Pep versus studie/werk?

Hawai

Newbie
Hoihoi,

Iemand ervaring met het gebruik van pep om zo nu en dan een nachtje door te halen wat betreft studie/tentamens e.d.?
Werkt het net zoals sos? Dus aangenaam en concentratieverhogend (indien je je grenzen kent natuurlijk) of weer net niet..?

Oh ja, werkt het echt een paar uur lang? Dat kan ik me namelijk echt niet voorstellen.. ben alleen bekend met sos, en dat lange effect heeft sos totaal niet! Zou wel leuk zijn hahhaa..

Anyway, hit me back with a chat! :grin:

xx

justateenagegirl

Experimenterende gebruiker
Re: Pep verus studie/werk?

Ik ben mijn eindexamens doorgekomen op een dieet van speed, water, kauwgum en peuken, en dat is dan weer niet aan te raden, want het sloopt je. Zolang je er goed bij blijft eten en niet langer dan 2 nachten doorhaalt, kan het zeker werken :)
Het werkt meestal 4 tot 6 of 6 tot 8 uur, ook afhankelijk van de hoeveelheden die je gebruikt en je lichamelijke conditie verder. Ik zou het niet te vaak doen, maar om af en toe een nacht door te kunnen gaan, is het prima spul :)

Cooper

Bewuste gebruiker
Re: Pep verus studie/werk?

Het kan helpen, op de korte termijn. Maar verstandig is het niet. Als je echt wat om school of je opleiding geeft, dan is het beter om gewoon wat eerder te beginnen met leren. Ik heb namelijk ook redelijk wat speed gebruikt om te leren voor tentamens, maar toen het een gewoonte werd, ging het snel bergafwaarts. Naar mijn idee is het beter om drugs en school/werk gescheiden te houden :wink: