Pep Lulletje;)

Heej beste junkies allemaal :wave: met dit onderwerp open ik maar eens mijn eerste topic en ik bedacht mij toen ik net na de wc moest , jezus wat is ie klein , ben nu al mooi op weg (vanaf een uur of 8 en ongeveer 1gr redelijk vage goeie shit verder) majah om mijn verhaal af te maken , als dit verhaal al klopt , heb gevoel dat het van geen kant klopt en tjah er missen ook behoorlijk wat leestekens en hoofdletters enzo maar dat laten we nu maar ff achterwege, word gewoon ff leip dan begrijp je me wel .....

maar goed nu gaan we echt verder , ik was dus naar de wc en ontdekte dat er niets over was van mijn piemeltje , ik denk dat hij 2/3 kleiner is als normaal :tearsofjoy: nu wil ik gewoon voor de lol het hier over hebben en van jullie horen hoe klein die van jullie word. vermeld er wel even bij hoe ver jij dan op dat moment op weg bent of was :wink:

nou de ballen
he :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rock: :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :kots: :kots: :kots:

hahhahaha op 1 of andere manier had ik verwacht en stiekem gehoopt dat er nogmeer debieltjes als ik waren die nog wel met hun leipe bek achtre de pc zaten rond dit tijdstip(3:50) :rolleyes: majah valt me vies tegen dus :smoke: hmz.. ik ga me uitleven op de xbox , CoD - world at war spelen , ff wat verdwaalde Nazi-Zombies aufknallen :rock: :tearsofjoy: :rock:

goede nacht nederland :wave:

p.s ik was van plan nog te slapen maar denk dat dat hem niet meer word.. toch best gezellige nacht gehad met mij en de computer :tearsofjoy: :wave: :wave:

ojah , ik kwak hoogstwaarscheinlijk nog wel 1 of ander kansloos onzin bericht neer als ik klaar ben met knallen.. best gezellig hier in mijn 1tje , zal der wel lol om hebben morgen :tearsofjoy:

haha born to be alive klooteviolen :grin:

najah okee zoals belooft zou ik nog ff wat van me laten horen , ben nu knetter gestoord als een psychopaat aan het schilderen in huis :tearsofjoy: beunen ging nog nooit zo easy :rock:

Carlitos

Badass junkie
Zo te horen ben je zelf een peplulletje :tearsofjoy:
Nee,bekend verschijnsel en genoeg topics over geweest.
Peppzee

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je hebt wss zeer zuivere pep ... lekker he !!

wel je leuter goed invetten he ....

anders open je straks weer een topic dat je blaren op je lul hebt

:hearteyes:

lysergine25 zei:
je hebt wss zeer zuivere pep ... lekker he !!

wel je leuter goed invetten he ....

anders open je straks weer een topic dat je blaren op je lul hebt

:hearteyes:

Haha lagge :tearsofjoy: nu weer eindelijk nuchter denk ik
:mrgreen:

maar nee had mijn lul niet meer in de vet gezet , ik had geen idee waar ik het moest smeren :wave: en ik zou niet weten wat mijn piemeltje in de bladeren zou moeten. :wave:

je vraagt je echt bezorgt af hoedahhnoekantogniehhhtjeezes waar isie nu kumpdat ooit weer goed?en je wil t iedereen wel vertellen vet he hahaha ook zeker doen hahahttp://drugsforum.nl/posting.php?mo ... 4&t=19977#

Bovenaan