Pep pluggen

afraidtech

Bewuste gebruiker
na mijn 7 jaar speed gebruik, heb ik dit goedje nog steeds niet geplugd, is dit de moeite waard of is het zonde om mijn laatste beetje vanmiddag te pluggen?

wie o wie kan mij helpen? :confused:

Oom Klaas

Badass junkie
Duurt iets korter dan slikken werkt iets langzamer in als snuiven.
Dus bij totale duur kan je d'r een uurtje afhalen naar mijn gevoel, bij de coming up duurt 't maar een kwartiertje ofzo.

Zorg er wel voor dat het zo zuiver mogelijk is en je endeldarm zo leeg mogelijk,
zodra 't in je ontlasting zit heb je er niets meer aan.

afraidtech

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Duurt iets korter dan slikken werkt iets langzamer in als snuiven.
Dus bij totale duur kan je d'r een uurtje afhalen naar mijn gevoel, bij de coming up duurt 't maar een kwartiertje ofzo.

Zorg er wel voor dat het zo zuiver mogelijk is en je endeldarm zo leeg mogelijk,
zodra 't in je ontlasting zit heb je er niets meer aan.

bij mijn nieuwe lading pep ga ik het proberen, heb mij helaas rijker gerekend dan dat ik ben, en mijn dealer is voor een paar dagen de stad uit :(

Immo

Badass junkie
Ik vind het maar een cheape methode om de stof binnen te krijgen, verdubbel gewoon de dosis van de stof om een intenser effect te krijgen. Zo duur is speed nou ook weer niet. :rolleyes:

afraidtech

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Ik vind het maar een cheape methode om de stof binnen te krijgen, verdubbel gewoon de dosis van de stof om een intenser effect te krijgen. Zo duur is speed nou ook weer niet. :rolleyes:

dat is ook een mogelijkheid :grin: maar ik had het nog nooit geprobeerd en het kon toch zijn dat het anders of sneller of harder etc... werkt. net zoals snuiven ten op zichte van bommen.

als ik heel veel heb gesnoven die dag en compleet strak sta en mijn neus werkt niet meer mee, dan wil ik geen bommetje want dan word ik erg misselijk dus is pluggen toch een goede methode :grin: (en nee ik ben door mijn spuit periode heen dat doe ik niet meer)

speedjunky69

Bewuste gebruiker
is veel sterker als bommtjes ja maar ik vind het ook niet zo speciaal om eerlijk te zijn...
is leuk voor de afwisseling of als je neus verrot is en een goed alternatief voor de spuit :)

Mike

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
-house- zei:
lachen man speed in je reet stoppen :wave:

Als ik dit dan ook nog van je lees:

is er iemand bekend met de blauwe coco chanel 's
bevatten ca 130 mg mdma en 4 mg ketamine.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=14913

?

Dan lag ik je dubbel en dwars uit,
helaas zal je het zelf niet volkomen snappen.

Dan zou ik, als ik jou was, even het woordje "lag" veranderen in "lach". Anders weet ik wel wie het laatst lacht.....

Debris

Bewuste gebruiker
Ik herinner me (percentages kunnen afwijken) dit.
Hoeveelheid opgenomen in 't bloed:
Oraal: 20-30%
Nassaal: 40-50%
Rectaal: 90%
Intraveneus: 100%

Hangt natuurlijk af van de drug en je maag/neusinhoud en nog veel meer factoren.

Na het lezen van die percentages heb ik besloten toch maar niet te pluggen. Het zit me iets te dicht in de buurt van shotten. Ik denk niet dat je nog een controle over je verslaving kan houden als je regelmatig plugt. En proberen blijft natuurlijk gevaarlijk.
Dat houdt niet in dat ik tegen shotten of pluggen ben. Ik denk gewoon dat die grens te hoog voor ligt. Als je het doet, maak er een report van (desnoods via PM). Dergelijke dingen vind ik zeer interessant.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het zit me iets te dicht in de buurt van shotten. Ik denk niet dat je nog een controle over je verslaving kan houden als je regelmatig plugt.
Haha, wat een onzin. Je kan je dosis dan toch gewoon aanpassen?

afraidtech

Bewuste gebruiker
ik denk dat ik het zaterdag maar ga proberen :grin:...

shotten is inderdaad meesterlijk, das een paar keer, maar niet weer :grin: anders eindig ik nog in herman brood en daar heb ik weinig zin in.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Shotten lijkt me dan wel weer verslavender. Het komt zo snel op en volgens mij zijn die eerste minuten ook zo aanlokkelijk net zoals heroïne dat heeft.

Mike

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Ik herinner me (percentages kunnen afwijken) dit.
Hoeveelheid opgenomen in 't bloed:
Oraal: 20-30%
Nassaal: 40-50%
Rectaal: 90%
Intraveneus: 100%

Hangt natuurlijk af van de drug en je maag/neusinhoud en nog veel meer factoren.

Na het lezen van die percentages heb ik besloten toch maar niet te pluggen. Het zit me iets te dicht in de buurt van shotten. Ik denk niet dat je nog een controle over je verslaving kan houden als je regelmatig plugt. En proberen blijft natuurlijk gevaarlijk.
Dat houdt niet in dat ik tegen shotten of pluggen ben. Ik denk gewoon dat die grens te hoog voor ligt. Als je het doet, maak er een report van (desnoods via PM). Dergelijke dingen vind ik zeer interessant.

Die percentages van oraal t.o.v. rectaal lijken me wat overdreven. Ik heb zowel mdma als pep wel eens geplugd en ik moet zeggen dat ik het verschil niet echt merk. Ik vind het alleen een wat "gezondere" manier van gebruiken.

afraidtech

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Shotten lijkt me dan wel weer verslavender. Het komt zo snel op en volgens mij zijn die eerste minuten ook zo aanlokkelijk net zoals heroïne dat heeft.

dat klopt, maar het gevoel is zo fijn, vandaar shot ik nooit meer wat

Debris

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Volgens jou is een kleine dosis shotten dus gelijk aan een grote lijn?

Mike64 zei:
Die percentages van oraal t.o.v. rectaal lijken me wat overdreven. Ik heb zowel mdma als pep wel eens geplugd en ik moet zeggen dat ik het verschil niet echt merk. Ik vind het alleen een wat "gezondere" manier van gebruiken.
Zoals vermeld, de percentages vis ik ergens uit mijn geheugen en de bron weet ik niet direct (waarschijnlijk DF), ze kunnen dus afwijken.

Als het verschil echt niet zoveel afwijkt gaat het zeker op mijn todo list komen. Vooral nu in de winter de neus zo vaak verstopt zit (van verkoudheid).

W.F.L.

Badass junkie
Debris zei:
Petrovic zei:

Hehe, hij zegt toch net "Het komt zo snel op en volgens mij zijn die eerste minuten ook zo aanlokkelijk net zoals heroïne dat heeft." :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
W.F.L. zei:
Debris zei:
Petrovic zei:

Hehe, hij zegt toch net "Het komt zo snel op en volgens mij zijn die eerste minuten ook zo aanlokkelijk net zoals heroïne dat heeft." :)
Hij heeft waarschijnlijk niet goed gekeken waar ik op reageerde. Pluggen kan dan wel meer opnemen, maar de duur van opname gaat ongeveer even snel als slikken. Shotten is een geval appart ja, maar dat ontken ik ook niet.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Gezond? Kan speed niet hetzelfde effect hebben op de slijmvliezen in je endeldarm als die in je neus?

Mike

Bewuste gebruiker
Elfquest zei:
Gezond? Kan speed niet hetzelfde effect hebben op de slijmvliezen in je endeldarm als die in je neus?

Dus volgens jou wordt de drugs opgenomen door je slijmvliezen en that's it?

Nee er zijn nog wat andere processen in je lichaam die ermee gemoeid zijn, die processen verkort je door je drugs te pluggen in plaats van te snuiven. Op die manier maak je het proces wat "gezonder". Of, in dit geval misschien beter uitgedrukt als: "iets minder ongezond".

Elfquest

Bewuste gebruiker
Nee dat zeg ik niet. Ik ben gewoon benieuwd wat een best wel chemisch goedje als speed met de slijmvliezen in je endeldarm kan doen. Het lijkt me niet zo chill als je vaak speed plugt en dan met een ontsteking in je kont naar de huisarts moet. :grin: Aan de andere kant.. als je aambeien hebt ofzo kun je die misschien wel meteen 'wegbranden'. :P

W.F.L.

Badass junkie
Tegen aambeien zal het misschien wel werken, omdat de aders daar te lang wijdopen hebben gestaan (bij drukken :grin:) en speed vaatvernauwend werkt. Dus wie weet. :grin:

Drientje

DF-koning
Speed pluggen is wel een fijne manier van inname. Je omzeilt de lever met de eerste doorbloeding waardoor je drugs veel harder inkickt als snuiven of slikken, omdat dat altijd eerst langs de lever komt.

Het brand een beetje en helemaal gezond zal het niet zijn maar je endeldarm is wel wat gewend. Het afval van je lichaam komt hier langs en ook daarin zitten soms stoffen die toxisch zijn voor de darmwand.

Zorg voor een lege endeldarm.
Ik adviseer de speed op te lossen in een 3ml warm water. Dus doe de speed in een spuitje (zonder naald) en hou je vinger op het gaatje terwijl je vult. Zet de plunjer in de spuit, draai hem om en druk de plunjer zover mogelijk in zonder dat je de speed plet en het dus poeder blijft. Zeker met natte speed aan te raden. Hou de spuit onder de warme kraan en zuig er rustig water in. Niet te veel want dat geeft een heel erg vol gevoel na het pluggen. Zuig er weer meer lucht bij zodat je goed kan schudden.
Schud nu tot alles, of bijna alles, dat ligt aan de zuiverheid van je speed, is opgelost.

Gebruik glijmiddel of babyolie voor het inbrengen en zorg dat je op je knieën ligt of goed gebukt staat.

Verder is het fijn om rustig te blijven liggen want je krijgt geheid aandrang. Adem rustig in en uit tot de aandrang over is en voel hoe de speed zijn werk begint te doen.

(Ik krijg meteen zin in speed, gelijk maar weer de reden waarom ik niet zo vaak in dit subforum kom.... :grin: )

Bovenaan