PsychoGanz
Newbie
Heej beste junkies allemaal
met dit onderwerp open ik maar eens mijn eerste topic en ik bedacht mij toen ik net na de wc moest , jezus wat is ie klein , ben nu al mooi op weg (vanaf een uur of 8 en ongeveer 1gr redelijk vage goeie shit verder) majah om mijn verhaal af te maken , als dit verhaal al klopt , heb gevoel dat het van geen kant klopt en tjah er missen ook behoorlijk wat leestekens en hoofdletters enzo maar dat laten we nu maar ff achterwege, word gewoon ff leip dan begrijp je me wel .....
maar goed nu gaan we echt verder , ik was dus naar de wc en ontdekte dat er niets over was van mijn piemeltje , ik denk dat hij 2/3 kleiner is als normaal
nu wil ik gewoon voor de lol het hier over hebben en van jullie horen hoe klein die van jullie word. vermeld er wel even bij hoe ver jij dan op dat moment op weg bent of was
nou de ballen he

met dit onderwerp open ik maar eens mijn eerste topic en ik bedacht mij toen ik net na de wc moest , jezus wat is ie klein , ben nu al mooi op weg (vanaf een uur of 8 en ongeveer 1gr redelijk vage goeie shit verder) majah om mijn verhaal af te maken , als dit verhaal al klopt , heb gevoel dat het van geen kant klopt en tjah er missen ook behoorlijk wat leestekens en hoofdletters enzo maar dat laten we nu maar ff achterwege, word gewoon ff leip dan begrijp je me wel .....maar goed nu gaan we echt verder , ik was dus naar de wc en ontdekte dat er niets over was van mijn piemeltje , ik denk dat hij 2/3 kleiner is als normaal
nou de ballen he

majah valt me vies tegen dus
hmz.. ik ga me uitleven op de xbox , CoD - world at war spelen , ff wat verdwaalde Nazi-Zombies aufknallen