Pervitin

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Jij weet het idd ook als geen ander Tekzor! Hoe gaat het nu Tekzor?

Met Ups & Downs maar we blijven positief. Vooral de gezondheid die me nu parten speelt. Morgen een update in mijn topic want dan ben ik 20 dagen clean :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Tekzor668 zei:
Dunnetjess33 zei:
Jij weet het idd ook als geen ander Tekzor! Hoe gaat het nu Tekzor?

Met Ups & Downs maar we blijven positief. Vooral de gezondheid die me nu parten speelt. Morgen een update in mijn topic want dan ben ik 20 dagen clean :)

Goed hoor, 20 dagen al! Ik lees het morgen wel, succes!

Kleine J

Belezen gebruiker
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik denk niet dat Lotske er veel verder mee komt. Desalniettemin is ze je vast erg dankbaar.

MeejheM

Badass junkie
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken

Tot nu toe zijn alle mensen na een aantal jaren overleden. Daarnaast word methyl-amphetamine niet door gevaarlijkere stoffen geproduceerd dan de meeste andere synthetische drugs.

Of het verslavender is, of ongezonder zou best kunnen, maar Lotske is toch al lang pleite hier, en was een uniek gebruikster op haar eigen manier.

Als je mensen wilt waarschuwen voor methylamphetamine zou het wel helpen als je bronnen zou vermelden, of je argumenten zou onderbouwen.

Volgens mij zijn het meer psychosociale omstandigheden dan de drug zelf die voor de ellende zorgen, dan de chemie van het middel op zich.

transformated

Badass junkie
Toen ik in australie zat kende ik een aantal mensen die eens crystal meth hadden gebruikt maar niet verslaafd waren. Ik had ook de kans om te gebruiken maar ik had geen geld meer jammer genoeg.

Fool

Badass junkie
Kleine J zei:
Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen,
Bij welke bouwmarkt kan ik ookalweer pseudo-efedrine scoren?

het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug,
Wel grappig, dat van mijzelf en het handjevol mensen dat ik ken die ook wel eens methamfetamine gebruikt hebben, niemand er aan verslaafd is. :wink:

in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Volgens mij komt dit eerder door de situatie op bepaalde plekken in Amerika, en zijn die drugs alleen maar een manier om daarvan weg te komen. Er zijn wel meer plekken op de wereld waar semi-regelmatig methamfetamine gebruikt wordt (bijvoorbeeld Australië, heb ik mij laten vertellen), toch lijkt daar veel minder verslavingsproblematiek te zijn.
Wellicht vind je dit filmpje nog interessant. :)

Ik heb niet echt standhoudende argumenten gehoord, maar doe ook maar geen moeite, voor mij ben je net een maandje te laat. :wink:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Lotske , doe het nou svp niet.
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..

Een knuffel

MeejheM

Badass junkie
Tijdloos zei:
en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.

Een knuffel

Die kijkt hier echt niet meer denk ik.

transformated

Badass junkie
MeejheM zei:
Tijdloos zei:

Een knuffel

Die kijkt hier echt niet meer denk ik.

Die zit waarschijnlijk al in haar eigen wereldje.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Tijdloos zei:

Een knuffel
Nee nee ga ik het niet doen..

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
Kleine J zei:

Tot nu toe zijn alle mensen na een aantal jaren overleden. Daarnaast word methyl-amphetamine niet door gevaarlijkere stoffen geproduceerd dan de meeste andere synthetische drugs.

Of het verslavender is, of ongezonder zou best kunnen, maar Lotske is toch al lang pleite hier, en was een uniek gebruikster op haar eigen manier.

Als je mensen wilt waarschuwen voor methylamphetamine zou het wel helpen als je bronnen zou vermelden, of je argumenten zou onderbouwen.

Volgens mij zijn het meer psychosociale omstandigheden dan de drug zelf die voor de ellende zorgen, dan de chemie van het middel op zich.
Ben nog wel aanwezig op forum maar veel minder..grtz

Yaizer

Bewuste gebruiker
Kleine J zei:

Ik wil hier even wat kleins over zeggen en voordat ik het vergeet te zeggen crystal meth is een drugs waar men snel aan verslaafd raakt. Vriend van mij heeft het eenmalig gebruikt en was drie dagen wakker en neigde snel bij te nemen. Nog heeft hij het bij die ene keer gelaten.

Je zegt dat crystal meth gemaakt is van allemaal huishoudelijke middelen. Net zoals ghb ook van chemische middelen is gemaakt en noem maar op. Het punt is alleen dat het maakt niet uit, echt niet uit waar je het mee laat reageren, extraheren, oplossen...het blijft (S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine. Of je het nou met een zeep laat oplossen, in de regen gooit voor de zuur en daarna mee slaapt. Het blijft (S)-N-methyl-1-fenyl-propaan-2-amine.

Zelfde met cocaine methyl (1R,2R,3S,5S)-3-(benzoyloxy)-8-methyl-8-azabicyclo[3.2.1]octaan-2-carboxylaat uit de cocaplant wordt gehaald. De middeltjes die dan worden gebruikt zijn ook aardig ranzig. Benzine, aceton en ga zo maar door maar wat is het eind resultaat? Cocaine. Mdma zal ook van misschien van hele wagelijke stoffen of iets dergelijks gemaakt zijn wat als je los consumeert je geen 20 seconde verder kan leven maar het gaat om het eindresultaat wat altijd het zelfde blijft. Hoe je er ook aan komt.

Maar dan geef ik toe dat het eind-resultaat "crystal meth" ook gewoon wagelijk is :grin:

Een drug die mij gelukkig niet aantrekt :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
Mindless zei:
Natuurlijk ben je wel welkom Lotske. :)

Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
Het was een opeenstapeling van verschillende postst waarin je wat aanbiede of vroeg. De post waarmee je uiteindelijk de ban kreeg was misschien ironisch, maar eerdere posts niet. En juist omdat die laatste post ironisch was heb je slechts een ban van een week gekregen ipv permanent. Ga nou dus niet overal waar je reageert zielig doen, doe dat dan lekker via pb naar de mods en val daar de rest van het forum niet mee lastig meejhem.

Lotske, uiteraard ben je gewoon welkom hier op forum.

Kleine J

Belezen gebruiker
Pep is ook eigenlijk wel echt een Nederlandse drug, hoe verder naar het zuiden hoe verder versneden, daar is 15% topkwaliteit, maar meth is nooit topkwaliteit, want het is alleen maar gemaakt uit gif, gif, en nog eens vergif. Geen wonder dat straatarme mensen in Amerika na een paar jaar dood langs de weg liggen omdat het hun van binnen gewoon weg heeft laten rotten, gebeurt misschien na lange tijd bij speed ook, maar meth is gewoon net een bommetje zoutzuur wat in de kortste tijd alles kapot gemaakt heeft. Ik hoop dat dit bericht nog redelijk was, maar als je echt verslaafd bent, dan doe ik in mijn geval, als ik korter achter elkaar dan normaal heb gepakt voor een iets te lange tijd. Dat vreet ik me gewoon helemaal vol, ik word er zelf toch niet dik van en ik heb gelijk ook geen geld meer om uit te geven aan iets. Heeft me wel eens uit de brand geholpen dat ik geen geld bij had, want anders had ik ooit net iets te veel gekocht wat genoeg anders was voor een periode van een paar maanden en ongeveer 1,5 gram de week. Maar volgens mij ben ik ook weer buiten het onderwerp gegaan omdat ik in een schrijfkick zit, maar misschien zit er iets nuttigs tussen, meeste gesprekken bestaan toch voor meer dan 70% uit onzin, waarschijnlijk zit er nu wel ongeveer denk ik 70% aan onzin in dit bericht (of meer) :rolleyes:

Kleine J

Belezen gebruiker
Ow grappig, ik was vergeten dat ik hier al iets eerder ooit gepost heb. Sorry voor de 100 regels aan onzin :grin:

Bovenaan