Hoi psychonauten! Ik ben momenteel voor het eerst onder invloed van phenibut hydrochloride versie 200 mg capsules. (Ik heb een verleden met GHB verslaving).
Ik heb eerst veel gelezen over Phenibut voor ik het kocht. Ik schrok van de waarschuwingen ontrent onthoudingsverschijnselen na langdurig gebruik. Mensen die ik ken, kunnen een werk achterelkaar ghb gebruiken en de dag erna stoppen. Ik moet na 2 dagen ghb gebruik al afbouwen omdat ik snel last krijg van de gevaarlijke ontwenningsverschijnselen zoals hyperthermie hypertensie, zweten bevingen etc.... Nou ben ik altijd bang dat mij lichaam op alles dat aan gaba receptoren bindt, afhankelijk raakt. Dus ben ik voorzichtig begonnen met Phenibut vandaag.
Eerste dosis 5 capsules - 200mg/capsule is dus een gram Pheni. Ik voelde na een half uur (lege maag) heel iets komen. Het was plagend weinig. Tergend was het. Ik wilde meer voelen, dus ik hou me aan de adviezen en ik neem na 2,5 uur weer een dosis. Dit keer van 3 capsules. Niet 5 dus. Waarom niet?
Phenibut werkt langer. Ghb werkt snel uit en heb ik zelf snel behoefte aan een tapppie. Met Phenibut, heb ik dit niet. Pas na de tweede dosis voelde ik de contante warmte dat ghb heeft. Ik had niets meer nodig. Lekker eten, vloertje leggen, behangen, verven en websites bouwen. Alles gaat beter. Net als met ghb.
Wat ik wil zeggen is, het is de schade niet waard dat ghb aanricht. Als ik een scheet laat met ghb op stinkt het chemisch. Doe ik t zelfde met Pheni, niks aan de hand. Gewoon normaal. Geen stinkende zweet, nou moet ik even afwachten tot ik ga slapen, eerst nog even een jointje roken.. Morgen als ik wakker word, wil ik wel eens weten of mijn lichaam ontwenningsverschijnselen verneemt. Zo ja, dan heb ik gelukkig diazepam achter de hand. Belangrijk als de bloeddruk stijgt. Maar ik hoop dat ik morgen fit en vrolijk wakker word, zoals meerdere trip-reports op internet het beschrijven. Is dat het geval? Dan weet ik zeker dat ik een keer per week een zak van 90 capsules koop en 2 dagen ga nemen.
Mensen..... Dit spul combineert heerlijk met een jonko. Ik heb geen zin om er coke of speed bij te nemen. Geen zin in lang wakker te blijven en alle benzos moet aanspreken om van de naweeën af te komen. Morgen weet ik meer. Ik hoop dat ik niet vergeet om t trip report even aan te vullen.
Bedankt voor jullie moeite om te lezen, ik hoop dat jullie net zoveel aan mijn info hebben als dat ik van jullie heb. Dankzij info van vele mensen hier ben ik thuis van een ghb verslaving af gekomen van 3 jaar. 6ml per uur combinatiegebruik met snelle Jelle en crack of neusC. Ik ben zeer te spreken over Pheni.
T duurt wel even om de balans te vinden maar als je er eenmaal bent, is t ieder uur investering waard. Maar ja, zoals bij iedere gaba agonist,... Het werkt zeer verslavend. Pas op, en let op elkaar. Groetjes uit de ruimte