Pep, right now!

DreamWeaver

Badass junkie
Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P

Edit-Boem, resultaat! Eventjes wat hoestsnoepjes gevreten :grin: Nose on fire!

Giow

Experimenterende gebruiker
Nja,; best alles eruitsnutten en snel een lijn zeker :).

Haha :mrgreen: ; Ik ben blij dat je al verder kan.

Solidius

Badass junkie
Ja. Doe een beetje Vicks met kokend water in een schaal, gooi een handdoek over je hoofd heen en inhaleer net zolang door je neus tot je luchtwegen weer vrij zijn :)

Dline

DreamWeaver zei:
En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P

en ik dacht dat je neus net verstopt zat???weet je het zelf nog wel hoe het zit? :rolleyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Dline zei:
DreamWeaver zei:
En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P

en ik dacht dat je neus net verstopt zat???weet je het zelf nog wel hoe het zit? :rolleyes:

Mijn neus zat verstopt door verkoudheid, vervolgens heb ik wat hoestsnoepjes opgevreten. Dit hielp, mn neus was leeg, toen heb ik een lijn gedaan. Vervolgens was m'n loopneus over doordat ik net gesnoven had (is dat bij jullie ook zo trouwens?).

psytrancer

Ik heb zoiets raars, in perioden dat ik zo iets meer snuif dan normaal heb ik bijna altijd één open neusgat. Der geraakt er zo af en toe één verstopt, maar dan is het andere altijd open, en ze wisselen mekaar af, tenzij ik met een snotvalling zit, dan helpen alleen de grove middelen, rhino spray derin, vier keer spuiten, goed doortrekken dat over gans neusholte wordt verspreid, 5 min wachten, en hup neus weer vrij, meestal wel voor niet lang als je een snotvalling hebt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
psytrancer zei:
Ik heb zoiets raars, in perioden dat ik zo iets meer snuif dan normaal heb ik bijna altijd één open neusgat. Der geraakt er zo af en toe één verstopt
Haha herkenbaar! En ik ga dan met mn hand steeds onder m'n neus omdat ik het een grappig gevoel vind dat ik maar met 1 neusgat adem.
Dan ben ik wel ver heen overigens (:

DarkTerrorFreak

DreamWeaver zei:
Ik ben snotverkouden en zit helemaal verstopt, maar heb hiet toch een lijntje gelegd, iemand een snelle manier om ff van de verkoudheid af te zijn om een snuif te kunnen doen? :P

Gewoon snuiven, brand vanzelf weg :P

^_^

Bewuste gebruiker
Met beetje speedervaring weet je dat speed ook als verkoudheidsmiddel erg goed werkt. Dus waar jij je zorgen over maakt...

Supervlieg

Wijs gebruiker
Willem zucht. Had ik niet van je verwacht :grin:

Je kan ook gewoon bommetjes doen, maar ik kan me voorstellen dat je wil snuiven :tongueout:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DreamWeaver zei:

Otrivin neusspray

Bovenaan