againagain
Newbie
Ik gebruik al jaren heroine, en ben er het laatste jaar hardstikke flauw van. Het kost me handen vol geld en levert me niks op. Maar waar ik tegenaan loop is het volgende als ik alleen al denk aan stoppen krijg ik last van angst aanvallen, maar als ik denk aan doorgaan met gebruik krijg ik dezelfde gevoelens.
Ik ben 3 week geleden 2 week gestopt met gebruik maar toen vorige week mijn geld binnen kwam ben ik toch weer gaan gebruiken. Shit maar nu ik 1 weekweer gebruikt heb ga ik toch maar weer stoppen.
Wordt vervolgd.....................
Ik ben 3 week geleden 2 week gestopt met gebruik maar toen vorige week mijn geld binnen kwam ben ik toch weer gaan gebruiken. Shit maar nu ik 1 weekweer gebruikt heb ga ik toch maar weer stoppen.
Wordt vervolgd.....................
,27 oktober...vanaf nu proberen te stoppen,hopelijk lukt het mij 
wie houd wie nu voor de gek?
het is erg moeilijk maar het kan .Mijn zus is na 20 jaar nu al 2 jaar clean ze is 6 kinderen kwijt dakloos geweest en heeft de dood meerdere malen in de ogen gekeken,Heel veel succes ook jij kunt het
Nog een ding zoek een doel hoe klein het ook is ga daar voor. Bv je rijbewijs of een cursus dat heeft mij enorm geholpen.