afraidtech
Bewuste gebruiker
na mijn 7 jaar speed gebruik, heb ik dit goedje nog steeds niet geplugd, is dit de moeite waard of is het zonde om mijn laatste beetje vanmiddag te pluggen?
wie o wie kan mij helpen?
wie o wie kan mij helpen?
Petrovic zei:Of het het waard is? Rectaal is 2x zo sterk als bommen.
Oom Klaas zei:Duurt iets korter dan slikken werkt iets langzamer in als snuiven.
Dus bij totale duur kan je d'r een uurtje afhalen naar mijn gevoel, bij de coming up duurt 't maar een kwartiertje ofzo.
Zorg er wel voor dat het zo zuiver mogelijk is en je endeldarm zo leeg mogelijk,
zodra 't in je ontlasting zit heb je er niets meer aan.
Immo zei:Ik vind het maar een cheape methode om de stof binnen te krijgen, verdubbel gewoon de dosis van de stof om een intenser effect te krijgen. Zo duur is speed nou ook weer niet.![]()
-house- zei:lachen man speed in je reet stoppen![]()
-house- zei:lachen man speed in je reet stoppen![]()
is er iemand bekend met de blauwe coco chanel 's
bevatten ca 130 mg mdma en 4 mg ketamine.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=14913
?
Oom Klaas zei:-house- zei:lachen man speed in je reet stoppen![]()
Als ik dit dan ook nog van je lees:
is er iemand bekend met de blauwe coco chanel 's
bevatten ca 130 mg mdma en 4 mg ketamine.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=14913
?
Dan lag ik je dubbel en dwars uit,
helaas zal je het zelf niet volkomen snappen.
Haha, wat een onzin. Je kan je dosis dan toch gewoon aanpassen?Het zit me iets te dicht in de buurt van shotten. Ik denk niet dat je nog een controle over je verslaving kan houden als je regelmatig plugt.
Debris zei:Ik herinner me (percentages kunnen afwijken) dit.
Hoeveelheid opgenomen in 't bloed:
Oraal: 20-30%
Nassaal: 40-50%
Rectaal: 90%
Intraveneus: 100%
Hangt natuurlijk af van de drug en je maag/neusinhoud en nog veel meer factoren.
Na het lezen van die percentages heb ik besloten toch maar niet te pluggen. Het zit me iets te dicht in de buurt van shotten. Ik denk niet dat je nog een controle over je verslaving kan houden als je regelmatig plugt. En proberen blijft natuurlijk gevaarlijk.
Dat houdt niet in dat ik tegen shotten of pluggen ben. Ik denk gewoon dat die grens te hoog voor ligt. Als je het doet, maak er een report van (desnoods via PM). Dergelijke dingen vind ik zeer interessant.
Petrovic zei:Shotten lijkt me dan wel weer verslavender. Het komt zo snel op en volgens mij zijn die eerste minuten ook zo aanlokkelijk net zoals heroïne dat heeft.
Volgens jou is een kleine dosis shotten dus gelijk aan een grote lijn?Petrovic zei:Haha, wat een onzin. Je kan je dosis dan toch gewoon aanpassen?
Zoals vermeld, de percentages vis ik ergens uit mijn geheugen en de bron weet ik niet direct (waarschijnlijk DF), ze kunnen dus afwijken.Mike64 zei:Die percentages van oraal t.o.v. rectaal lijken me wat overdreven. Ik heb zowel mdma als pep wel eens geplugd en ik moet zeggen dat ik het verschil niet echt merk. Ik vind het alleen een wat "gezondere" manier van gebruiken.
Debris zei:Volgens jou is een kleine dosis shotten dus gelijk aan een grote lijn?Petrovic zei:Haha, wat een onzin. Je kan je dosis dan toch gewoon aanpassen?
Hij heeft waarschijnlijk niet goed gekeken waar ik op reageerde. Pluggen kan dan wel meer opnemen, maar de duur van opname gaat ongeveer even snel als slikken. Shotten is een geval appart ja, maar dat ontken ik ook niet.W.F.L. zei:Debris zei:Volgens jou is een kleine dosis shotten dus gelijk aan een grote lijn?Petrovic zei:Haha, wat een onzin. Je kan je dosis dan toch gewoon aanpassen?
Hehe, hij zegt toch net "Het komt zo snel op en volgens mij zijn die eerste minuten ook zo aanlokkelijk net zoals heroïne dat heeft."![]()
Elfquest zei:Gezond? Kan speed niet hetzelfde effect hebben op de slijmvliezen in je endeldarm als die in je neus?