richie87 zei:Doodkapje zei:richie87 zei:Doodkapje zei:richie87 zei:stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected]![]()
jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???
hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???
antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter![]()
hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ?![]()
uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten![]()
ok okben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P
nee maar ik zeg toch dat ik een probleem heb met dingen doorslikken zoals vloei? hihi anders snuif ik liever hoor als ik geen capsule heb.
ben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P