philosofer stones

Heb ze besteld via azarius en ze zijn net aangekomen. Maar ze zien er wel beschimmeld wit uit... zijn deze nog in orde voor te gebruiken ? alvast mercie

TrippyShit

Badass junkie
Post ff 1 of meerdere foto's als dat mogelijk is. Wel beetje duidelijke. Dan kan er wsl zo gezegd worden of je ze moet eten of niet. Zou je ze niet kunnen eten.. terug sturen en nieuwe eisen :P

ExceptionalInsight zei:
Zien ze er beschimmeld uit of zijn ze ook daadwerkelijk beschimmeld?
Nee kan geen foto van maken heb fototoestel niet bij de hand. Maar ze zien er niet echt slecht uit , gwn een wit laagje erop. En je hebt ook nog gwn stukken die bruin/zwart zijn , en ze stinken ook niet ofzo. Denk dat ik ze straks gwn opeet :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Volgens mij is het normaal als ze een beetje wit zijn, maar zonder foto kunnen wij ook weinig zeggen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nog even blauw door het witte heen laten komen en dan gaan, is wel link maar zeer potent. In die schimmel worden alleen maar nog meer werkzame stoffen aangemaakt. Dan smaken ze wel smeriger maar heb ervaren dat ze dan wel wat harder aan komen. :grin:

TrippyShit

Badass junkie
DrippTone zei:
Nog even blauw door het witte heen laten komen en dan gaan, is wel link maar zeer potent. In die schimmel worden alleen maar nog meer werkzame stoffen aangemaakt. Dan smaken ze wel smeriger maar heb ervaren dat ze dan wel wat harder aan komen. :grin:
Neem je wel het risico dat ze égt verschimmelen en lijkt me ook meer kans op misselijkheid en zulke bijeffecten..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
DrippTone zei:
Neem je wel het risico dat ze égt verschimmelen en lijkt me ook meer kans op misselijkheid en zulke bijeffecten..

Klopt, maar als ze nog even net potenter worden heb je dat er misschien voor over. De een wel de ander niet. Ik raad het ook niet aan, maar het kan. Heb het zelf een keer gedaan, moet zeggen ik had er geen rare bij effecten van, maar wel een flinke stevige trip van 12gr vers. :grin:

Bovenaan