Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb ze besteld via azarius en ze zijn net aangekomen. Maar ze zien er wel beschimmeld wit uit... zijn deze nog in orde voor te gebruiken ? alvast mercie
Post ff 1 of meerdere foto's als dat mogelijk is. Wel beetje duidelijke. Dan kan er wsl zo gezegd worden of je ze moet eten of niet. Zou je ze niet kunnen eten.. terug sturen en nieuwe eisen :P
Nee kan geen foto van maken heb fototoestel niet bij de hand. Maar ze zien er niet echt slecht uit , gwn een wit laagje erop. En je hebt ook nog gwn stukken die bruin/zwart zijn , en ze stinken ook niet ofzo. Denk dat ik ze straks gwn opeet
Nog even blauw door het witte heen laten komen en dan gaan, is wel link maar zeer potent. In die schimmel worden alleen maar nog meer werkzame stoffen aangemaakt. Dan smaken ze wel smeriger maar heb ervaren dat ze dan wel wat harder aan komen.
Nog even blauw door het witte heen laten komen en dan gaan, is wel link maar zeer potent. In die schimmel worden alleen maar nog meer werkzame stoffen aangemaakt. Dan smaken ze wel smeriger maar heb ervaren dat ze dan wel wat harder aan komen.
Klopt, maar als ze nog even net potenter worden heb je dat er misschien voor over. De een wel de ander niet. Ik raad het ook niet aan, maar het kan. Heb het zelf een keer gedaan, moet zeggen ik had er geen rare bij effecten van, maar wel een flinke stevige trip van 12gr vers.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.