Pepbommen maken ? The how to the tutorial.

Doodkapje

Wijs gebruiker
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:

hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:

ok ok :stoned: ben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P

nee maar ik zeg toch dat ik een probleem heb met dingen doorslikken zoals vloei? hihi anders snuif ik liever hoor als ik geen capsule heb.

richie87

Belezen gebruiker
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:

hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:

ok ok :stoned: ben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P

nee maar ik zeg toch dat ik een probleem heb met dingen doorslikken zoals vloei? hihi anders snuif ik liever hoor als ik geen capsule heb.

kan me voorstellen dat het best ranzig is als ie blijft steken ofzo dan ja....
gelukkig nooit last van gehad...1 keer in het begin had ik m niet goed dichtgemaakt.....en das geen fijn gevoel in je strot :openmouth:

Bail

Experimenterende gebruiker
Vloei gewoon over eigen rand vouwen dan door de breedte, weer lengte en dan de breedte vouwen totdat je een mini vierkantje hebt. Zijn makkelijker door te slikken dan die caps

falinter

capsules lijkt me inderdaad beter als snuiven.
nog nooit aan gedacht.

en dat vloeitjes idee lijkt me niks. :wink:
© B.

thunder-droopy

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Van snuifbuisjes kan je de meest vreselijke ziektes oplopen ... wisten jullie dat al ?

Hepatitus C is geen lieverdje.

Stonie
hmmm zo'n snuifbuisje kan je schoonmaken, trust me! gewoon lekker sopje, buisje er in, een pijperagen erdoorheen halen en schoon!

OT: capsules maken lijkt me wel wat, gebruik meestal zelf de vloeitjes maar vindt het irritant om door te slikken! krijg trouwens wel vreselijke trek in speed na het lezen van dit forum!! maar zit nog op me werk.
en niets in huis dus ...........dat wordt een bakkie koffie straks en dan me mand in.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
wat is slechter, 3x 1 vloetjes/capsules met 0,3 gram slikken, of 3x 0,3 gram snuiven (op n avond)

en kan je trouwens ook sos slikken? en merk je het anders bij slikken dan als je snuift?

thankss

(en kan je na een gram pep verdeeld over n avond wel slapen, ja tog?)

Funky Monkey

Badass junkie
sos slikken weet ik niet, maar moet wel kunnen inprinsiepe... die bolletjes slikkers krijgen ook een overdosis als er eentje kapot gaat toch :)
Ik kan wel slapen met pep op maar dan moet je het wel echt willen, en anders kan je altijd nog een leuke meid zoeken of je rechterhand natuurlijk :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
Zonde van je sos, de werking is een stuk minder. Het is beter voor je neus om je pep in bommetjes te gooien, als het geen maagklachten opleverd zou ik daarvoor gaan.

Tedere tronika

Ok, snuiven is slecht voor de slijmvliezen, (en eigenlijk voor heel je neus en keel), maar als je het slikt, zou je normaal gezien toch minder effect moeten voelen, net als wanneer je coke slikt. de maag neemt gewoon minder werkzame stoffen op, dan het slijmvlies.
En dan vergeet je volgens mij nog het belangrijkste aspect (voor mij althans), het rituele van het snitsen, het is gewoon fijn en relax. Voorbeeld ik zit hier nu "rustig" aan men laptopje, spiegeltje met dunne lijntjes ernaast, en dan gewoon af en toe,...Snits, haaaaa. Als ik nu gewoon daarstraks een capje gevuld had en doorgeslikt, tja, dan zat ik hier nu waarschijnlijk even vrolijk, en blij, maar zonder dat extraatje dat het kappen, mooie lijntjes maken,... ritueel met zich meebrengt. Ook de romantiek van een goor toilet in een of ander overvol cafe, terwijl een of andere zatlap op de deur van je hokje staat te bonken, lekker rustig kappen, snuiven, en dan met een grote glimlach en een druppel aan je neus buitenwandelen.

idee, maak een bommetje, en breng het anaal in, gaat wel even branden, denk ik, maar zou wel super hard in moeten slaan.

Groetjes Koen,
M'n spiegeltje lonkt weeral.:wink:

speedkills

ik vind ook de werking van snuiven of slikken verschillend.
van snuiven wordt ik veel actiever, lijkt het wel.
Een bommetje heeft ook z'n charme :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Misschien een domme vraag, maar wordt je maagwand niet enorm aangetast door het slikken van bommen? Ik had namelijk toen ik eens bommetjes ging proberen zon enorm last van mn maag in de daaropvolgende week..

Bail

Ik voel het effect juist veel meer als ik het slik.
Na een bommetje van een gram en met voldoende slaaptekort hallicuneer ik het behang van de muur af. met snuiven voel ik vrijwel niks, wordt hooguit een beetje wakker en krijg een lichte buzz

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Wat een goed verhaaltje hehe, ik kan me er helemaal in vinden. Denk dat snuiven toch altijd het "leukste" blijft. Inderdaad soms ook op een feest of zo, buiten hele rijen voor het toilet, en jij lekker met de deur op slot je ponypakje erbij e.d. :rolleyes: :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Phreakingout zei:
Wat een goed verhaaltje hehe, ik kan me er helemaal in vinden. Denk dat snuiven toch altijd het "leukste" blijft. Inderdaad soms ook op een feest of zo, buiten hele rijen voor het toilet, en jij lekker met de deur op slot je ponypakje erbij e.d. :rolleyes: :grin:
Die spanning dan, met je trillende obsessieve handjes :grin: En dan met een witte rand onder je neus de wc uitkomen, briljant :grin::grin::grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn eerste bommetje was iets te veel ... dat brandt en dan ga je wel zo hard richting een hartaanval, was zeer onplesant.

4 uur lang met een beat van 160-180 voor pampers liggen.

Een bommetje van 1 gram ?!!!!

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zo net even 134 mg afgewogen en een capsule gevult, na 10 uur rijden, 800 lange kilometers, 16 verschillende pep tests en de meest beledigende uitslagen, en 2 maanden lobbieen tussen de 100 den opscheppers te hebben moeten aanhoren. Ik kan ik nu met 99% zekerheid zeggen dat ik eindelijk als beloning voor mijn ijzeren geduld, 70% brandschone heerlijke natte witte homogene normale pep heb mogen kopen. De geur trok dwars door de vacuum zak heen, open maken en proeven was overbodig. Gelukkig maar, want vlak voor dat ik de stad uitreed werd ik onderworpen aan een 100% controle.

:hearteyes:

Vandaag ga ik de pep dus uitvoerig testen, de droogte is nu gelukkig voorbij.
Het was een hel zonder pep .....ik laat mijn aqarium nooit meer droog lopen.
Alle vissen zijn dood .... ik ben een vet varken geworden, en een SOS junk.

:rock:

:hearteyes:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ken doorgesnove poederzoekers die serieus t weekend beginnen met bommetje gram, nakkie en opla lekker inkomen, haha nouja, hoe gewend dan ook, ze gaan tog altijd wel weer kkr hard :rock:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Capsule is chill maar ik moet zeggen dat als je ze voor langere tijd meeneemt in je broekzak, en het een beetje warm is dat ze dan lichtelijk smelten. Als je bommetjes meeneemt vind ik het persoonlijk dan fijner in een vloeitje omdat niet kan smelten. :wink:

honingolie

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Capsule is chill maar ik moet zeggen dat als je ze voor langere tijd meeneemt in je broekzak, en het een beetje warm is dat ze dan lichtelijk smelten. Als je bommetjes meeneemt vind ik het persoonlijk dan fijner in een vloeitje omdat niet kan smelten. :wink:

Hehe, zo ben ik afgelopen zomer op een festival een capsule 4-fluo 'verloren'.. Ik had em vlak voor de controle even in mijn schoen gedeponeerd, daarna een tijdlang vergeten en voordat ik het wist was er niets meer over dan een plakkerige vlek..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Vrouwtje_Amsterdam zei:

Capsules kunnnen gewoon smelten .. 4FMP ziet er zeer onsmaklelijk uit na 1 dag in een capsule gezeten te hebben.

:kots:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
LOL ze liggen voor me samnegesmolten 500 mg ... wil jij ze uitelkaar trekken ?

Nee serieus ik denk dat de 4FMP nog prima is, misschien openmaken en hervullen ....
Of allebei in 1 x nemen ?

:wink:

kildeer

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Zo net even 134 mg afgewogen en een capsule gevult, na 10 uur rijden, 800 lange kilometers, 16 verschillende pep tests en de meest beledigende uitslagen, en 2 maanden lobbieen tussen de 100 den opscheppers te hebben moeten aanhoren. Ik kan ik nu met 99% zekerheid zeggen dat ik eindelijk als beloning voor mijn ijzeren geduld, 70% brandschone heerlijke natte witte homogene normale pep heb mogen kopen. De geur trok dwars door de vacuum zak heen, open maken en proeven was overbodig. Gelukkig maar, want vlak voor dat ik de stad uitreed werd ik onderworpen aan een 100% controle.

Gefeliciteerd Bonie! De zoektocht naar zuiverheid is lang maar uiteindelijk rechtvaardig :beer:

Plimu

Bewuste gebruiker
Re:

Tedere tronika zei:
Ok, snuiven is slecht voor de slijmvliezen, (en eigenlijk voor heel je neus en keel), maar als je het slikt, zou je normaal gezien toch minder effect moeten voelen, net als wanneer je coke slikt. de maag neemt gewoon minder werkzame stoffen op, dan het slijmvlies.
En dan vergeet je volgens mij nog het belangrijkste aspect (voor mij althans), het rituele van het snitsen, het is gewoon fijn en relax. Voorbeeld ik zit hier nu "rustig" aan men laptopje, spiegeltje met dunne lijntjes ernaast, en dan gewoon af en toe,...Snits, haaaaa. Als ik nu gewoon daarstraks een capje gevuld had en doorgeslikt, tja, dan zat ik hier nu waarschijnlijk even vrolijk, en blij, maar zonder dat extraatje dat het kappen, mooie lijntjes maken,... ritueel met zich meebrengt. Ook de romantiek van een goor toilet in een of ander overvol cafe, terwijl een of andere zatlap op de deur van je hokje staat te bonken, lekker rustig kappen, snuiven, en dan met een grote glimlach en een druppel aan je neus buitenwandelen.

idee, maak een bommetje, en breng het anaal in, gaat wel even branden, denk ik, maar zou wel super hard in moeten slaan.

Groetjes Koen,
M'n spiegeltje lonkt weeral.:wink:

geen enkele druqs word in je maag opgenomen.

carluccio

Newbie
hoog tijd!

Hoi,

Ikzelf ben een zaakvoerder uit Belgie. De werkdruk is soms onwaarschijnlijk hoog, ik heb dus al heel wat "amfetaminederivaten" gebruikt, onder doktersvoorschrift wel te verstaan.
Het is dus hoog tijd dat iemand mij aan iets kan helpen dat me door zware weekends en korte nachten jaagt.

Weet iemand raad? ik zou je héél "dankbaar" zijn!

CDD

Re: hoog tijd!

carluccio zei:
Hoi,

Ikzelf ben een zaakvoerder uit Belgie. De werkdruk is soms onwaarschijnlijk hoog, ik heb dus al heel wat "amfetaminederivaten" gebruikt, onder doktersvoorschrift wel te verstaan.
Het is dus hoog tijd dat iemand mij aan iets kan helpen dat me door zware weekends en korte nachten jaagt.

ik denk niet dat ze deze posts hier apprecïeren... :wink:

azgaza

Badass junkie
Re: hoog tijd!

carluccio zei:
Hoi,

Hiervoor wordt je dus verbannen.
Bij deze.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
LOL ze liggen voor me samnegesmolten 500 mg ... wil jij ze uitelkaar trekken ?

Nee serieus ik denk dat de 4FMP nog prima is, misschien openmaken en hervullen ....
Of allebei in 1 x nemen ?

:wink:

Hahahahaha ik zei het toch dat die dingen smelten!! :wink:

Bovenaan