witte streep kan nemen van een halve Gram.

greets Tha Doc

p.s. die van daar net glee ook lkkr. :rolleyes:

JewCookie

Wijs gebruiker
the_love_docter zei:
klopt klopt maar jah waarom een kleine nemen als je een lkkre chemisch ruikende witte streep kan nemen van een halve Gram.

greets Tha Doc

p.s. die van daar net glee ook lkkr. :rolleyes:

omdat je daar tijdens je werk voor je werk niet zo gek veel aan toe voegt? je staat alleen stuk strakker.. mja heb je met werk niet zo veel aan volgens mij..:P (k wee tniet wat voor werk je doet..)

the_love_docter

ik werk bij een tankstation, aan de snel weg.

nacht diensten van 21.00 tot 09.00 zijn erg vermoeiend moet ik zeggen.

greets tha Doc :wink:

the_love_docter

mm dat weet ik eigenlijk niet, denk het eigenlijk haast wel.

enne natte pep is niet weg te pompen natuurlijk. maar aan de anderen kant in drinken is ook nat en dan werkt het ook. werking is wel minders als dat je het door je neus laat gieren.

greets tha Doc :)

boy

Bewuste gebruiker
Maakt niks uit, pep is pep. De opname kan natuurlijk wel langzamer of sneller gaan.

AryanGirl

Newbie
Ik heb nu ook natte 4gram voor op Dour :mrgreen: .. nouja tis echt precies klei
en dan ben ik zo stom geweest om die speed aan te drukke tege die zakjes dus moet ik op dour gaan klungele om ze snuifklaar te maken. Nouja, gewoon wat verspreiden op een spiegeltje en da droogt vanzelf op (normaal gezien). Hoewel natte ambetanter is op feesjes enzo omda je dan nie rustig alles klaar kunt legge (ikke toch nie) vind ik die toch beter want als het puur poeder is dan denk ik meteen dat het ouwe rommel is..
4 gram voor 2 man.
Hmmz 2gr op drie dage en drie nachte.. wrs heb ik nie eens zoveel nodig.. maar een vriendin van me dacht da we ieders 3 konde gebruike ma dan moest ik 6gr bestelle, das voor mij toch teveel vant goeie.
We zijn trouwes ook geen regelmatige gebruikers dus jaah..
en ik verschiet er telkes van hoeveel 1gr wel niet is!
Vanochtend ook: ik had overschot van paar weke trug, kdacht : tis nie echt de moeite maja. Ik schudde het uit en bleek dat het toch nog 2 waardige lijne ware! Das altijd zo'n meevaller he! :)

boels

Belezen gebruiker
the_love_docter zei:

en dan na enige tijd klage van rotte tande,sorry dak et zeg,maar dan kunde beter gewoon een drilboor op u tande zette :grin:

:beer:

Bovenaan