2 weken geleden een blokje van 10 gram gehaalt. ( goed nat. )
stuk er af gehaalt voor me zelf gram of 3, de rest was voor wa maten een kleine gezamelijk in koop gedaan scheelt weer wat pleuro's.
ik mijn deel klein gehakt maar wilde het snel drogen.
ik A4'tje gepakt de helft afgescheurt en de meest grote lompe lelijk pony ooit gevouwen. ik de Pep er in gegooid +/- 3 gram duzz tussen de verwarming gedaan. denk naja is lkkr droog smorgens me verwarming brandt savonds een uurtje of anderhalf en dan niet al te warm.
naja sochtens open gehaalt was lkkr droog beetje wat klontjes maar jah blijf je houden. goed snifklaar klein ge maakt en in een zakje gedemopeert. moes die dag werken en savond zou het Hardebas zijn, niks op me werk gepakt denk je als ik om 8 uur begein en dan tot de volgende dag 7 uur moet weet ik nie eens hoe ik binnen ben gekomen en dass togg zonde eant je bent voor da kaartje 38,25 euro lichter. ( dat terzijde) smiddags thuis aan gekomen wat gegeten want jah da word zondag ochtend togg niks anderss

.
9 uur zouden we weg rijden denk naja pak om 8 uur dikke lijn en dan net voor we weg gaan weer een lkkre witte streep. want jah op die feesten zelf is het altijd moelijk om lijnen te leggen plee's trekken ze open enne je heb er nie bijna niet eens de knas voor. ( zeg nooit nooit ) komen daar aan uurtje onder weggeweest stapt op denk naja zal het wel goed voelen in me benen. helemaal niks super vaag had die vaker enne was niks en al bijna een gram weg. eg kut naja wa bleek nou ik had het nooit moeten drogen in een A4tje alle vocht was er uit allen jah het leek wel of alle werkzame delen ook in het papier waren getyrokken, was gewoon een zielig hoopje wit waardeloos poeder. gelukkig togg wa kunne regelen en is togg goed gekomen

.
de volgende keer togg maar weer uit smeren over een Cd hoesje, paar keer bij elkaar schrapen weer uit smeren blijft togg de snelte methode.
en dan hoeft het eigen lijk ni eens op de verwarming te leggen.
greets Tha Doc