Dunnetjess33 zei:Jij weet het idd ook als geen ander Tekzor! Hoe gaat het nu Tekzor?
Met Ups & Downs maar we blijven positief. Vooral de gezondheid die me nu parten speelt. Morgen een update in mijn topic want dan ben ik 20 dagen clean
Dunnetjess33 zei:Jij weet het idd ook als geen ander Tekzor! Hoe gaat het nu Tekzor?
Tekzor668 zei:Dunnetjess33 zei:Jij weet het idd ook als geen ander Tekzor! Hoe gaat het nu Tekzor?
Met Ups & Downs maar we blijven positief. Vooral de gezondheid die me nu parten speelt. Morgen een update in mijn topic want dan ben ik 20 dagen clean![]()
Kleine J zei:Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Bij welke bouwmarkt kan ik ookalweer pseudo-efedrine scoren?Kleine J zei:Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen,
Wel grappig, dat van mijzelf en het handjevol mensen dat ik ken die ook wel eens methamfetamine gebruikt hebben, niemand er aan verslaafd is.het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug,
Volgens mij komt dit eerder door de situatie op bepaalde plekken in Amerika, en zijn die drugs alleen maar een manier om daarvan weg te komen. Er zijn wel meer plekken op de wereld waar semi-regelmatig methamfetamine gebruikt wordt (bijvoorbeeld Australië, heb ik mij laten vertellen), toch lijkt daar veel minder verslavingsproblematiek te zijn.in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik heb niet echt standhoudende argumenten gehoord, maar doe ook maar geen moeite, voor mij ben je net een maandje te laat.Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Tijdloos zei:Lotske , doe het nou svp niet.
Nee dit valt onder forumregel 1, geen uitdelen of 'weggeven' van medicamenten of drugs toegestaan ook niet om te laten testen. Je kan wel bellen naar een testcentrun die zit in België. Of je het direct naar hun kan sturen ipv langskomen.en zou graag eens wa wille opsturen naar iemand hier om te late teste maar dat mag ook nie he.?
Maar laat het toch weg. Heroïne is volgens mij minder minder verslavend..
Een knuffel
MeejheM zei:Tijdloos zei:Lotske , doe het nou svp niet.
Een knuffel
Die kijkt hier echt niet meer denk ik.
Nee nee ga ik het niet doen..Tijdloos zei:Lotske , doe het nou svp niet.
Een knuffel
Ben nog wel aanwezig op forum maar veel minder..grtzMeejheM zei:Kleine J zei:Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Ik hoop dat deze info je wat inzicht heeft gegeven van hoe gevaarlijk meth eigenlijk is, en ik hoop echt dat je het nooit gaat gebruiken
Tot nu toe zijn alle mensen na een aantal jaren overleden. Daarnaast word methyl-amphetamine niet door gevaarlijkere stoffen geproduceerd dan de meeste andere synthetische drugs.
Of het verslavender is, of ongezonder zou best kunnen, maar Lotske is toch al lang pleite hier, en was een uniek gebruikster op haar eigen manier.
Als je mensen wilt waarschuwen voor methylamphetamine zou het wel helpen als je bronnen zou vermelden, of je argumenten zou onderbouwen.
Volgens mij zijn het meer psychosociale omstandigheden dan de drug zelf die voor de ellende zorgen, dan de chemie van het middel op zich.
Kleine J zei:Als ik een hele goede tip mag geven en wat info over meth, want meth (crystal meth) word vooral ook gemaakt van simpele maar giftige huishoudelijk stoffen, het is bovendien bij de meeste mensen verslaven na 1 keer en mensen die bij hun verslaving geen hulp zoeken hebben een grote kans op vergiftiging door de drug, in Amerika word het bijvoorbeeld erg veel gebruikt onder de arme mensen, maar vrijwel alle mensen daarvan overlijden na een aantal jaar. Ik zal het zelf ook van m'n hele leven nooit gebruiken, want ik wil namelijk nog wel langer leven dan een paar jaar.
Mindless zei:Natuurlijk ben je wel welkom Lotske.![]()
Ga je dat nou overal onder reageren? Als je niks nuttigs te zeggen hebt kun je beter wegblijven inderdaadMeejheM zei:Mindless zei:Natuurlijk ben je wel welkom Lotske.![]()
Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.
Het was een opeenstapeling van verschillende postst waarin je wat aanbiede of vroeg. De post waarmee je uiteindelijk de ban kreeg was misschien ironisch, maar eerdere posts niet. En juist omdat die laatste post ironisch was heb je slechts een ban van een week gekregen ipv permanent. Ga nou dus niet overal waar je reageert zielig doen, doe dat dan lekker via pb naar de mods en val daar de rest van het forum niet mee lastig meejhem.MeejheM zei:Mindless zei:Natuurlijk ben je wel welkom Lotske.![]()
Ik ben een week gebanned vanwege (volgens mij duidelijk) een ironische opmerking. daarom kom ik hier zelden meer.

Bedenk dat de volgende keer eerst, voordat je iets gaat posten. Want de rest is ook klinkklare onzin.Kleine J zei:Sorry voor de 100 regels aan onzin![]()