pffffffffffff stoppen met gebruik

Ik gebruik al jaren heroine, en ben er het laatste jaar hardstikke flauw van. Het kost me handen vol geld en levert me niks op. Maar waar ik tegenaan loop is het volgende als ik alleen al denk aan stoppen krijg ik last van angst aanvallen, maar als ik denk aan doorgaan met gebruik krijg ik dezelfde gevoelens.
Ik ben 3 week geleden 2 week gestopt met gebruik maar toen vorige week mijn geld binnen kwam ben ik toch weer gaan gebruiken. Shit maar nu ik 1 weekweer gebruikt heb ga ik toch maar weer stoppen.
Wordt vervolgd.....................

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je het écht wilt, gaat het je ook lukken er vanaf te komen. Hoeveel/hoe vaak gebruikte je? Spuiten/roken/chinezen? Good luck en hou ons op de hoogte :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf geen ervaring met het gebruik van heroine. Een goede vriendin van me is wel een poosje verslaafd geweest, dus ik weet wel hoe ontzettend moeilijk het is om te stoppen. Schroom niet om hiervoor professionele hulp te gaan zoeken! Ze zijn er niet voor niets en mijn vriendin heeft er destijds iig veel baat bij gehad. Misschien ook iets voor jou als het je op eigen kracht niet zal lukken? Ik wens je veel sterkte en succes!

Waar een wil is, is een weg!!!

Judas

Wijs gebruiker
je wilt stoppen dus je kan stoppen. het zal ff zwaar worden maar het gaat je lukken :wink:
een mens met wilkracht zal toch zeker winnen van een hoopje poeder?!?!?!?!!!!!!!!

Northawke

Wijs gebruiker
Ik wens je veel succes. Het zal moeilijk worden, maar ik weet zeker dat je het kunt. Gewoon doorzetten en elke dag stapje voor stapje nemen.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Als je écht wil, dan zal het je zeker lukken! Vind de kracht om door te gaan en ik wens je veel succes en sterkte daarmee!

TrippyShit

Badass junkie
Veel succes met het stoppen!! Idd als je echt wilt en je je bij gebruik net zo kut voelt als bij de gedachte van het stoppen, zal het wel lukken! Als het je niet in je eentje lukt schaam je dan niet om er hulp bij te vragen bij bekende of professionele hulp. Denk elke dag als je het moeilijkt hebt weer aan waar je het voor doet! Als je het gebruiken ook niks meer vind is er weinig andere keus. Het gaat je lukken ! succes

Lombardos

Newbie
Mijn mening is dat je je laat oppakken in een instelling.. aangezien het vrijwel bijna onmogelijk is van er op je eentje met te stoppen. Zoek hulp van kenissen of laat je opnemen zou ik zeggen. Sterkte, je zal het nodig hebben. :wink:

cronos

Wijs gebruiker
ook meer en meer dat ik denk om te stoppen met drank(mijn grootste vijand :angry: )en drugs..ben tenslotte op een leeftijd gekomen dat het eens tijd is voor iets anders :rolleyes: ,27 oktober...vanaf nu proberen te stoppen,hopelijk lukt het mij :wave:

Liaan33

Newbie
Ja, ik weet hoe het is. Ben jaren verslaafd geweest aan de coke en speed. Ben er gelukkig al weer jaren vanaf en help nu mensen zelf met een verslaving. Ik ben er toen eigenhandig mee gestopt zonder enig afkickverschijnsel. Die methode gebruik ik nu ook bij anderen en het werkt vaak al binnen 2 uur. Tieds.nl is mijn instituut. Wie weet vind je er info die je kan helpen om er ook eigenhandig mee te stoppen. Dat is uiteraard het grootste succes. Zoek anders gewoon hulp, het kan snel en eenvoudig..

cronos

Wijs gebruiker
op 26 januari werd ik 38 jaar,tijd eens voor een leven zonder drugs...hehe het is nu welletjes geweest,ik heb lang genoeg gebruikt.hopelijk lukt het mij :P

MCHZK

Belezen gebruiker
ik wens je veel succes met het stoppen , het vergt veel doorzettingsvermogen maar is lang niet onmogelijk.. go for it !

paulXTC

Bewuste gebruiker
als je ergens mee bezig bent, dan is stoppen een makkelijk woord om te zeggen tegen jezelf; 'ja, stop morgen wel, nee volgende week, nee met oud en nieuw etc. etc.
maar uitstellers hebben vaak een slecht zelfbeeld en denken dan ook van; 'ja het lukt niet, ik moet door.'

tramadol

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook vaak gezegd ik stop en ik meende dat ook maar elke keer kwam er wel wat tussen.
Tot mijn zoontje geboren werd vorig jaar maart en je dan een poging doet om van de opiaten af te komen en het dan niet lukt.
Na verschillende pogingen ondernomen om te stoppen heb ik tog maar hulp gezocht bij verslavingszorg wat zeker een grote stap is mijn vrouw is mee gegaan.
Ben nu bezig sinds zondag met een afbouw schema 10 mg Morfine er af en 100 mg tramadol er af en aankomende maandag weer een keer 10 mg Morfine er af.
na 3 maanden moet ik clean zijn na maandag heb ik nog 8 tramadols waar ik van af moet bouwen en nog 40 mg Morfine
Ik mocht kiezen 1 week erg ziek in een kliniek of 3maanden een beetje ziek ik dacht ach 3 maanden beetje ziek kan ik wel aan :)
maandag dinsdag en de halve woensdag was niet leuk hoofdpijn last van krampen in mijn buik kotsen last an mijn darmen spierspanning in de benen en erge onrust als ze dit een beetje ziek noemen...wil ik niet weten wat erg ziek zijn is.
ik hoef nog maar 7 weken en 4 dagen en dan ben ik klaar :openmouth:
nu voel ik me wel redelijk maar ja elke keer als er een pilletje af gaat :( ik denk dat het gewoon heel moeilijk is om alleen van deze rotzooi af te komen ook van heroine en dat je haast niet onder hulp uit komt.
Mijn vrouw heeft de pillen in beheer ik heb wat dat betreft een zwak karakter.
Dat je nadenkt over stoppen is wel een begin maar het werkelijk doen kan lang op zich wachten bij mij heeft daar een jaar tussen gezeten hand vol pillen naar binnen en dan zeggen ik moet tog echt wel stoppen hoor :beer: wie houd wie nu voor de gek?

cronos

Wijs gebruiker
paulXTC zei:
als je ergens mee bezig bent, dan is stoppen een makkelijk woord om te zeggen tegen jezelf; 'ja, stop morgen wel, nee volgende week, nee met oud en nieuw etc. etc.
maar uitstellers hebben vaak een slecht zelfbeeld en denken dan ook van; 'ja het lukt niet, ik moet door.'

in mijn geval is het niet zozeer drugsmoe zijn,maar het is gewoon mijn leeftijd.

cronos

Wijs gebruiker
ik zit een beetje in het verkeerde topic:tongueout:ffffffff,hoort bij mij niet er echt bij...hoe zou ik dat uitleggen als belg zijnde(die abn hé,lol)...veel van mijn leeftijdsgenoten hebben een relatie,luisteren niet meer naar rockmuziek(niet alleen rock hé),hebben geen interesse in de jeugd of drugscultuur,vrienden verdwijnen,etc.....ik heb het gevoel(en dat klopt wel een deel)dat ik zo een beetje alleen achterblijf(abn? :rolleyes: ),en dat is niet bepaald leuk meer...kijk verleden weekend heb ik uitgegaan van vrijdag (ongeveer)17u30 tot zaterdag (ongeveer)19 uur.de zaterdag heb ik een aantal nieuwe jongeren leren kennen in de kroeg,ze gingen nog tesamen uit naar ergens anders...dat mis ik wel,met een bende vrienden de nachten doortrekken...zoals ik vroeger ook deed.begrijp je het een beetje?
op u vraag flaffie,verslaafd?aan alcohol (ik noem mij eerder een probleemdrinker,maar dat is dan weer voer voor discussie).

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goed om te horen dat je wil stoppen :) .

Je zegt dat je last van angstaanvallen hebt als je aan stoppen denkt. Je zou eens naar de huisarts kunnen gaan aangezien hij je wel kan helpen tegen die angstaanvallen.

Sterkte man!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
cronos zei:
op 26 januari werd ik 38 jaar,tijd eens voor een leven zonder drugs...hehe het is nu welletjes geweest,ik heb lang genoeg gebruikt.hopelijk lukt het mij :P

Nog gefeliciflapsteert! :)

cronos

Wijs gebruiker
thanks marla :grin:
in het weekend alcohol gedronken en ik had toch wel weer goesting in pep zeker :angry:
ik zocht er,maar gelukkig had er niemand speed...wat is de verleiding toch groot als ik gedronken heb :(

marc38

Newbie
Hallo kerel,,

IK ben zelf afgekickt met wat pijn stillers na een jaar of 6 een dealer en junk te zijn geweest.
Gebruikte eigenlijk alles smack coke(basen) xtc wiet lsd pado,s noemhet maar op , Diverse pogingen op afcick centra mislukt.Al dat gelul en het zoeken naar zondebokken maakte me nog gekker.Voor sommige mensen werkt het wel!!!!!!!!.
Ik zelf heb opgesloten met wat vloeibaar eten en wachten tot de pijn begon.Toen de pijn niet meer te houden was de pijnstillers gebruikt 2 weken :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: HEL. Hoe dan ook je moet alles bij je zelf zoeken wat je ook mee hebt gemaakt er is geen enkel excuus voor drugs gebruik jij beslist jij bent de baas over je eigen geest en lichaam,STOP er mee,,, gewoon doen!!!!! kijk in de spiegel zorg voor je zelf geloof me je word er niet beter van :kots: het is erg moeilijk maar het kan .Mijn zus is na 20 jaar nu al 2 jaar clean ze is 6 kinderen kwijt dakloos geweest en heeft de dood meerdere malen in de ogen gekeken,Heel veel succes ook jij kunt het :smoke:Nog een ding zoek een doel hoe klein het ook is ga daar voor. Bv je rijbewijs of een cursus dat heeft mij enorm geholpen. :rockband: :rockband: :rockband:

Bovenaan